Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Predlagam podroben ogled vozila; kak?no je kaj stanje glede korozije (glej spodnje robove vseh petih vrat), pragove, zadnje blatnike in seveda celoten "trebuh" vozila. 6-ke prve generacije imajo na?teta kriti?na mesta kar se ti?e korozije. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

aja pa rekel je tudi avto ni bil ni? barvan, razbit itd. na sliki se mi pa zdi da so vrata druga?ne barve....kdo ve kako je pa z glavnim servisom, kdaj mora biti narejen?

Napisano

aja pa rekel je tudi avto ni bil ni? barvan, razbit itd. na sliki se mi pa zdi da so vrata druga?ne barve....kdo ve kako je pa z glavnim servisom, kdaj mora biti narejen?

Tak?ne Mazde6 imajo sicer pogonsko verigo in ne jermena, ?e to misli? in cilja? na 120.000km za menjavo. 

 

Druga?e pa, ?e se bo? odlo?al za nakup, ti ZELO priporo?am obisk Simona (Avto Pelko d.o.o.), preden karkoli podpisuje?, da ne bo na koncu, da jih ima namesto 121.000 lepih 321.000, ker v tem primeru se ti bo pa bolj izpla?alo mojo kupit. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

po njegovih besedah naj bi avto imel na 80.000 narejen generalni servis, redni pa na 120.000 vse na poobla??enem kar dokazuje servisna knjiga...nevem ?e bi bil prodajalec za - da bi ga peljal iz ?eleznikov do medvod do pelkota. u glavnem bomo vidl kaj bo reku ko me pokli?e nazaj zaradi cene...

Napisano

po njegovih besedah naj bi avto imel na 80.000 narejen generalni servis, redni pa na 120.000 vse na poobla??enem kar dokazuje servisna knjiga...nevem ?e bi bil prodajalec za - da bi ga peljal iz ?eleznikov do medvod do pelkota. u glavnem bomo vidl kaj bo reku ko me pokli?e nazaj zaradi cene...

Hja, lahko da sem bolj trmaste in trdoglave sorte, AMPAK avto se vendar proda samo enkrat in v kolikor ti ne bo ?el toliko na roke (to sploh ni dolga relacija), ga jaz potem pa? ne bi vzel, ker kot re?eno - ?e samo na "trebuhu" vozila se lahko nahaja par 100 ? velika luknja (v smislu bodo?e investicije), da ne omenjam ?e ostalih zadev, ki ti bodo lahko ostale skrite ob nakupu. 

 

Generalni servis???  :unsure:

(moja pri skoraj 350.000km laufa ko ?us, tale pa generalka pri 80.000)  :whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, prednji diski zeeeelo radi tresejo ob mo?nej?em zaviranju, preveri tudi klimo, ker imajo 1.gen. 6-ke zelo krhek sistem klimatske naprave, stro?ki pa konkretni (npr. nov kompresor me je stal preko 700?).  :closedeyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Te?ko re?em, ker nisem nek ma?ek tega podro?ja, na?eloma mora? za?utit njeno delovanje (ko se vklopi kompresor klime in zalaufa ventilator), pri tem bo testiranje nekoliko ote?eno, ?e bo v trenutku testa zunaj samo recimo 12C, pa bo potem v vsakem primeru mrzlo pihalo iz zra?nikov (obenem pa komentar prodajalca; "saj vidi?, da dela, glej kako ledeno piha").  :glare:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kompresor klime je 700??! Daj ne me stra?it s takimi, ker druga?e mu moj avto prodam, preden se mu kaj takega zgodi :D 

Napisano

Bo? pa? na?el neko drugo, za tak znesek ima? ?e kar izbiro med 6-kami!  :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?koda, ko ni fotke Miate, ker me zanima kak?na je dejanska ohranjenost za to ceno;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8449630&show=1&avto=Mazda%20MX-5%201.6i

Slike so se pojavle, ampak se nekak ne skladajo z letnikom, niti konjenico :D

 

Aja pa ?e se prov spomnm je ta zlata ?e neki ?asa nazaj iskala lastnika :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Slike so se pojavle, ampak se nekak ne skladajo z letnikom, niti konjenico :D

Aja pa ?e se prov spomnm je ta zlata ?e neki ?asa nazaj iskala lastnika :)

Baje jo ima ?e par let in jo je ?e posku?al prodati. Sedaj pa spet. Je pa brez airbagov in absa.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kar se ti?e potro?nje olja, je verjetno kar po pravici povedal, a redko kdo si upa to navesti ?e v oglasu;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8395284&show=1&avto=Honda%20CRX%20ED9

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Obvezno, vsaj kdor prevozi neko ve?je ?tevilo km-jev letno in ga ne bo imel samo za ob nedeljah.  :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No, tu bi bilo spet treba narediti ra?unico tako kot pri predelavah na elektriko (v neki drugi temi).

 

Avto je star 11 let. In ima 200.000 km. ?e ga predela? na plin, se investicija povrne po... ugibam, ker se mi ne da ra?unati in bom rekel po 75.000 km. Torej bo avto ?e proti 300.000 km. To so pa kar spodobni kilometri. Jih ti motorji zdr?ijo ali bodo prej kak?ne te?ave z ventili, batnimi obro?ki, menjalnikom,...?

 

Kdor dela ve?je ?tevilo km, gotovo ne bo ?el kupovat vozila z 200.000, ker ga bo po najve? dveh letih spet menjal - ?e bo sploh zdr?al toliko ?asa...

