Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Ha, moje spet ni nobene (2012), samo ena limuzina pa ?e ta o?itno preko severne granice

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=801971...0Takumi%20xenon

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Feri, meter v roke in se sprehodit okrog obeh vozil, ker na pamet govorit je hitro ra?un brez kr?marja oz. si ga nasankal. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e kdo i??e zanesljiv avto?ek za zimo, za zelo malo denarja, znamke Mazda;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=809543...da%20323%201.6i

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tempomat je ena od zadev, ki jo sicer pri tak?nih 3-kah ful pogre?am;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=805731...IN.%20tempoma...

 

Ja ponavadi je na desni strani volana,a ne,?e ga ni pa ga zasu?e? pa je, :blink::blink::blink:

 

 

Ah ti honda?i :P : http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=800789...relude%202.2-16

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ?lovek te?ko odlo?i kateri je lep?i na prvi fotki - lastnik ali vozilo. :zvizga:

 

Glede teksta spodaj pa bi bralec prakti?no rabil prevajalca. :whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ?lovek te?ko odlo?i kateri je lep?i na prvi fotki - lastnik ali vozilo. :zvizga:

 

Glede teksta spodaj pa bi bralec prakti?no rabil prevajalca. :whatever:

 

nekoc avto je bil tko lep kot na prvi sliki zdele pa ni vec tako lepo...

 

Pre?eren se pa kri?a zdele :hohoho: ?e srednja frizerska ma bolj?e rime... :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ladijskim lesom iz palube :)

 

Initiale Pariz je najbolj luksuzna oprema pri Renaultu. Nekaj takega kot pri prvem Cliu Baccara. Zato ima maksimalno opremo, skoraj kot RS, le notranjost je v "presti?nih" barvah in materialih, no pa GPSa tudi RSi ve? ali manj niso imeli, tale ima. Skratka notranjost je serijska, zunanjost je pa res pretiravanje lastnika.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je tud dokaj redko; Mazda6 I.gen FL, 2.3 GT

http://www.avto.net/ad.asp?id=8100142&...GT%20NAVIGACIJA

?e ne bi 6ke ?e imel na dvori??u, bi kljub dokaj visoki ceni ?el vsaj na ogled :wub:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je tud dokaj redko; Mazda6 I.gen FL, 2.3 GT

http://www.avto.net/ad.asp?id=8100142&...GT%20NAVIGACIJA

?e ne bi 6ke ?e imel na dvori??u, bi kljub dokaj visoki ceni ?el vsaj na ogled :wub:

 

Tale FL je pa men bistveno lep?i kot najini ?katli, pa ?e navigacija obratuje kot se zagre. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Initiale Pariz je najbolj luksuzna oprema pri Renaultu. Nekaj takega kot pri prvem Cliu Baccara. Zato ima maksimalno opremo, skoraj kot RS, le notranjost je v "presti?nih" barvah in materialih, no pa GPSa tudi RSi ve? ali manj niso imeli, tale ima. Skratka notranjost je serijska, zunanjost je pa res pretiravanje lastnika.

 

Ja, sej verjamem. Ampak izgleda kot kombinacija (preve?) poceni plastike in neke fine lesne imitacije... Je pa res, da mi les v avtomobile nasploh ne pa?e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vidt pa ne more? nobenega od teh avtov, ki jih ima tale diler v ponudbi, ker ma ?ist vse za uvozit. kr neki ej, me zanima, kolk proda?

 

Meni zgleda pa? 2.5 bencinar in GTA opema....res pa da pri nas na cesti so pove?ini dizlce :) barva mi je pa top

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ga srat, pa se je na?el ?e drugi 100NX GTi v Sloveniji.

Dva sta bila baje uvo?ena pri Nissan Adria v tistih ?asih, moj in bel. Prvi lastnik mi je rekel, da je bil prodan v tiste konce in je o?itno res ?e vedno tam. ?koda ker je kot ve?ina japoncev tudi ta videti lepo rjav. Je pa poceni in zanimiv projekt.

 

Slike mojega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

wow...morm re?t, da ?e bi imel vsaj mal ?ilce za ?raufanje pa plac pa orodje, potem bi se spravil v kak projekt...no, pa ?as imeti, seveda. ampak ?al kt farmacevt lih nimam velik pojma glede tega. se mi pa vedno zarosijo o?i, k vidm kej takega, sej je bil moj prvi avto Nissan sunny 1,4 16V slx, k je meu skor vso opremo in je bil fantasti?en avto. res, me kr ?ustva preplavijo. enkrat bom res neki takega ubodu pa kej naredu :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale Rumenka se mi po slikah sode? zdi dobro ohranjena;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=811485...-8%20Revolution

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • to sem ga že jaz vprašal, naj se oglasi, ko se odloči za prodajo
    • A vidva prav iščeta?
    • Jaz tudi.   Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.  Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo... Ostalo pa hitro pozabijo...     To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...  Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...  Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.  To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...  Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji. Eden hujših razpadov omrežja pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006. Kaj to pomeni?  Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...     To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...   Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...  
    • Kufer mam jaz...  Lahko se zmenima. 
    • V tem "povprečno" je velik problem EVjev,ker vse gledajo z statistiko. Jaz npr. prevozim na letni ravni zelo malo...cca. 12-13.000km EDIT-pa ima žena še Forda,in z njim prevozi cca. 7-8.000km na leto. In če to preračunaš na dnevno povprečje,tvoja trditev drži. A moj avto včasih (npr. iz nočne) stoji cel dan,in pogosto še naslednjega....torej se včasih zgodi,da v treh dneh prevozim slabih 30km. Včasih pa se zgodi,da v enem dnevu prevozim 100,in tudi 300km samo po Lj....naslednji dan služba in nazaj,hčero v šolo in nazaj (skupaj 60km)+opravki...torej en dan 100km "za šalo". In,da bi imel EV,k ga ne smeš izprazniti pod 20% in nafilati nad 80%...in prideš z "praznim" domov,in boš filal na 230V/16A (oz. ne gre 16A,ker bo vrglo varovalko ven)....za celo bajto pa imam 3x16A...3 gospodinjstva,TČ,4 klime,3 štedilnike,3hladilniki,3 TVji  itd...   Če ti matematika gre vsaj za dvojko,boš znal izračunati,da potrebuješ po tem enih 2-3 dni,da nafilaš en spodoben EV.Torej 1 dan se "zabavamo",pol pa 3 dni "tema"...al pa zalaufaš ICE.   Še to-vrednosti na varovalkah nimajo nič z količino dobavljene elektrike-varovalke so le varovalni element za zaščito instalacije! Torej je ta komentar absolutno na mestu.   Aja...kdaj boš prodal mazdo?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.