Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

re je. kaj ve kdo kej o njej? verjetno ni lih cvetka.

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

Labi, ?e tole kupi? ti pomoje ne bo ?al, pa itak kake familije vrjetn ?e ne planira?, torej zoom-zoom na polno! :danzoman::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ta teden (ce bom mel cas) grem v MB pogledat...ce bo vse ok, bo 6-ka posvojila otroka :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je enej_46 napisal:

in 12. testna vo?nja :P !!!!

 

sej bi, sam 10. grem v pristino, tko da no-go :(

 

imam pa "rahlo" drugacno testno voznjo v mislih poleti :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

eh ?koda, ?ene pa drugi? ;)

upam da bomo ?e kej organizirali :)

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano
  je LabiGT napisal:

sej bi, sam 10. grem v pristino, tko da no-go :(

 

imam pa "rahlo" drugacno testno voznjo v mislih poleti :)

 

Glede na nortanjo barvo ji zunaj naj?ojl pa?e BRG barva.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Men je glih S2000 najlep?i avto te sorte! :ljubezen::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tole o?itno prodaja nek totalni mazda fan, ?e ho?e menjava za cenej?o mazdo! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je Ploki napisal:

a ni nov cenejsi

 

Je je, v bistvu dobi? ?e skoraj novi model za ta denar, tale ma ?e ro?no klimo celo. :whatever:

Napisano

Me zanima kdo bo tole kupu, pa ?e men osebno je kr konkretna razlika vo?nje s 6ko al pa 3ko in za ta gnar dobi? kar dost avta "od ?estke" <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tole tudi jaz podpiram 100%
    • grejo dol, ker ko je šel kolega delat to, je prišel na obisk in parkiral na parkingu, potem sem jaz imel svoj avto tam in ko se je žena odpeljala zagledal cel kup madežev, sem se ustrašil wtf kje mi zdaj pušča olje :), takrat sem mislim da posul s peskom in potem je dež ščasoma spral....(imam asfalt, če bi takoj z wap-om bi šlo verjetno takoj dol....)
    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.