Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je Shrek napisal:

Samo...kilometri so pa realni, nimaš kaj...

To pa ne vem...

N7rRRL1.jpg

Napisano

A naš bivši predsednik je že dal svojo katrco na net? Je kdo že zasledil kej? 🙂

 

 

Napisano
pred 30 minutami je MazdaBoy napisal:

A naš bivši predsednik je že dal svojo katrco na net? Je kdo že zasledil kej? 🙂

Jurja pa topel objem🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 minutama je TiEn napisal:

Cena tudi

Za koliko bo šla pa je vprašanje. Je pa res, da tem malim športnikom gredo počasi gor.

Je pa tud res, da eni mal pretiravajo:bravo:

  • Všeč 4
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Jaz če bi kupil bi kupil moj prvi avto ampak Sedicivalvole 16V 2.0 ne pa 1.4 motor 🤣

Screenshot_4.png

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Sodelavc je imel točno takega črnega 20 let nazaj. Smo letela po števcu 230km/h:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

Sej so tem pa alfam pravli truga na kolesih,..z razlogom

Res je. 

Jaz sem z Unom turbo, komot dohajal tipota 2.0 16v.

Je pa res, da je bil Tipo serijski in moj Uno malo nafriziran:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz se spomnim ko nas je sošolec z unom vozil v srednjo,..števec je šel čez max,.. se mi zdi, da je mel gor do 180km/h? Uno je pa kar čez zabivalo haha,... pa use je treslo, da sm mislu da bo gajba razpadla

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Meni je pri 220km/h brisalec sprednji dol vrglo pa desni špegu:D

Je pa res, da se je avto vsak vikend šraufal. Happy times.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Jaz se spomnim ko nas je sošolec z unom vozil v srednjo,..števec je šel čez max,.. se mi zdi, da je mel gor do 180km/h? Uno je pa kar čez zabivalo haha,... pa use je treslo, da sm mislu da bo gajba razpadla

No evo, včasih so bile gajbice zabavne...

 

...danes se jim reče CX-30 in se komaj kam premaknejo

  • Haha 5
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Tudi sam sem imel  Peugeot 306GTI.

To je bil motor. Ne pa ta 2,5 Mazdin benzinar. 

😊😊 Kubikov za cel kamion, konjev pa kot kak 1,3 mlinček. Se vidi, zakaj so ga črtali iz proizvodnje. Pije pa kot kak večji  kombi. Za to porabo bi moralo bit kakih 250 konjičev na voljo. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Tudi sam sem imel  Peugeot 306GTI.

To je bil motor. Ne pa ta 2,5 Mazdin benzinar. 

😊😊 Kubikov za cel kamion, konjev pa kot kak 1,3 mlinček. Se vidi, zakaj so ga črtali iz proizvodnje. Pije pa kot kak večji  kombi. Za to porabo bi moralo bit kakih 250 konjičev na voljo. 😉

Sej veš, da ga vgrajujejo v CX-60 ane? :lol:

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je Alex napisal:

Tudi sam sem imel  Peugeot 306GTI.

To je bil motor. Ne pa ta 2,5 Mazdin benzinar. 

😊😊 Kubikov za cel kamion, konjev pa kot kak 1,3 mlinček. Se vidi, zakaj so ga črtali iz proizvodnje. Pije pa kot kak večji  kombi. Za to porabo bi moralo bit kakih 250 konjičev na voljo. 😉

 

Mi smo se v šoli učili, da energija (moč) ne nastane iz nič. Avto energijo dobi iz bencina, ki ga motorji z notranjim izgorevanjem energijsko izkoristijo okoli 25%, ostalo gre v izgube (segrevanje ... zato ima CX-30 spredaj spodaj tako veliko odprtino za zrak, da prepreči, da bi se stopil njen plastičen karter).

 

Tisti, ki misli, da ima super močan avto, hkrati pa ne porabi skoraj nič bencina, se moti. Mogoče se nekaj te navidezne moči pridobi z izgubo teže (zamenjavo kovinskih delov s plastičnimi), nekaj z raznimi obratovalnimi fintami, kot jih ima X186 motor in zaradi katerih moraš svečke menjat na 60.000 km, ali z manjšim trenjem v motorju (vodeno olje Supra 0W-20 namesto pravega olja Ultra 5W-30). :) 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 58 minutami je NevLado napisal:

Sej veš, da ga vgrajujejo v CX-60 ane? :lol:

Ja in? Zato pa so morali dati zraven še elektromotor, da kolikor toliko gre kam. Cx60  ne hvalijo najbolj z motorizacijo.😉

In ko te "elektrike" po kakih 30 km zmanjka, gre zopet poraba v nebo prozi 9 litrom in postane navaden, potratnen avto.

pred 49 minutami je Janez007 napisal:

 

Mi smo se v šoli učili, da energija (moč) ne nastane iz nič. Avto energijo dobi iz bencina, ki ga motorji z notranjim izgorevanjem energijsko izkoristijo okoli 25%, ostalo gre v izgube (segrevanje ... zato ima CX-30 spredaj spodaj tako veliko odprtino za zrak, da prepreči, da bi se stopil njen plastičen karter).

