Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Okusi so razli?ni, ampak men je tale MR2 prov stroooj, le ?e kak?ne druge barve bi moral bit (pa ne rumene).  :P

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10225601&show=1&avto=Toyota%20MR-2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Okusi so razli?ni, ampak men je tale MR2 prov stroooj, le ?e kak?ne druge barve bi moral bit (pa ne rumene).  :P

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10225601&show=1&avto=Toyota%20MR-2

 

Kolega ima takega ?rnega, ampak s turbom. Zadeva ima nekaj ?ez 300KM in leti kot sneta sekira (cca 4,5s do 100), ampak poraba je tam na ravni ameri?kih muskulatur iz 80-ih let. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet en avto, ki ga "poznam" :D Dr?i, res je bil servisiran pri Krulcu:http://www.mojalbum.com/symon/280zx-spy-shots

 

?mego, ker se nisem nikoli poglabljal. Tale Mazdaspeed ima isti motor, kot na?a GT le z dodano turbino (torej ima ful rezerve "na?" motor) al je kaj drugega?

Popolnoma ista zadeva tako kot si reku, tak da pomoje ms ta motor kr potencial, glede na to da ga nekateri spravljajo preko 300hp :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ?e ve?krat bral na tujih forumih da so kupili na odpadu od GT-jke motor, vrgli turbo gor in je precej ?asa laufalo tudi na 300 hp.

That's what I'm talkin about :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Googlam. Dobesedno so gor obesili eno maj?keno turbino z zeloo malo boosta (5 psi = 0,3-0,4 bar) kar je sme?no malo. Se mi je zdelo malo ?udno, da imajo le 217 Nm, kar je dobesedno isto kot nekateri malo bolj naviti 2.0 naturalci (RS konkretno, verjetno tudi kak Type R). 

No ja, vsak dan se kaj novega nau?imo. :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale bi bila pa dobrodo?la v gara?ah ljubiteljev plo?evine in motornega zvooooka;

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=8559311&show=1&avto=Chevrolet%20Corvette

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Googlam. Dobesedno so gor obesili eno maj?keno turbino z zeloo malo boosta (5 psi = 0,3-0,4 bar) kar je sme?no malo. Se mi je zdelo malo ?udno, da imajo le 217 Nm, kar je dobesedno isto kot nekateri malo bolj naviti 2.0 naturalci (RS konkretno, verjetno tudi kak Type R). 

No ja, vsak dan se kaj novega nau?imo. :D

 

Jp, pustil so full rezerve... Ni mi jasno zakaj, al niso mel jajc al kej drugega... :nevem:

Tale bi bila pa dobrodo?la v gara?ah ljubiteljev plo?evine in motornega zvooooka;

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=8559311&show=1&avto=Chevrolet%20Corvette

?e je ?e korveta vsaj naj nebo ta?voh varianta :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Googlam. Dobesedno so gor obesili eno maj?keno turbino z zeloo malo boosta (5 psi = 0,3-0,4 bar) kar je sme?no malo. Se mi je zdelo malo ?udno, da imajo le 217 Nm, kar je dobesedno isto kot nekateri malo bolj naviti 2.0 naturalci (RS konkretno, verjetno tudi kak Type R). 

 

No ja, vsak dan se kaj novega nau?imo. :D

Kateri avti so pa imeli tako majhno turbino?

 

so zamenjali tudi injektorje, ?rpalko in elektroniko?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kateri avti so pa imeli tako majhno turbino?

 

so zamenjali tudi injektorje, ?rpalko in elektroniko?

Mazdaspeed Protege (323F BJ 2.0 turbo). Kolikor vidim dejansko niso menjali ni?, celo ?e sem prav razbral so gor obesili T25 turbino, ki je ponavadi pri 1.8 motorjih, za 2.0 so bolj primerne T28. Skratka res so poenostavili. Ima pa baje dobro podvozje in bojda celo ?pero, to pa ni tako slabo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.