Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Plin je za gretje doma in kuhanje juhe...

Se strinjam, ampak silom prilike se je pa par let nazaj pokazala kot dobra alternativa.

Napisano

Ja, zalaufa na nafto.... Pi?e da ga je treba pred ciljem dati spet nazaj na nafto...

 

Verjetno je mislil , da porabi 9l nafte na 100 NA NAFTO prevo?enih kilometrov...

 

Ampak... Koliko je to legalno? Meni je to vse skupaj ?panska vas, priznam...

Napisano

Za njim pa vonj po pomfriju ali pohanih zrezkih :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ma daj no mir.

 

Ja, v?asih smo to v dizle vlivali brez predelav. Na?eloma bi tudi zdaj lahko. Ampak samo, dokler je toplo. Ker pri +5?C jedilno olje postane tako gosto, da zaba?e vse filtre. Torej smo poleti vozili na jedilno olje, pozimi pa na cvi?ek. Na?eloma bi to lahko tudi dandanes po?el, le jedilno olje bi moral res dobro prefiltrirat.

 

Zadaj pa ni prav nobenih vonjav po pomfriju in pohanih zvezkih, ampak povsem navaden dizelski vonj in dizelski dim (ki ga je bilo pred dvemi desetletji bistveno ve? kot danes, ampak to je ?e druga zgodba)...

Napisano

Hud optimizem veje iz teh lastnikov starih bimmerjev - 13 let, 300kkm, pa bi rad 15 jurjev zanjga.

33112_1.png

Napisano

Teh 800 Nm verjetno pomeni 3x zlom vratnih vretenc, potem pa revizija motorja... :)

 

Druga?e pa ?e:

3. downpipe ali po doma?e verjetno tudi brez katalizatorja

 

Tak avto verjetno bp naredi tehni?nega?

Napisano

Sj pi?e, da ga ma sam do decembra :D Pol pa je vrjetno treba pla?at ... al homologacijo ... al pa kaj druga xD

 

@323BA lahko je ?e nevarno, da ti kak bat v glavo prileti ... odpre motor, bat sko?i ven, zej pa ker si tak hitro pospe?eval ga kamot dohiti? :P

Napisano

Malo pretiravate ta BMWjev 3.0 dizel zdr?i teh 350HP brez problema, ne bo kr tak noben bat ven pogledal.

Bolj bi me skrbel avtomatski menjalnik.

800Nm je absolutno preve? za ta ZF-ov avtomatik, ti avtomatiki bi naj zdr?ali do max 700Nm!

Odvisno kera verzija je v tej 3ki, ena od teh dveh:

6HP26Z = max. 600Nm

6HP28Z (6HP26T?) = max. 700Nm

?e vir od ZF-a

post-5522-0-97796500-1582006858_thumb.jpg

 

Glede downpipa in manjko DPF, KAT, EGR, pa zaenkrat ni problema s tehni?nim, merijo samo koliko dimi. ?e ni slabo ?ipan pol itak ne dimi tak fejst da ne bi ?el ?ez tehni?nega.

 

P.S.: Vratna vretenca pa ziher trpijo pri 800Nm.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pa ja itq, da pretiravamo, tak al tak je vpra?anje, ?e je sploh do?ivel teh 800Nm kdaj, ?e je normalen voznik. Me pa zanima, ?e je s tem vozilom vsaj ?ou na Nordschleife, bi se pa ?e moglo dat pelat pod 10 minut :P

Napisano

Malo pretiravate ta BMWjev 3.0 dizel zdr?i teh 350HP brez problema, ne bo kr tak noben bat ven pogledal.

Bolj bi me skrbel avtomatski menjalnik.

800Nm je absolutno preve? za ta ZF-ov avtomatik, ti avtomatiki bi naj zdr?ali do max 700Nm!

Odvisno kera verzija je v tej 3ki, ena od teh dveh:

 

P.S.: Vratna vretenca pa ziher trpijo pri 800Nm.

 

Vsaj nekdo, ki ve kaj pi?e.

 

Pa ja itq, da pretiravamo, tak al tak je vpra?anje, ?e je sploh do?ivel teh 800Nm kdaj, ?e je normalen voznik. Me pa zanima, ?e je s tem vozilom vsaj ?ou na Nordschleife, bi se pa ?e moglo dat pelat pod 10 minut :P

 

Heh jaz sem bil ve?krat, z razli?nimi avti gor pa je bilo vedno pod 10 minut, pa vsi skupaj niso imeli toliko navora.  :lol:

Napisano

Heh jaz sem bil ve?krat, z razli?nimi avti gor pa je bilo vedno pod 10 minut, pa vsi skupaj niso imeli toliko navora.  :lol:

 

No, to je pa spodbudno ?e zame in mojo BTjko...  :zvizga:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sam, a ni mal preveliko odstopanje. Servis za 60 000km je bil narejen pri 68 000km, ,naslednji ,ki bi mogu bit pri 80 000, je bil narejen pri 91 000km, naslednji namesto na 100 000 je bil pri 114 000?? 

 

okej, kakega jurja gor/dol ni panike. Tuki se mi zdi pa mal preveliko odstopanje?

Napisano

Tole pa? ni bilo pravilno servisirano in jaz bi samo zaradi tega dal roke stran. Avto ?e v garanciji ni pravilno servisiran, ?e pa je bil vmes nekje drugje pa ?al ne vemo, ker ni ?rno na belem.

 

Druga? pa glej klju?. Manj kot 5 let 120kkm, klju? pa tako zjeban kot bi imel 20 let za sabo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.