Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Nevem ce pisem na pravo mesto ampak imam vprasanje.

 

Zanima me ce kdo pozna koga, ki bi zamenjal olje v avtomatskem menjalniku in kaksna bi bila cena. 

 

Vpasanje se nanasa na Mazdino pol sestro "Opel Vektro C l2006 1,9 DDTI avtomatik(6 prestav) 207000km".

 

Eno informacijo ze imam, da bi se olje moralo menjati na 60000km cena cca 300?.

 

 

Hvala za odgovore, 

Rok

  • 8 let kasneje...
Napisano (urejeno)

 @scania@Aless imam eno vprašanje za tega (olimpijca-Avdija )s-tronic,ki ga je nabavil sosed in sicer kdaj bi priporočal menjavo olja in katerega,če sploh? Ima pa 135kkm,hvala.....👍

Popravljeno od Bini
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

 @scania@Aless imam eno vprašanje za tega (olimpijca-Avdija )s-tronic,ki ga je nabavil sosed in sicer kdaj bi priporočal menjavo olja in katerega,če sploh? Ima pa 135kkm,hvala.....👍

Nekam preveč sprašuješ "za  soseda". 😄 

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Nekam preveč sprašuješ "za  soseda". 😄 

Je tudi žlahtnik in nekdanji sodelavec,mu malo pomagam,da mu kaj ne zmelje.....😉

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

 @scania@Aless imam eno vprašanje za tega (olimpijca-Avdija )s-tronic,ki ga je nabavil sosed in sicer kdaj bi priporočal menjavo olja in katerega,če sploh? Ima pa 135kkm,hvala.....👍

Zdravo. Na dsg se priporoca menjava na vsakih 60000km. Dobinse meyle kit ki vsebuje ze vse, bi ga kar priporocal. Ce pa mi posljes podatke od avta pa lahko preverim kateri menjalnik je.

Napisano
pred 7 minutami je scania napisal:

Zdravo. Na dsg se priporoca menjava na vsakih 60000km. Dobinse meyle kit ki vsebuje ze vse, bi ga kar priporocal. Ce pa mi posljes podatke od avta pa lahko preverim kateri menjalnik je.

WWW.AVTO.NET

Audi Q2 2.0 TDI quattro S tronic KOT NOV, letnik:2017,21999 EUR :: www.Avto.net ::

Tole je če je dovolj podatkov ali rabiš iz prometne ? Hvala za enkrat.....😉

 

 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:
WWW.AVTO.NET

Audi Q2 2.0 TDI quattro S tronic KOT NOV, letnik:2017,21999 EUR :: www.Avto.net ::

Tole je če je dovolj podatkov ali rabiš iz prometne ? Hvala za enkrat.....😉

 

 

Menjalnik je 0gc, torej 7 stopenjski z mokro sklopko. Ima eno skupno olje za zobnike in mehatroniko. Olje in filter bi se naj menjal na 120000km, ampak jaz bi menjal na vsakih 60000km tako kot je imel enak 6stopenjski prejsnji menjalnik. Je pa ok menjalnik ker ina mokro sklopko. Olje bi uporabil original ali fuchs. Drugace pa imas komplet kite s filtrom in oljem od meyle in vaico. Jaz ce bi zbiral kit bi vzel meyle je cena okoli 150€. V podforumu imas opis menjave olja od 6stopenjskega, razlika od tega je da ima ta filter horizontalno namescen, ko se spusti olje se mora spustit tudi posebaj z mehtronike (ima svoj cep) potem pa ko polnis moras napolnit 6litrov ker moras prit z nivojem nad pregrado od mehatronike, da se prekat z mehatroniko napolni. Nivo temperature pa meris na 35stopinj. Ce ni bilo menjano na 120000km bi jaz cimprej menjal in pa potem na vsakih 60000km.

