Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Nevem ce pisem na pravo mesto ampak imam vprasanje.

 

Zanima me ce kdo pozna koga, ki bi zamenjal olje v avtomatskem menjalniku in kaksna bi bila cena. 

 

Vpasanje se nanasa na Mazdino pol sestro "Opel Vektro C l2006 1,9 DDTI avtomatik(6 prestav) 207000km".

 

Eno informacijo ze imam, da bi se olje moralo menjati na 60000km cena cca 300?.

 

 

Hvala za odgovore, 

Rok

  • 8 let kasneje...
Napisano (urejeno)

 @scania@Aless imam eno vprašanje za tega (olimpijca-Avdija )s-tronic,ki ga je nabavil sosed in sicer kdaj bi priporočal menjavo olja in katerega,če sploh? Ima pa 135kkm,hvala.....👍

Popravljeno od Bini
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

 @scania@Aless imam eno vprašanje za tega (olimpijca-Avdija )s-tronic,ki ga je nabavil sosed in sicer kdaj bi priporočal menjavo olja in katerega,če sploh? Ima pa 135kkm,hvala.....👍

Nekam preveč sprašuješ "za  soseda". 😄 

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Nekam preveč sprašuješ "za  soseda". 😄 

Je tudi žlahtnik in nekdanji sodelavec,mu malo pomagam,da mu kaj ne zmelje.....😉

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

 @scania@Aless imam eno vprašanje za tega (olimpijca-Avdija )s-tronic,ki ga je nabavil sosed in sicer kdaj bi priporočal menjavo olja in katerega,če sploh? Ima pa 135kkm,hvala.....👍

Zdravo. Na dsg se priporoca menjava na vsakih 60000km. Dobinse meyle kit ki vsebuje ze vse, bi ga kar priporocal. Ce pa mi posljes podatke od avta pa lahko preverim kateri menjalnik je.

Napisano
pred 7 minutami je scania napisal:

Zdravo. Na dsg se priporoca menjava na vsakih 60000km. Dobinse meyle kit ki vsebuje ze vse, bi ga kar priporocal. Ce pa mi posljes podatke od avta pa lahko preverim kateri menjalnik je.

WWW.AVTO.NET

Audi Q2 2.0 TDI quattro S tronic KOT NOV, letnik:2017,21999 EUR :: www.Avto.net ::

Tole je če je dovolj podatkov ali rabiš iz prometne ? Hvala za enkrat.....😉

 

 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:
WWW.AVTO.NET

Audi Q2 2.0 TDI quattro S tronic KOT NOV, letnik:2017,21999 EUR :: www.Avto.net ::

Tole je če je dovolj podatkov ali rabiš iz prometne ? Hvala za enkrat.....😉

 

 

Menjalnik je 0gc, torej 7 stopenjski z mokro sklopko. Ima eno skupno olje za zobnike in mehatroniko. Olje in filter bi se naj menjal na 120000km, ampak jaz bi menjal na vsakih 60000km tako kot je imel enak 6stopenjski prejsnji menjalnik. Je pa ok menjalnik ker ina mokro sklopko. Olje bi uporabil original ali fuchs. Drugace pa imas komplet kite s filtrom in oljem od meyle in vaico. Jaz ce bi zbiral kit bi vzel meyle je cena okoli 150€. V podforumu imas opis menjave olja od 6stopenjskega, razlika od tega je da ima ta filter horizontalno namescen, ko se spusti olje se mora spustit tudi posebaj z mehtronike (ima svoj cep) potem pa ko polnis moras napolnit 6litrov ker moras prit z nivojem nad pregrado od mehatronike, da se prekat z mehatroniko napolni. Nivo temperature pa meris na 35stopinj. Ce ni bilo menjano na 120000km bi jaz cimprej menjal in pa potem na vsakih 60000km.

