Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

To je po novem namesto dveh dvojnih auspuhov :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ali je to kak?na nova oblikovalska smer - Gorenjski styling npr.? :P

 

 

 

haha, se prav je nalepka najve? za kar bi ?e dali denar :hudicek:

33112_1.png

Napisano

haha, se prav je nalepka najve? za kar bi ?e dali denar :hudicek:

 

?e pa je gratis pa ?e tolko bolje! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bi kdo rad zelo hitrega Nissan (na novo ?trihanega belega) Sunnya GTi (oziroma ve za koga) prijatelj prodaja tole. Skupaj s (pre?trihano) ?koljko od Sunnya GTi, ki jo je potrebno sestaviti (most in podobne stvari ker so bile speskane), se sestavi, vr?e notri tale motor in ima 190hp/1100kg (garant pod 7s-100km/h). Vse to za dobrega jurja in pol skupne cene s ?koljko vred. S tem, da je verjetno edini Sunny GTi za katerega ?e vemo, da obstaja pri nas. :jupiii: Pa plus je, da je v bistvu "originalen 2.0 motor".

 

 

Takole nekak (le v beli) pa izgleda:

Objavljena slika

Napisano

Symon, ful ima "integrast" zvok, kar je z mojga vidika mega! :danzoman::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bi kdo rad zelo hitrega Nissan (na novo ?trihanega belega) Sunnya GTi (oziroma ve za koga) prijatelj prodaja tole. Skupaj s (pre?trihano) ?koljko od Sunnya GTi, ki jo je potrebno sestaviti (most in podobne stvari ker so bile speskane), se sestavi, vr?e notri tale motor in ima 190hp/1100kg (garant pod 7s-100km/h). Vse to za dobrega jurja in pol skupne cene s ?koljko vred. S tem, da je verjetno edini Sunny GTi za katerega ?e vemo, da obstaja pri nas. :jupiii: Pa plus je, da je v bistvu "originalen 2.0 motor".

 

 

Takole nekak (le v beli) pa izgleda:

Objavljena slika

 

love the sound :bravo:

Napisano

V bistvu gre za isto stvar kot VTEC le, da original Nissan NeoVVL premakne vsako odmi?no posebej, VTEC pa obe skupaj. Tko, da original se skoraj ne sli?i spremembe, ?e pa oba preklopa da? na eno to?ko v obratih se pa sli?i kot VTEC. Temu motorju da? ?e dober izpu?ni sistem, SR16VE ali SR16VE N1 odmi?no pa si preko 200 konjev. :hudicek:

Napisano

Simon, ?e k sm ene 6 let nazaj tega belga fural, mislm da z orig. - 143KM, je ?lo k marijamadona!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Symon, tole generacijo je imel kolega, sicer izvedbo 318Is, ?e ta je ?el ko svinja, no ?rl pa je k zmaj! :P:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

jaz sem pa vozil neki priblizno kot to - 320is :harhar:

vseen mi je E36 boljsi m3, ker ima tud ta pravi zvok, ne pa zvok konzerve (torej 4 cilindri) :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

res je in to ne kerkol a1 ampak super duper tdi, ki ima se cup holder in sprednji pogon...tako kot mora bit

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

fantje je*e? to ?e bo res kar so rekl pr toyoti pride ?ez pol leta na trg ft-86 oziroma GT86 kot je zdj uradno ime za 20 do 25 jur?kov, ve? si preberte pa tukile :D

Napisano

fantje je*e? to ?e bo res kar so rekl pr toyoti pride ?ez pol leta na trg ft-86 oziroma GT86 kot je zdj uradno ime za 20 do 25 jur?kov, ve? si preberte pa tukile :D

 

Ti si to preberi tukaj. :harhar:

Poleg tega edina japonska avta, ki konkurirata M3 sta GTR in IS-F. En 200hp avto bo komaj konkurenca za E30 M3. 300hp je pa ?e vedno manj kot 320 ali 343, da 400hp ne omenjam... ?al tako to je.

 

Itak ze ves ?as govorim, da teh 200hp je vredno nekje 25.000?, kar je ve? ima? na boljo ?e hitrej?e in obenem uporabnej?e avte.

Napisano

Ti si to preberi tukaj. :harhar:

Poleg tega edina japonska avta, ki konkurirata M3 sta GTR in IS-F. En 200hp avto bo komaj konkurenca za E30 M3. 300hp je pa ?e vedno manj kot 320 ali 343, da 400hp ne omenjam... ?al tako to je.

 

Itak ze ves ?as govorim, da teh 200hp je vredno nekje 25.000?, kar je ve? ima? na boljo ?e hitrej?e in obenem uporabnej?e avte.

 

verjetno misli? serijsko :P

Napisano

Simon, mislim da si se zaljubu in to v tipa iz Nem?ije, se pravi si gej. Ampak ti je delno opro??eno, ker ?e ob samem zvoku te zverine se mi za?ne me?at, ko se mimo pelje! :danzoman::bravo::jupiii:

 

Tole mu je pa verjetno eden od konkurentov (tanovemu M3 seveda).

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5382939&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lih zaljubu ne ampak ja, so kar stroji to je dejstvo. Fajn je, ?e je ?lovek ?imbolj razgledan ?e ?e govori o avtomobilih. In fajn je, da jih ?imve? proba? ker potem vidi?, da ni vse v zna?kah in stereotipih (ćifurski avti itd... :D ).

 

IS-F je konkurent ve? ali manj naravnost, ?ez ovinke so pa ?e Japonci (Best Motoring) priznali, da je M3 prava stvar v tem razredu. In to je tisto kar me navdu?uje. Zvok pa tudi ni slab.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.