Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Iz debate je razvidno med drugim tudi to, da ve?ina balkanskih ?oferjev (sory ampak vsi mi spadamo tja) meni, da je prehitevanje manever za katerega ni potrebno na nasprotni vozni pas.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sicer mi ni jasno kje si to zaznal, ampak po?asi dobivam ob?utek, da ?e malo pa bo? del krivde za nesre?e mogo?e pripisal celo meni :ne vem:

 

Pa mogo?e kviz o znanju CPP - ali sme? prehiteti kolesarja na cesti, kjer je polna ?rta?

33112_1.png

Napisano

Sicer mi ni jasno kje si to zaznal, ampak po?asi dobivam ob?utek, da ?e malo pa bo? del krivde za nesre?e mogo?e pripisal celo meni :ne vem:

 

Pa mogo?e kviz o znanju CPP - ali sme? prehiteti kolesarja na cesti, kjer je polna ?rta?

No, da se ?e jaz vklju?im v debato.

 

Mislim, da pri tak?ni nesre?i je krivda bolj relativna stvar. Ker za sebe vem, da bi se grozno po?util, ?e bi recimo zbil otroka ali kogarkoli, pa je on kriv.

 

?e pomislim, bi na tem mestu celo malo s prstom pokazal ja avto?ole. Tam bi morali ve? poudarka dati na predvidevanje ostalih udele?encev.

 

Glede tvojega vpra?anja, bi pa jaz rekel da po?asnej?e udele?ence prometa (kolo, traktor,...) lahko prehiti? tudi tam, kjer je polna ?rta.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Kamera je navadno pri ?ipi, tvoje o?i pa vsaj 30 cm stran od ?ipe nazaj pa ?e v levo od sredine. Primerjava CX-5 z Mazdo 6 je CX-5 vi?ji za 23 cm, tako, da si upam trditi, da je havba vsaj 15-20cm vi?ja pri CX-5. To pomeni, da lahko v enem avtu recimo koli?ka ne vidi? ve?, ko ga pri drugem lahko ?trli v vidno polje vsaj 15cm. Samo to sem hotel povedat in verjemi, ?e si ni?je rasti ti je ni?ji avto bolj pregleden sploh pri predmetih v neposredni blji?ini.

 

Zakaj ima torej prikolica zastavico? Hja verjetno so ugotovili, da je zaradi svoje nizkosti 50-60cm te?ko vidna in ?e ima? recimo tako za dva otroka je to cca ?irine 80cm, kar pomeni, da skrajni rob prikolice sega recimo ?e cca 10-15cm od skrajnega roba bicikla ven.

 

Ker pa res ne vemo kaj se je zgodilo, lahko, da je nekdo pripeljal nasproti, lahko je recimo kolesarka malo zanihala v levo, lahko je bilo vse od prej na?tetega in se je poklopilo v najbolj nesre?no kombinacijo in je nesre?a tukaj. Ampak ?e vedno si sam ne bi nikoli upal voziti otroka po prometni cesti. ?e ko kolesarim sam se izogibam prometnicam, kolikor je pa? mogo?e, ker mi je neugodno, da mi avti prihajajo s hrbta, od koder sem jim ve? ali manj prepu??en na milost oziroma nemilost ali bo ?el mimo ali pa bo zatopljen v tipkanje po telefonu in me bo spregledal. Vsi vemo, da je dovolj le trenutek nepazljivosti ali pa napa?ne presoje ali pa se poklopijo vse najbolj negativne opcije in si ?e na drugem svetu ali pa ?e slab?e invalid za vse ?ivljenje.

 

Hmmm... sem mislil, da se pogovarjamo o voznji in kolesarki s prikolico... in da jo je voznik lahko zaradi tega, ker je menda ze malo starejsi pa mogoce malo manjse rasti in je zato posledicno verjetno voznik SUVa, ... spregledal ...  :blink:  :zvizga: ... Nevem kaj imajo tu sedaj veze kolicki  :P ... 

 

Pac prevec je nabijanja prazne slame... pa ugibanja... pa tega, da ce bi rad preprecil take zadeve, je nabolje, da se sploh ne premaknes iz dvorca, ki je obdan z vodnim jarkom z aligatorji ter dviznim mostom ... in seveda strazarji na vsakem vogalu  :blink:  :ne vem: ...

