Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Pa tudi zelo dobro gre ne glede na papirju "samo" 165KM. V6, 2,7ccm, malo ?ez 7s do 100 in relativno veliko navora za atmosferski motor - ?koda, da nima ene 200kg manj pa bi bil cela raketa.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zvok mora imet tut taprav verjetno.  :ljubezen:

 

EDIT: Sem mal preveru, sicer ni ?isto fabr?ki, ampak prede pa lepo:

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale teorija pa ne bo pila vode, avto s 165hp in 1300kg pa? ne more imeti 7s do 100.

?e se ne motim sem nekje zasledil, da ima "dobrih" osem, tam okrog 8.3 al neki takga, za 7.0 bi verjetno rabil imet 200 - 220KS.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma? prav... klele so me zavedl

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=88198

 

prej bo tam okoli 8 ali pa malo ?ez ampak vseeno je to ?isto spodoben rezultat ker glede na prostornino motorja in navor bi znal biti tole zelo pro?en motor. Sploh pa bi znal tole biti dober projekt za kak?en tunning, ker po moje bi se dalo s kak?nim twin turbochargerjem z lahkoto dobiti 400KM ven al pa z ve? dodelavami tudi 600KM in ve?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=13841

 

Sem bil kar blizu, hehe.

 

Simon, bi bil lahko zmajski avto, ampak cestnina (nadomestilo za uporabo cest) bi bila pa tudi ?e kar "mu?ka".  :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se ne motim sem nekje zasledil, da ima "dobrih" osem, tam okrog 8.3 al neki takga, za 7.0 bi verjetno rabil imet 200 - 220KS. :danzoman:

Je tako, se mx-6 je hitrejsa, ma 7,9s :)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=13841

 

Sem bil kar blizu, hehe.

 

Simon, bi bil lahko zmajski avto, ampak cestnina (nadomestilo za uporabo cest) bi bila pa tudi ?e kar "mu?ka".  :blush:

 

Ja, okoli 280? :D Vem povedat iz druge roke. Ampak se verjetno odkupi z vo?njo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf, tole je pa zanimivo ratal...iz 11000? je ?e kar dobro padla cena...

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8695152&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%20Sport%202.0i%20TE%20Avt.

 

...sam ne vem, kako se tu avtomatik obnese...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo tipu pa v glavi nekaj dogaja: devet let stara Mazda 6 za 6200??


TAKA JUTRI MOJ BT!

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=9006798&show=1&avto=Ford%20-%20F%20350%206.7%20V8%20NOVO%20SUPER%20DUTY.KAME...

 

 

 

No, ?e pogledam denarnico, bo bolj verjetno takle:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8995462&show=1&avto=Land%20Rover%20Defender%20110

 

 

Kaj je bil tale ves ?as parkiran? Trideset let star pa 49.200 km? Kaj so vozili po 1600 km na leto?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8991094&show=1&avto=Lada%20Niva%201.6

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Kaj je bil tale ves ?as parkiran? Trideset let star pa 49.200 km? Kaj so vozili po 1600 km na leto?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8991094&show=1&avto=Lada%20Niva%201.6

To je bil zihr prej od gasilcev :D

Mi imamo Defenderja 130 pa smo v desetih letih nardil 17000km.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

 

 

Kaj je bil tale ves ?as parkiran? Trideset let star pa 49.200 km? Kaj so vozili po 1600 km na leto?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8991094&show=1&avto=Lada%20Niva%201.6

 

Al jih ma pa 100000 zraven...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Hehe si pa izbral :punk: ... tale po?ast je mimogrede ogromna in je kot bi vozil manj?i kamion.

 

Primerjava velikosti F-350 in Ford ranger (ekvivalent Mazde BT50) (ne glej dvojnih koles zadaj in ?irjenih bokov, ker tole je kit za predelavo rangerja v podobo F-350)

6773-big-feet-f-350-f-50.jpg

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.