Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne vem, meni se je zdelo zanimivo, da so recimo prve generacije 6-ke imele kar precej te?av z rjo. Moja pa je bila vo?ena po vseh mo?nih pizdarijah, pa avto gara?e ni videl nikoli in je ves ?as stal pod milim nebom (tudi nadstre?ka nimam) in ni bilo niti pikice rje al pa da bi lak odstopal. Je pa res, da smolo, pti?je dreke takoj odstranim, ko jih vidim in tudi udarce od kamen?kov posku?am sanirat vsak konec zime.

Enako... to je prava skrb za avto lak. To je podobno, kot ima? paciente ki nikoli ne pogledajo nivo olja in samo gasa.

Pa slu?ajno zmanjka olja in gre turbina in potem bentijo, kak kr? od avta je to.

 

 

Napisano

O kak?nem vosku ti govori? Alex? A to naredi? sam doma?

Recimo tega uporabljam vedno.

https://www.operi-avto.si/zascitni-voski/1023-chemical-guys-butter.html?search_query=voski&results=91

Ta je pa super za ?ez zimo, ker je izredno obstojen in odporen na pranje.

https://www.operi-avto.si/zascitni-voski/1099-colliinite-no-845-insulator-wax.html

 

 

Napisano

Ampak zanimivo, pri enih znamkah ima? tudi jebiveter lastnike, pa se jim ne lu??i in ne rjavi avto po 5ih, 10ih letih. Pri Mazdi mora? pa vzdr?evati lak in prati skoraj po vsaki vo?nji po soli itd, da ne zarusta. 

Napisano

Ma kaj rusta, n? ne rusta. Jaz perem parkrat na leto avto, pa ne rusta ni?. Od spodaj jo pa s krown olji za??itimo pa je.

Napisano

Jaz tudi nisem ravno za zgled takim, ki redno perejo avto... pa nisem opazil, da bi bilo zato kaj narobe ... Vceraj sem ga po dolgem casu doma opral... z vodo in nastavkom (krtaco) na cevi ... :) ... Brez kaksnih kemicnih dodatkov (samponi, voski, ...). Prej je bil opran v avtopralnici enkrat pred novim letom ... :) ... Avto imam zato, da sluzi meni... in ne obratno :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak zanimivo, pri enih znamkah ima? tudi jebiveter lastnike, pa se jim ne lu??i in ne rjavi avto po 5ih, 10ih letih. Pri Mazdi mora? pa vzdr?evati lak in prati skoraj po vsaki vo?nji po soli itd, da ne zarusta.

 

Vse znamke gnijejo prej ali slej.

Na nekaterih je vidna rja na drugih je pa skrita in je avto nevaren, ker nima ve? trdnosti.

Glih v?eraj sem gledal oddajo prva pomo? za klasi?ne avte in so imeli v obdelavi mazdo rx 7 staro ?ez dvajset let. In so ugotovil, da je to prvi avto v oddaji, ki nima skoraj ni? rje.

Ponavadi imajo take avte tam, ki sodijo samo ?e na odpad.

 

 

Napisano

Jaz ne eksperimentiram ne s konzerviranjem oz. tudi ne z nobeno za??ito laka in podobnim in ?e z nobenim nisem imel te?av, niti z rjo, niti sicer (izjema je bil en ja, uganili ste, dizel). Pazim, da ne butam sosednjih avtov, ne parkiram preblizu ostalih... odstranit pti?je iztrebke, sprat pozimi sol na 14 dni, druga?e pranje enkrat na mesec and that?s it.  Konec koncev z avtom nisem poro?en...

 

Tisti ki pravi, da mazda 6 prve generacije ni bila problemati?na glede rje, pa ne vem kaj naj si mislim... 80 % teh avtov je rjavih okrog blatnikv, tisti, ki niso, so pred kratkim imeli tretma ali pa so se vozili tam, kjer ni soli oz. so lastniki bili pretirano skrbni. Morda pa celo obstaja serija, ki je bila tovarni?ko OK za??itena in lakirana.

Napisano

Jst uporabim hibridni polimer za za??ito kar(enkrat na pol leta),.. lahek za nanos pa poceni(priporo?am). Idealno bi bilo keramiko gor nanest sam  ?? :P

 


image.jpeg

 

Napisano

?e se ?e "kvari" tema (Zanimivi oglasi), potem bi pritaknil ?e moje mnenje: ?ez 15 let bo avto na odpadu, pa ?e ga zdaj v vato zavijemo ali pa gonimo "kot hudi? gre?no du?o"...

Napisano

Avto imam doma v gara?i, v slu?bi pa je parkiran vedno v podzemni gara?ni hi?i. Tako da Alex, tvoje vesoljske teorije o padcih z neba odpadejo. Pomoje bo? moral razviti novo teorijo : lak je s strehe odpadal zaradi pomanjkanja UV svetlobe.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Avto imam doma v gara?i, v slu?bi pa je parkiran vedno v podzemni gara?ni hi?i. Tako da Alex, tvoje vesoljske teorije o padcih z neba odpadejo. Pomoje bo? moral razviti novo teorijo : lak je s strehe odpadal zaradi pomanjkanja UV svetlobe.