Spet sem se razpisal 🤣🤣🤣 menjalniki so moja tocka kjer se me da tezko ustavit 🤣🤣🤣🤣

  • Všeč 10
  • Ljubim 2
Napisano

Hvala za odgovor,mu bom svetoval to menjavo,da bo brez skrbi....🤗😉

Prav prijetno je čitat te tvoje odgovore,ker so tako natančni in strokovni👍😉

 

  • Všeč 2
  • Hvala 1
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zamenjal serviserja. Prej sem vozil na pooblaščeni škodin.

 

Novemu serviserju se je zelo neumno zdela ideja menjave olje v DSG menjalniku na 60 Kkm. Sem vztrajal, da ga zamenja.

Je prihranil staro olje iz menjalnika in mi kazal kako brezhibno izgleda.

 

Tale k. Škoda, skrivajo program vzdrževanja posameznih servisnih intervalov kot kača noge. Verjetno zato, da bi folk vozil na pooblaščence.

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Zdravo 

Tisti ki ste menjali olje v avtomatskem menjalniku kam ste peljali? Ali je Pelko še vedno najboljša izbira na gorenjskem

Napisano

Vak mehanik k ma en tolk pojma. Pelko je itak vedno dobra izbira.

 

Rabiš 4l olja in filter komplet

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Olje, lahko se pa mogoče zmeniš še za filter. Je mal več dela.

Glede na to da sem nekje zasledil da računa 250€ sem pričakoval da zamenja tudi filter

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Ker je na danes tem forumu prisoten @scania, bi izkoristil priliko in ga vprašal (vem da je bilo že večkrat pojasnjeno), po kateri metodi in pri katerih prevoženih km (intervalih) bi on menjal olje v Mazdinem avtomatskem menjalniku? Ob predpostavki, da avto še nima prevoženih niti 30.000 km.

 

Scania - tudi če sem prilepiš že napisane svoje odgovore-pojasnila, bo super, da so na enem mestu. 

Napisano

@Janez007

med 60k in 100k
staro olje stočiš ven, zamenjaš filter in doliješ tiste 4 litre olja recimo RAVENOL ATF FZ

jaz sem to naredil pri 150k in je bilo olje v odlične stanju.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Ker je na danes tem forumu prisoten @scania, bi izkoristil priliko in ga vprašal (vem da je bilo že večkrat pojasnjeno), po kateri metodi in pri katerih prevoženih km (intervalih) bi on menjal olje v Mazdinem avtomatskem menjalniku? Ob predpostavki, da avto še nima prevoženih niti 30.000 km.

 

Scania - tudi če sem prilepiš že napisane svoje odgovore-pojasnila, bo super, da so na enem mestu. 

Na 60000km menjava olja v karterju in filtra.

Napisano
dne 16. 3. 2025 ob 15:06 je scania napisal:

Na 60000km menjava olja v karterju in filtra.

 

V novi M3 je se vedno enak avtomatski menjalnik? 

Napisano
pred 11 urami je Deeyan napisal:

 

V novi M3 je se vedno enak avtomatski menjalnik? 

Enak, programsko bi naj bil malo spremenjen, drugače zgradba je enaka.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Včeri sm gledou ene videje od honda mehanika, honde imajo na čepu magnet - sploh ne rabiš karterja dol snemat. Ful dobra fora.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 51 minutami je NevLado napisal:

Včeri sm gledou ene videje od honda mehanika, honde imajo na čepu magnet - sploh ne rabiš karterja dol snemat. Ful dobra fora.

To ima večina.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Čeprav je magnet, je dobro karter dol vzeti in vso svinjarijo iz magneta in karterja spucati stran, preden se novo olje nalije v menjalnik. Škoda bi bilo, da bj tisti drek od utekanja in obrabe v menjalnik šel. Še posebej pri avtomatikih.

Magnet je tam, da zmanjša možnost, da gre kaj naprej, ne pa da 100% prepreči.

Popravljeno od Agerg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.