Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Ha, moje spet ni nobene (2012), samo ena limuzina pa ?e ta o?itno preko severne granice

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=801971...0Takumi%20xenon

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Feri, meter v roke in se sprehodit okrog obeh vozil, ker na pamet govorit je hitro ra?un brez kr?marja oz. si ga nasankal. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e kdo i??e zanesljiv avto?ek za zimo, za zelo malo denarja, znamke Mazda;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=809543...da%20323%201.6i

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tempomat je ena od zadev, ki jo sicer pri tak?nih 3-kah ful pogre?am;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=805731...IN.%20tempoma...

 

Ja ponavadi je na desni strani volana,a ne,?e ga ni pa ga zasu?e? pa je, :blink::blink::blink:

 

 

Ah ti honda?i :P : http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=800789...relude%202.2-16

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ?lovek te?ko odlo?i kateri je lep?i na prvi fotki - lastnik ali vozilo. :zvizga:

 

Glede teksta spodaj pa bi bralec prakti?no rabil prevajalca. :whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ?lovek te?ko odlo?i kateri je lep?i na prvi fotki - lastnik ali vozilo. :zvizga:

 

Glede teksta spodaj pa bi bralec prakti?no rabil prevajalca. :whatever:

 

nekoc avto je bil tko lep kot na prvi sliki zdele pa ni vec tako lepo...

 

Pre?eren se pa kri?a zdele :hohoho: ?e srednja frizerska ma bolj?e rime... :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ladijskim lesom iz palube :)

 

Initiale Pariz je najbolj luksuzna oprema pri Renaultu. Nekaj takega kot pri prvem Cliu Baccara. Zato ima maksimalno opremo, skoraj kot RS, le notranjost je v "presti?nih" barvah in materialih, no pa GPSa tudi RSi ve? ali manj niso imeli, tale ima. Skratka notranjost je serijska, zunanjost je pa res pretiravanje lastnika.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je tud dokaj redko; Mazda6 I.gen FL, 2.3 GT

http://www.avto.net/ad.asp?id=8100142&...GT%20NAVIGACIJA

?e ne bi 6ke ?e imel na dvori??u, bi kljub dokaj visoki ceni ?el vsaj na ogled :wub:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je tud dokaj redko; Mazda6 I.gen FL, 2.3 GT

http://www.avto.net/ad.asp?id=8100142&...GT%20NAVIGACIJA

?e ne bi 6ke ?e imel na dvori??u, bi kljub dokaj visoki ceni ?el vsaj na ogled :wub:

 

Tale FL je pa men bistveno lep?i kot najini ?katli, pa ?e navigacija obratuje kot se zagre. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Initiale Pariz je najbolj luksuzna oprema pri Renaultu. Nekaj takega kot pri prvem Cliu Baccara. Zato ima maksimalno opremo, skoraj kot RS, le notranjost je v "presti?nih" barvah in materialih, no pa GPSa tudi RSi ve? ali manj niso imeli, tale ima. Skratka notranjost je serijska, zunanjost je pa res pretiravanje lastnika.

 

Ja, sej verjamem. Ampak izgleda kot kombinacija (preve?) poceni plastike in neke fine lesne imitacije... Je pa res, da mi les v avtomobile nasploh ne pa?e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vidt pa ne more? nobenega od teh avtov, ki jih ima tale diler v ponudbi, ker ma ?ist vse za uvozit. kr neki ej, me zanima, kolk proda?

 

Meni zgleda pa? 2.5 bencinar in GTA opema....res pa da pri nas na cesti so pove?ini dizlce :) barva mi je pa top

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ga srat, pa se je na?el ?e drugi 100NX GTi v Sloveniji.

Dva sta bila baje uvo?ena pri Nissan Adria v tistih ?asih, moj in bel. Prvi lastnik mi je rekel, da je bil prodan v tiste konce in je o?itno res ?e vedno tam. ?koda ker je kot ve?ina japoncev tudi ta videti lepo rjav. Je pa poceni in zanimiv projekt.

 

Slike mojega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

wow...morm re?t, da ?e bi imel vsaj mal ?ilce za ?raufanje pa plac pa orodje, potem bi se spravil v kak projekt...no, pa ?as imeti, seveda. ampak ?al kt farmacevt lih nimam velik pojma glede tega. se mi pa vedno zarosijo o?i, k vidm kej takega, sej je bil moj prvi avto Nissan sunny 1,4 16V slx, k je meu skor vso opremo in je bil fantasti?en avto. res, me kr ?ustva preplavijo. enkrat bom res neki takega ubodu pa kej naredu :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale Rumenka se mi po slikah sode? zdi dobro ohranjena;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=811485...-8%20Revolution

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.