 

To?no tako. Razumem, da obstajajo zelo natan?ni lastniki in zelo povr?ni. Ampak, obstajajo tudi ljudje, ki so zamenjali ve? znamk ali imajo vzoporedno po dva avta pri hi?i. In, ko pri istem negovanju en avto rjavi prej kot drug je pa tudi ?e nek pokazatelj. Sicer pa a niso bile nedolgo nazaj neke raziskave objavljene tu gor, kjer se je izkazalo, da so nekatere znamke bolj podvr?ene rjavenju kot druge?

Napisano

Tisti ki pravi, da mazda 6 prve generacije ni bila problemati?na glede rje, pa ne vem kaj naj si mislim... 80 % teh avtov je rjavih okrog blatnikv, tisti, ki niso, so pred kratkim imeli tretma ali pa so se vozili tam, kjer ni soli oz. so lastniki bili pretirano skrbni. Morda pa celo obstaja serija, ki je bila tovarni?ko OK za??itena in lakirana.

 

Sej ne rabi? verjet, ampak moja ?estka prve generacije je bila Ok in nikoli ni videla nobene "kao" za??ite podvozja in drugih neumnosti. Vse serijsko in avto je vozil po soli po pesku in je bil skozi zunaj brez kak?nekoli za??ite. Imamo pa pri bajti ?e eno, ki je leto mlaj?a (2005 letnik) od moje prej?nje in tudi po skoraj 15 letih nima niti pikice rje. Ok, sej mogo?e smo imeli pa samo sre?o in to 2x. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ponavljam, z nobenim avtom do sedaj nisem imel problema z rjo, ?e z yugotom ne. In ?e vedno imam teotijo-?e ima? ti avto rad bo imel tudi on tebe..

Spet si bom sposodil kitarsko sceno. Nekdo da na kitaro nove strune. Po dveh tednih so ruzne.

Meni zdr?ijo tudi par mesecev in jih menjam, ker izgubijo zvok.

Zakaj je tako? Ker jih vedno po igranju obri?em z navadno suho krpo. In je podobna zgodba kot pri avtu-slani pot, kisla ko?a in grejo. In potem se prito?ujejo prodajalcem kaj so jim prodali. Isto je z avtom.

 

 

Napisano

Poleg tega da sem imel avto doma v gara?i, v slu?bi pa v gara?ni hi?i, mazda tudi nikoli ni videla krta? avtopralnice, vedno sem ga pral na roke z namenskim ?amponom. Poleg tega sem ga redno ro?no povoskal s kvalitetnimi voski. Ampak ker mazde rjavijo od znotraj ven, lahko voska? kolikorho?e? tako da tvoja teorija, Alex, tudi v primeru rje odpade. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ponavljam, z nobenim avtom do sedaj nisem imel problema z rjo, ?e z yugotom ne. In ?e vedno imam teotijo-?e ima? ti avto rad bo imel tudi on tebe..

Spet si bom sposodil kitarsko sceno. Nekdo da na kitaro nove strune. Po dveh tednih so ruzne.

Meni zdr?ijo tudi par mesecev in jih menjam, ker izgubijo zvok.

Zakaj je tako? Ker jih vedno po igranju obri?em z navadno suho krpo. In je podobna zgodba kot pri avtu-slani pot, kisla ko?a in grejo. In potem se prito?ujejo prodajalcem kaj so jim prodali. Isto je z avtom.

No nenazadnje si iz primorske.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No nenazadnje si iz primorske.....

A jaz sem tud s primorske? Mogo?e je pa ravno to narobe, da mate avte po toplih gara?ah in mokre ter umazane od soli bumf v gara?o ker se za?ne pol rja tenstat. Moji avti so bili ve?ino ?i??eni v avtomatskih avtopralnicah in to vedno s pranjem podvozja. Aja tudi voskam jih ne, niti ne poliram ampak zgolj popravilo udarcev kamen?kov, ?e so do ?ivega.

33112_1.png

Napisano

Boss verjamem da ti odstopas od povprecja, ko pride do skrbi za avto. :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma kaj rusta, n? ne rusta. Jaz perem parkrat na leto avto, pa ne rusta ni?. Od spodaj jo pa s krown olji za??itimo pa je.

 

Kak?na krown olja? Lahko malo ve? napi?e??

Napisano

Jest sem na prvi generaciji saniral vse zivo pa se je za avto skrbelo bolj, kot pa marsikateri skrbi za svojega otroka. Obe novi zadnji obrobi, oba nova praga, oba nova blatnika, sanirana sprednja leva in zadnja leva vrata. Po strehi so se ze zaceli pojavljati mehurcki in pa na prtljaznih vrati pri lucki za tablco. To da je imela prva generacija tezavo z rjo je DEJSTVO. To vsi mehaniki vejo in tudi licarji. FL je bil malenkost bolj zasciten od pred FL to je pa to. Veliko vlogo ima pri tem tudi kje je bil avto vozen in pa nekaj doprinese tudi kako za avto skrbis. Da bi pa zej reku da avto ne rjavi, ker si ga povoskal je pa malo za lase privleceno. Jest sem ga redno voskal in vsako leto je bil pri treh kronah pa je vsako leto nekje drugje ven udarilo.

Napisano

trikrone gode?i? :)

 

Dokler sem BTjko vozil tja, je bila vsako leto bolj rejnata. Na koncu ni pomagalo ve? niti tretma na pol leta. Potem sem odpeljal drugam, kjer so mi sicer zara?unali 50% ve? (120? namesto 80), ampak pred rjo je pa to zimo mir. Bomo videli, kako dolgo bo dr?alo...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.