 

Tisti, ki misli, da ima super močan avto, hkrati pa ne porabi skoraj nič bencina, se moti. Mogoče se nekaj te navidezne moči pridobi z izgubo teže (zamenjavo kovinskih delov s plastičnimi), nekaj z raznimi obratovalnimi fintami, kot jih ima X186 motor in zaradi katerih moraš svečke menjat na 60.000 km, ali z manjšim trenjem v motorju (vodeno olje Supra 0W-20 namesto pravega olja Ultra 5W-30). :) 

 

image.png

Saj se smešiš,saj veš sam? 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je Alex napisal:

Saj se smešiš,saj veš sam? 😉

https://www.cx30talk.com/threads/skyactiv-x-engines.3011/

 

"Sam imam Skyactiv X v svojem avtomobilu in sem, če sem iskren, premalo navdušen. Ugotovil sem, da motor zares potegne le, če ga močno zavrtiš; pri nizkih vrtljajih se včasih sprašuješ, ali motor dejansko potegne. "

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

"186 Skyactiv X je vsekakor boljši od G, saj sem vozil oba.  Na splošno je dobra vožnja. Drugi avto je 320i in menjalnik ni tako dober, vendar je 8HP v BMW-ju izjemen. Nizki navor je dober pri 186 in se zelo dobro vrti." 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Alex napisal:

"186 Skyactiv X je vsekakor boljši od G, saj sem vozil oba.  Na splošno je dobra vožnja. Drugi avto je 320i in menjalnik ni tako dober, vendar je 8HP v BMW-ju izjemen. Nizki navor je dober pri 186 in se zelo dobro vrti." 

 

Upam da se motim, ker nobenemu ne privoščim, ampak tole že smrdi na probleme, kot jih je imela Mazda z mašinami 2.2 CD  v 2013/2014 ...

 

https://www.mazda3revolution.com/threads/skyactiv-x-knocking-sound.245147/

 

Skyactiv X - Ruckeln beim Beschleunigen - Mazda CX-30 Forum

 

image.png

 

null

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 38 minutami je FuManchu napisal:

Dokler je garancija ni problema ali?

Itak. Motor je treba terat, dokler je v garanciji. Če crkne, drugega noter in gasa naprej. 😉

  • Haha 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Zaenkrat se ne obremenjujem s temi stvarmi,gremo dalje in uživajmo v dobri vožnji z avtom kot je CX-30.....:bravo:

  • Všeč 2
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam. Ne bom reskiral glede na to da je na trgu ogromno bolj ustreznih alternativ.   Še dodatno laično vprašanje. Torej če gledam OEM specifikacije za CX-3, se pravi 6.5Jx16 ET50, potem kljub starejši verziji platišč (z omenjenimi specifikacijami) ne bi smelo biti nekih neprijetnih presenečenj? Tudi kar se tiče pnevmatik?
    • Pa še eno pomanjkljivost imaš.  Ker je ET odmik od središča, moreš imeti enako široko platišče, upam, da se tega zavedaš. Torej ali gledaš 16", 17" ali 18". Tu zmes je 1J razlike v širini. 1J = 1" oz. 1" = 2.54cm.   ET za CX3 2017 in  ET za Mazda6 2008
    • Jaz sem dal pri lokalcu 40€. Pa še nove ventile mi je dal.   
    • Od ET48 do ET55 je kar dosti razlike, jaz nebi reskiral... 
    • ET pomeni pozitivni odmik od središča platišča. Torek koliko je naleganje platišča na disk odmakjeno od sredine.   Med 52mm in 55mm je tako mala razlika, da realno ne bi smelo biti težav. Večina jih take zadeve vozi in se jim žvižga. Tisti drugi, smo v manjši, pa nam to ni ok. Ne zaradi lastnosti ampak je sporno. Torej ali homologiraš ali pa voziš in upam, da stric na tehničnem ne bo imel slabi dan (če so Mazda pokrovčki tako ne bo nikoli ugotovil), ali pa da ne bo tako velike nesreče, da bi šla to zavarovalnica preiskovati.   Odločitev je tvoja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.