 

Mamica je pac z otroci bila takrat tam... in voznik je zbil prikolico, ki je letela menda 15 metrov dalec ... 

 

Prikolica izgleda takole:

-HANDOUT--NIEDERSTERREICH-FAHRRADANHNGER

 

Voznik pa je menda izjavil, da je sele ob trku opazil, da je nekaj zadel... in je najprej mislil, da je slo za divjad ... Sele ko je ustavil in sta z zeno izstopila iz avta, sta videla, kaj se je v resnici zgodilo ... 

 

Pise pa tudi, da otroka nista imela celad, pise pa tudi, da se ni razjasnjeno, ce je bila prikolica pravilno oznacena oz. osvetljena. Zgodilo se je menda nekaj pred 21 uro, ko je ze mracno ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No sej to je to... recimo moj fotr, ki je imel na zadnjem zdravni?kem pregledu 169cm vi?ine mora imeti sede? v Mazdi 6 v najvi?jem polo?aju, da sploh normalno vidi izza volana. Recimo biv?i foruma? Boj? (tisti, ki si mu prodal CX-7) je ?e bolj nizke sorte in ?e se ne motim ima 162cm in zato obvezno sede? v najvi?jem polo?aju in ?e blazino za pod rit, da je sploh videl ?ez volan.

 

Za tiste, ki imajo recimo 180cm ali pa celo imamo recimo 190cm ali ve? je vse skupaj mogo?e res malo sme?no in te?ko se postavimo v vlogo ni?jih ljudi, ker na?i problemi s sedenjem se za?nejo tam, kjer se recimo kon?a spodnji rob stropa.

Res ne vem kaj hoces povedat....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi jaz mislim da je vse jasno glede tega, drugi pa so zato da zadevo pripeljejo do konca in razre?ijo stvari.

Napisano

Ah joj no Thomas, koli?ek sem zato omenil, da lahko na lastne o?i preveri? pri svojem avtu v primerjavi s kak?nim ni?jim. Koli?ek najde? na vsakem koraku, kolesarsko prikolico pa? ne... mislim pa sej smo odrasli ljudje al moram res vsako stvar v detalje razlagat. :ne vem:

 

Kot drugo je pa tako, da nekatere zadeve se da prepre?iti, ?e se ho?ejo. Marsikje se da obna?at veliko bolj samoza??itno in previdno ter predvsem predvidljivo.

 

Zanimivo, kako so mediji in smo na?eloma tudi mi najprej o?igosali voznika, zdaj se pa po?asi razkrivajo detalji in vse bolj ka?e, da v tej zgodbi ni izklju?no voznik kriv. ?e sta bila kolo in prikolica brez ustrezne osvetlitve.... :blink:

 

Kaj pa je razmi?ljala mamica, da je ob devetih zve?er vozila dva mala otroko naokoli v oreng mraku (ob 21 uri je zdaj ?e kar tema), ko pa je takrat ?e ?as za spanje, je pa? neka druga zgodba.

33112_1.png

Napisano

Res ne vem kaj hoces povedat....

 

????

 

eeeee. mmmm, kako naj ?e bolj simpl povem. Vsedi se v avto in posku?aj simulirati, da si velik samo 160cm. Zdrsni po sede?u tako, da ima? glavo 15cm ni?je kot zdaj. Nato primerjaj obe situaciji in povej v katerem primeru je bolj?i pregled iz avtomobila? S predmeti na cesti v daljavi na?eloma ni toliko te?av, kaj pa s predmeti bli?je? In ?e je avto vi?ji dejansko v takem slu?aju zakriva v mrtvem kotu okoli avta ve?jo povr?ino, kot ?e je avto ni?ji. ?e ti je la?je si lahko vse skupaj tudi nari?e?. Sej za vidni kot si ?e sli?al?

33112_1.png

Napisano

Ah joj no Thomas, koli?ek sem zato omenil, da lahko na lastne o?i preveri? pri svojem avtu v primerjavi s kak?nim ni?jim. Koli?ek najde? na vsakem koraku, kolesarsko prikolico pa? ne... mislim pa sej smo odrasli ljudje al moram res vsako stvar v detalje razlagat. :ne vem:

 

Kot drugo je pa tako, da nekatere zadeve se da prepre?iti, ?e se ho?ejo. Marsikje se da obna?at veliko bolj samoza??itno in previdno ter predvsem predvidljivo.

