Skoči na vsebino

Mazda KOERU Crossover Concept

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, ?e se preserava? na polno. Jaz, ?ena in ?tirje otroci imamo v petki dovolj prostora. Razen za po?itnice nismo ?e nikoli vlekli prikolico. Pa je najmanj?i zdaj komaj dobro leto star in zanj preva?amo ?e otro?ki vozi?ek s seboj. In potem je tebi z ?eno in dvema otrokoma premajhen. Me zanima, kako se potem spravi? na motor? Ali pa ima? kak?no lokomotivo od motorja...

Ful se preseravamo, in to vsak vikend posebej. Ta vsak vikend ko gremo na po?itnice pa nimamo prikolice s seboj. Ko grem z motorjem pa 4 dni nosim iste gate.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Po mojem bo nekaj ve?jega iz tega koncepta... CX6 ali CX7... ?e bo tud serijski videti tkole, bi znal spremenit moje poglede na SUV.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Po mojem bo nekaj ve?jega iz tega koncepta... CX6 ali CX7... ?e bo tud serijski videti tkole, bi znal spremenit moje poglede na SUV.

Se strinjam. A kaj, ko bo "popa?ena" verzija pri?la na tr?i??e kot serijski izdelek. In spet ne bo ne ti? ne mi?.Kako to, da vodilnim ?efom ?e ni potegnilo, da ?e naredi? ?e majhno spremembo na izdelku,ki je skladen in lep, postane ?uden in ne ve? fantasti?en. To je bilo isto z novo Mazdo 6, ki je sicer lep izdelek a ?e zdale? ne tako ,ko je bil  prototip. Pa so samo par stvari spremenili.

 

 

Napisano

Se strinjam. A kaj, ko bo "popa?ena" verzija pri?la na tr?i??e kot serijski izdelek. In spet ne bo ne ti? ne mi?.Kako to, da vodilnim ?efom ?e ni potegnilo, da ?e naredi? ?e majhno spremembo na izdelku,ki je skladen in lep, postane ?uden in ne ve? fantasti?en. To je bilo isto z novo Mazdo 6, ki je sicer lep izdelek a ?e zdale? ne tako ,ko je bil  prototip. Pa so samo par stvari spremenili.

 

Res je. Ko gleda? te koncepte, je vse res hudo dobro, potem pa pride serijski ven in vidi?, da nimajo jajc, da bi se dr?ali koncepta :ne vem: . Tudi pri Mazdi je to "problem", ?eprav se mi zdi, da se njihovi avti v povpre?ju dr?ijo konceptov precej bolj kot kak?ni drugi... <_<

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

A je to tole?

 

New Mazda CX-4 Crossover Spotted Completely Undisguised in China

 

The newest member to the Mazda crossover family has been caught on camera in China.

 

Essentially the production version of the Koeru concept that debuted at the 2015 Frankfurt Motor Show, the crossover is expected to sport the CX-4 nameplate when it arrives. The production model is a toned-down version of the concept, which is to be expected. The overall dimensions and shape, however, have been retained, with less aggressive fenders and much smaller wheels than the concept?s 21-inch rollers.

 

More importantly, the CX-4 gives us some insight into how the Koeru?s design language will look like in production cars.

 

Inside, expect the CX-4 to be heavily inspired by the new Mazda CX-9 that debuted at the 2015 L.A. Auto Show.

 

The CX-4 will slot between the subcompact CX-3 and the midsized CX-5. Like the CX-3, it will be a sporty crossover, but it will be more practical with more interior and cargo space. It will likely be powered by the same 2.0-liter SkyActiv engine found in the CX-5 as well as a 1.5-liter diesel offering borrowed from the CX-3.

 

post-1144-0-12462700-1453199676.jpg

 

post-1144-0-17923700-1453199685.jpg

 

post-1144-0-23257700-1453199693.jpg

 

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Tole je Koeru (slike so iz Mazda Uatria FB iz sejma na Dunaju (Vienna Autoshow)) ... 

 

 

 

 

 

 

post-10-0-31401900-1453199960_thumb.jpg

post-10-0-73118200-1453199960_thumb.jpg

post-10-0-06495400-1453199961_thumb.jpg

post-10-0-42498200-1453199961_thumb.jpg

post-10-0-76935600-1453199961_thumb.jpg

post-10-0-20177100-1453199962_thumb.jpg

post-10-0-60253700-1453199962_thumb.jpg

post-10-0-10890300-1453199963_thumb.jpg

post-10-0-62648800-1453199963_thumb.jpg

post-10-0-07846700-1453199964_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, ampak to je ?e Koreu - koncept, tisto so pa fotke "serijskega" avta - CX-4...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Ja, ampak to je ?e Koreu - koncept, tisto so pa fotke "serijskega" avta - CX-4...

Zna bit...ker ?e izgleda bolj bogo. :vskalo: Kdaj bodo prenesli koncept dobesedno v serijsko proizvodnjo?Kaj se bojijo, da bo premalo kupcev?

Mislim, da bi kve?jemu pridobili kakega razcartanca iz "premium" znamk zaradi izredno lepe ?portne linije in skladnosti.

Pol pa nekaj spreminjajo in nastane lep, a povpre?en avto...

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.