 

Kdor pa na leto naredi kak?nih 15.000 km, ga bo pa moral imeti vsaj 5 let, da bo naredil tistih 75.000 km in se bo investicija predelave povrnila... Se bo to ?e vozilo, ko bo staro 16 let?

 

Pa?, ni kar "obvezno predelat na plin", je kar nekaj pomislekov. Saj vem, da ste nekateri tu zaplinjeni in navdu?ujete tudi druge, ampak so ?asi taki, da ni z nobeno investicijo za hiteti. Je treba prej dobro premisliti, ?e se res spla?a.

Napisano

No, tu bi bilo spet treba narediti ra?unico tako kot pri predelavah na elektriko (v neki drugi temi).

 

Avto je star 11 let. In ima 200.000 km. ?e ga predela? na plin, se investicija povrne po... ugibam, ker se mi ne da ra?unati in bom rekel po 75.000 km. Torej bo avto ?e proti 300.000 km. To so pa kar spodobni kilometri. Jih ti motorji zdr?ijo ali bodo prej kak?ne te?ave z ventili, batnimi obro?ki, menjalnikom,...?

 

Kdor dela ve?je ?tevilo km, gotovo ne bo ?el kupovat vozila z 200.000, ker ga bo po najve? dveh letih spet menjal - ?e bo sploh zdr?al toliko ?asa...

 

Kdor pa na leto naredi kak?nih 15.000 km, ga bo pa moral imeti vsaj 5 let, da bo naredil tistih 75.000 km in se bo investicija predelave povrnila... Se bo to ?e vozilo, ko bo staro 16 let?

 

Pa?, ni kar "obvezno predelat na plin", je kar nekaj pomislekov. Saj vem, da ste nekateri tu zaplinjeni in navdu?ujete tudi druge, ampak so ?asi taki, da ni z nobeno investicijo za hiteti. Je treba prej dobro premisliti, ?e se res spla?a.

@Slivka, tule te moram negirati v parih to?kah in to na podlagi osebnih izku?enj in dokaj natan?ne kalkulacije!  :danzoman:

 

Kupil sem mazdo6, ki je imela na ?tevcu prevo?enih stanje 254.000km, trenutno jih ima 348.000, v kolikor bo v prihodnosti potrebno se bo naredilo kak?en poseg na motorju v smislu male ali velike "generalke" (pri Pelku max. 800?), takrat je potem vozilo spet primerno za naslednjih ohoho prevo?enih kilometrov.

 

Se pravi v mojem primeru, ko naredim preko 30.000km letno in recimo da LPG instalacija za takega forda pride cca. 1.500?, je povrnitev vlo?ka realno pri?akovati nekje (vzemimo, da tro?i 10L benza in bi kasneje ?e 15% ve? avtoplina), pa da malo poenostavim, ne bom upo?teval, da za hladno zagone ?e vedno (ne pa nujno) potrebuje bencin. To pomeni cca. 6? prihranka na 100km, pomeni 60? na 1000 prevo?enih km in se po tovrstni matematiki ra?unica izide ?e po 25.000 in ne 75.000, kar je bistvena razlika. Pa ajde, lahko ?e upo?tevamo stro?ek zagonov na bencin, pa dajmo re?t zelo pav?alno potem 30.000 do za?etka profita.  :cheers:

 

Ok, obstaja opcija, da motor dejansko ne zdr?i, jo karambolira? ali karkoli drugega, ampak tu je potrebno upo?tevati, da omenjena LPG in?talaciji v to vozilo ne bo zabetonirana, ampak se jo v roku par ur prenese in sprogramira v drugem vozilu (nekateri ponudniki ti to naredijo za svoje sisteme dejansko brezpla?no). 

 

Skratka, ni vse tako ?rno kot se zdi.  :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Slivka, tule te moram negirati v parih to?kah in to na podlagi osebnih izku?enj in dokaj natan?ne kalkulacije!  :danzoman:

 

... ... ... ... ... ... ...

 

Skratka, ni vse tako ?rno kot se zdi.  :punk:

 

Primerjat Forda z Mazdo je ?e kar ?aljivo in nespodobno... :glare:

 

Kakorkoli, ?e vpra?a? mene, mora biti vsaj 2,5 turbo dizel s 4x4 pogonom in reduktorjem... :zvizga:

 

Na plin naj pa ?ena kuha... :jezicek:

 

Hotel sem samo povedat, da ni kar vse za predelovat na plin. Je treba le vzeti v ra?un, da stro?ek predelave ni majhen, da se lahko zgodi kak incident z ventili,... ... da pa ima avto kar precej kilometrov in se lahko kmalu zgodi, da malo ve?ja okvara ?e presega vrednost vozila. ?e je kaj mlaj?ega (pa ?e tam "se zgodi") ja, za tako starino pa, ne vem, no. Pa?, dvomim. Sicer pa, naj se odlo?a vsak po svoje...

Napisano

En redkih in zanimiv hondin V6 http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8490095&show=2

 

..?e predelan na plin :D

 

Aja slivka, da te mal podra?im zakaj zaplinit :P

 

post-5512-0-16828000-1400532250_thumb.jpg

(slikano 19.5.2014)

redna cena je pa druga? 0,719?/L

 

No sicer pa, preden se ?e kej nadaljuje v to smer, raj takoj povem, da se vnaprej nimam namena vtikat kaj komu ustreza,prav pride,komu se kaj spla?a itd..kdor ho?e tankat po evro pa pov na liter kr naj, mu n? ne zamerim :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.