 

Zanimivo, kako so mediji in smo na?eloma tudi mi najprej o?igosali voznika, zdaj se pa po?asi razkrivajo detalji in vse bolj ka?e, da v tej zgodbi ni izklju?no voznik kriv. ?e sta bila kolo in prikolica brez ustrezne osvetlitve.... :blink:

 

Kaj pa je razmi?ljala mamica, da je ob devetih zve?er vozila dva mala otroko naokoli v oreng mraku (ob 21 uri je zdaj ?e kar tema), ko pa je takrat ?e ?as za spanje, je pa? neka druga zgodba.

 

 

Ampak nekaj je, ce avto stoji... ali pa ce se peljes... Kolicek lahko vidis iz vsakega osebnega avtomobila, ce je ob cesti in se peljes mimo... Ni vazno, kako visok je avto ... Ce ga ne vidis, potem nekaj ni OK ...

 

Glede osvetlitve... Sem samo napisal to, kar sem prebral, da ?E NI RAZJASNJENO ... Pac v clankih je tako, da nekaj mora pisat :) ... Ampak tudi, ce se izkaze, da na prikolici ni bilo luci... so pa vsekakor bili odsevniki ... in ko te odsevnike avto osvetli, je objekt precej bolj viden... Ampak to, da spregledas kolesarja s prikolico na ravni, odprti cesti ... je problem... se ti ne zdi? Tudi ce je to v zacetku avgusta malo pred 21 uro, ko se ni noc, je pa ze manj svetlobe kot sredi belega dne... Se dobro, da ne debatiramo okoli tega sele cez par mesecev, ko bo ze ob 20 uri popolna noc :D:P ... 

 

Glede visine prednjega dela... Nekaj razlike je med sestico in CX-5 ... ampak tako gromozanske razlike pa spet ne, da bi iz tega delal celo dramo, kako so SUVi nepregledni ... :) ... Razumem pa, da nekdo, ki apriori ne mara SUVov, bo nasel se vsak tako majhen detajl, da bo lahko kritiziral  :P  :zvizga:

 

IMG_1008_22FAAE0C.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A ti si pa zdej osebno u?aljen, ker ne gojim simpatij do SUV-ov? :ne vem:

 

Mene in vse ostale bi moralo bolj zanimat od kod fama, da so SUV-i bolj varni in da je nato pri kupcih mogo?e celo primarni, sigurno pa vsaj eden od argumentov za nakup napram klasi?nem avtu. A je to res al je ?e en od mno?ice "fake fact"-ov.

 

Nisem pa rekel, da so SUV-i na splo?no manj pregledni, sem pa rekel, da za dolo?en del vidnega polja pa dejansko so. Vi?ja vi?ina sedenja ni enako bolj?i pregled za vse situacije. ?e bi to bilo res potem kamionarji ne bi nikoli zadeli v oviro oziroma avto, ki se nahaja desno spredaj pred kamionom, internet pa je poln film?kov kako to izgleda v praksi in koliko avtov takole odnesejo kamionarji.

 

Bere? pa sila povr?no in tale tvoj stavek je ?ist nepotreben "Glede osvetlitve... Sem samo napisal to, kar sem prebral, da ?E NI RAZJASNJENO,,,", Sem v odgovoru lepo napisal besedo "?E" (in ne recimo "KER") v stavku, kar ne pomeni splo?ne trditve, da je dejansko tudi bilo tako.

33112_1.png

Napisano

????

 

eeeee. mmmm, kako naj ?e bolj simpl povem. Vsedi se v avto in posku?aj simulirati, da si velik samo 160cm. Zdrsni po sede?u tako, da ima? glavo 15cm ni?je kot zdaj. Nato primerjaj obe situaciji in povej v katerem primeru je bolj?i pregled iz avtomobila? S predmeti na cesti v daljavi na?eloma ni toliko te?av, kaj pa s predmeti bli?je? In ?e je avto vi?ji dejansko v takem slu?aju zakriva v mrtvem kotu okoli avta ve?jo povr?ino, kot ?e je avto ni?ji. ?e ti je la?je si lahko vse skupaj tudi nari?e?. Sej za vidni kot si ?e sli?al?