Spet sem se razpisal 🤣🤣🤣 menjalniki so moja tocka kjer se me da tezko ustavit 🤣🤣🤣🤣

  • Všeč 10
  • Ljubim 2
Napisano

Hvala za odgovor,mu bom svetoval to menjavo,da bo brez skrbi....🤗😉

Prav prijetno je čitat te tvoje odgovore,ker so tako natančni in strokovni👍😉

 

  • Všeč 2
  • Hvala 1
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zamenjal serviserja. Prej sem vozil na pooblaščeni škodin.

 

Novemu serviserju se je zelo neumno zdela ideja menjave olje v DSG menjalniku na 60 Kkm. Sem vztrajal, da ga zamenja.

Je prihranil staro olje iz menjalnika in mi kazal kako brezhibno izgleda.

 

Tale k. Škoda, skrivajo program vzdrževanja posameznih servisnih intervalov kot kača noge. Verjetno zato, da bi folk vozil na pooblaščence.

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Zdravo 

Tisti ki ste menjali olje v avtomatskem menjalniku kam ste peljali? Ali je Pelko še vedno najboljša izbira na gorenjskem

Napisano

Vak mehanik k ma en tolk pojma. Pelko je itak vedno dobra izbira.

 

Rabiš 4l olja in filter komplet

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Olje, lahko se pa mogoče zmeniš še za filter. Je mal več dela.

Glede na to da sem nekje zasledil da računa 250€ sem pričakoval da zamenja tudi filter

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Ker je na danes tem forumu prisoten @scania, bi izkoristil priliko in ga vprašal (vem da je bilo že večkrat pojasnjeno), po kateri metodi in pri katerih prevoženih km (intervalih) bi on menjal olje v Mazdinem avtomatskem menjalniku? Ob predpostavki, da avto še nima prevoženih niti 30.000 km.

 

Scania - tudi če sem prilepiš že napisane svoje odgovore-pojasnila, bo super, da so na enem mestu. 

Napisano

@Janez007

med 60k in 100k
staro olje stočiš ven, zamenjaš filter in doliješ tiste 4 litre olja recimo RAVENOL ATF FZ

jaz sem to naredil pri 150k in je bilo olje v odlične stanju.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Ker je na danes tem forumu prisoten @scania, bi izkoristil priliko in ga vprašal (vem da je bilo že večkrat pojasnjeno), po kateri metodi in pri katerih prevoženih km (intervalih) bi on menjal olje v Mazdinem avtomatskem menjalniku? Ob predpostavki, da avto še nima prevoženih niti 30.000 km.

 

Scania - tudi če sem prilepiš že napisane svoje odgovore-pojasnila, bo super, da so na enem mestu. 

Na 60000km menjava olja v karterju in filtra.

Napisano
dne 16. 3. 2025 ob 15:06 je scania napisal:

Na 60000km menjava olja v karterju in filtra.

 

V novi M3 je se vedno enak avtomatski menjalnik? 

Napisano
pred 11 urami je Deeyan napisal:

 

V novi M3 je se vedno enak avtomatski menjalnik? 

Enak, programsko bi naj bil malo spremenjen, drugače zgradba je enaka.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Včeri sm gledou ene videje od honda mehanika, honde imajo na čepu magnet - sploh ne rabiš karterja dol snemat. Ful dobra fora.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 51 minutami je NevLado napisal:

Včeri sm gledou ene videje od honda mehanika, honde imajo na čepu magnet - sploh ne rabiš karterja dol snemat. Ful dobra fora.

To ima večina.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Čeprav je magnet, je dobro karter dol vzeti in vso svinjarijo iz magneta in karterja spucati stran, preden se novo olje nalije v menjalnik. Škoda bi bilo, da bj tisti drek od utekanja in obrabe v menjalnik šel. Še posebej pri avtomatikih.

Magnet je tam, da zmanjša možnost, da gre kaj naprej, ne pa da 100% prepreči.

Popravljeno od Agerg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.