Moja ?ena lahko napumpa zic tako visoko da skrivi vrat, torej lahko na?tima enake pogoje ne glede na vi?ino, zato ne vem kaj je point?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok, bom narisal, o ?em razlagam, ko bom imel ?as... B)

 

... aja ?ak mal, pa sej ona pa res ni glih ?epna izdaja... :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Eni ste res potrebni dopusta. Jaz bom pa tudi spet po?asi zgleda.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ok, bom narisal, o ?em razlagam, ko bom imel ?as... B)

 

... aja ?ak mal, pa sej ona pa res ni glih ?epna izdaja... :ne vem:

Se strinjam :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dalec od tega, da bi bil uzaljen... le komentiram in zapisem svoja opazanja ... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pa mogo?e kviz o znanju CPP - ali sme? prehiteti kolesarja na cesti, kjer je polna ?rta?

 

Hmmm, a res ne poznamo CPP-ja al si samo noben ne upa odgovorit na tole ?ist enostavno vpra?anje? X-layer je vsaj poskusil, ?eprav uradno nima prav.

 

?al je zakonsko tako, da se polne ?rte ne sme prepeljat niti, ko prehiteva? kolesarja, razen ?e ga lahko prehiti? tako, da ne prevozi? ?rte. Kolk je to varno in koliko cm sploh pomeni "prehitevanje na primerni bo?ni oddaljenosti" naj si vsak sam predstavlja. To je namre? zdaj odgovor Mrau?kemu M?ku, da ko bo naslednji? bil prehitevan kot kolesar, da naj se ne ?udi, ?e bo ?lo tik mimo tam, kjer je polna ?rta. Voznik pa? upo?teva zakonodajo in CPP.

 

Ker uradno to ni dovoljeno in ?e te ustavi mlad nadebuden policist ali pa star zate?enec ga pa? najebe?, ?e prehiti? ?ez polno ?rto. ?e pa ima? sre?o, da naleti? na normalnega policista pa bo znal to spregledat in razumet, da se za ve?jo preto?nost in ?e ni nevarnosti lahko pogleda tudi mimo zakona.

33112_1.png

Napisano

Voznik v tem primeru ne ne uposteva CPP in zakonodajo, ker prehiteva na premajhni bocni razdalji. Pocakati mora do prekinjene oz dontam kjer je cesta sirsa.

 

Kje pose da MORAS mimo, da se tudi pocakati

Po drugi strani pa je tu tudi dvoumnost - polna crta je skorajda vednonopremljena z znakom prepovedano prehitevati DVOSLEDNA vozila - crn in rdec avto v rdecem krogu.

 

Torej ni prepovedano prehitevati enosledna, a spet si onejen s crto....

 

Bom pa vprasal kolega z AVP glede tega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Bom pa vprasal kolega z AVP glede tega

 

Igorja V.? A on je ?e tam ?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Igorja V.? A on je ?e tam ?

Ne ni vec, je pa Igor M. Ta ki ima motoriste cez in naso grupo stromarjev.

 

Odgovor po liniji zakona je NE!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Polna crta je polna crta...

 

ampak iskreno... jaz prehitim obcutno pocasnejsega udelezenca (traktor, kolo, skuter, premikajoce se vozilo v okvari...) ne glede na crto...

 

Pa? z 100% pozornostjo in na zadostni bocni razdalji. Ni teorije, da bi me polna crta pripravila do tega, da bom kolesarja prehitel na bocni razdalji 30cm, zgolj zato, da ne bom prevozil polne crte.

 

Pa ne zato, ker sem kolesar... tudi mopedist nisem, pa njih ravno tako lepo prehitim.

 

Je pa zanimivo; ce se traktor pelje 30kmh to naceloma ne zmoti tipicnega avtomobilista in bo pac pocakal s prehitevanjem. Ce pa se z isto hitrostjo pelje kolesar, se mu pa v glavi takoj vklopi "killer instinct" in bognedaj se peljati za njim 20sekund...

 

Kar se tice prehitevanja enoslednih vozil (torej; dvosledno vozilo, ki prehiteva enosledno); sme prehiteti na zelezniskem prehodu in v kriziscu. Seveda, ce ob tem ne krsi ostalih pravil; bocna oddaljenost, polna crta...

Napisano

Ampak polna crta ni zid ... Resda po CPPju oz. ZPrCPju ne smes prevoziti polne crta... ampak vcasih je treba vklopiti tudi razum ... Recimo ce se na AC ne mores vkljuciti do konca pospesevalnega pasu, ne bos zato na koncu zaviral, ker je pac polna crta ... Podobno je tudi pri prehitevanju traktorja, kolesarja,... Ce to lahko varno naredis, brez da bi oviral nasprotni promet ali ogrozal prehitevanega... jaz ne vidim razloga, da to ne bi naredil... Seveda pa je proti zakonu ... in res lahko naletis na kaksnega moza v modrem, ki ima slab dan ali pa je ultra zajeban tip in na vsak nacin hoce pokasirat oz. izstavit placilni nalog ... Prav za take primere je fino, ce imas kamero, ki belezi situacijo... in potem bi jaz pac napisal pritozbo, ce bi se mi kaj podobnega zgodilo ... Na sreco se nisem naletel na kaksnega takega nadebudnega varuha zakona ... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak polna crta ni zid ... Resda po CPPju oz. ZPrCPju ne smes prevoziti polne crta... ampak vcasih je treba vklopiti tudi razum ... Recimo ce se na AC ne mores vkljuciti do konca pospesevalnega pasu, ne bos zato na koncu zaviral, ker je pac polna crta ... Podobno je tudi pri prehitevanju traktorja, kolesarja,... Ce to lahko varno naredis, brez da bi oviral nasprotni promet ali ogrozal prehitevanega... jaz ne vidim razloga, da to ne bi naredil... Seveda pa je proti zakonu ... in res lahko naletis na kaksnega moza v modrem, ki ima slab dan ali pa je ultra zajeban tip in na vsak nacin hoce pokasirat oz. izstavit placilni nalog ... Prav za take primere je fino, ce imas kamero, ki belezi situacijo... in potem bi jaz pac napisal pritozbo, ce bi se mi kaj podobnega zgodilo ... Na sreco se nisem naletel na kaksnega takega nadebudnega varuha zakona ... :P

Se ?isto strinjam. Problem je da marsikdo ne more vklopiti razuma,ker ga pa? nima...

 

In pravila pa? morajo biti jasna. Saj zato hvala Bogu da pretirano doslednih policistov ni preve? in da z neko normalno vo?njo,ki ni vedno po pravilih , nismo magnet za pisanje kazni.

 

Sicer pa tudi cpp dovoljuje vo?njo po odstavnem pasu, vkolikor se nisi uspel pravo?asno vklju?iti in pospesevalnega pasu na vozni pas...

Napisano

V naselju se ne sme, izven naselja pa pogojno lahko...?e se vozilo pelje z polovicno hitrostjo od dovoljene ali po?asneje in ima pri?gane vse ?tiri utripalke...kar tako vozilo mora imeti, traktor in delovni stroj pa rotacijsko lu?...

In ?e lahko prehitis varno...se pravi, da se vidi naprej...

Napisano

Drugi kolega policist je dodal:

 

Zakon pravi da preko neprekinjene ?rte ne sme?, niti ni dovoljeno po njej vozit. Za ta prekr?ek je celo predpisana kazen. Vendar znamo oceniti kdaj gre za varno prehitevanje.

V naselju se ne sme, izven naselja pa pogojno lahko...?e se vozilo pelje z polovicno hitrostjo od dovoljene ali po?asneje in ima pri?gane vse ?tiri utripalke...kar tako vozilo mora imeti, traktor in delovni stroj pa rotacijsko lu?...

In ?e lahko prehitis varno...se pravi, da se vidi naprej...

Ni res, pravilo za polno crto nima omejitev naselje / nenaselje. Velja povsod - se enkrat po liniji zakona. Drugo je razum.

Primer, ce je traktor na cesti z omejitvijo 60 s hitrostjo 10 pa je polna crta naslednjih 5km, in ti ne mores mimo ne da bi se dotaknil crte, ne smes mimo (se enkrat po striktni liniji zakona!)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.