Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 9. 11. 2023 ob 17:59 je scania napisal:

Ekola našel, morala bi imeti digitalne števce, če je avto Slovenski je bilo del revolution opreme. Tako da verjetno gre za uvoženo vozilo.

IMG_20231109_175920.jpg

Ta mazda je bila pa še “poceni” glede na današnje razmere 😊

pred 7 urami je Boss napisal:

Jebal jih črni petek.... 🤮

Te čist razumem 😬

 

 

Napisano
pred 52 minutami je Boss napisal:

Tole lahko zamenjaš za Hyundaica - daily driver.

Misliš da tudi vanj lahko toliko NUTRIJ spravim kakor v Getza?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 28 minutami je Z M A J napisal:

Misliš da tudi vanj lahko toliko NUTRIJ spravim kakor v Getza?

To verjetno ne, ampak sem prepričan da se bodo bolj zabavale in imele rdečezobi nasmeh do tistih malih ušesk.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Deeyan napisal:

Tole bo vsako leto sam se drazje

Šuler je rekel ima takega v domači garaži, ampak celo neko omejeno serijo, ki ima tovarniško vgrajen ITB. Videl ga sicer nisem. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Super izgleda, skoraj tko, kot če bi ga dobil Mike v roke od Wheelers Dealers,

pa da ga predela u nulo 👍

 

 

Napisano
pred 1 minuto je ignacij napisal:

Očitno je nekdo v Nemčijo uvozil CX9

 

I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:

 

Mazda CX-9 NAVI / HUD / 7 SITZER / ALLRAD / 360 GRAD

First Registration: 07/2020 Mileage: 37,000 km Fuel: Petrol Power: 184 kW (250 Hp) 

Price: €35,999

 

https://link.mobile.de/ZS9ueZeZVqLUUSyF8

A je to 2.5 turbo dinozaver?

Napisano (urejeno)
dne 21. 8. 2022 ob 15:17 je Janez007 napisal:

Evo ga, spet ena zanimiva Mazda 6, tokrat CD175 letnik 2017. 😮

 

Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17573549&display=Mazda Mazda6

 

image.png

 

image.png

 

 

 

Cene (pre)počasi popuščajo. Od avgusta lansko leto, ko so ga začeli prodajati, so z njim prevozili 26 km. Zakaj že takoj niso nastavili na 19.000 oziroma sedaj na 15.000? 🙃

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

 

Cene (pre)počasi popuščajo. Od avgusta lansko leto, ko so ga začeli prodajati, so z njim prevozili 26 km. Zakaj že takoj niso nastavili na 19.000 oziroma sedaj na 15.000?

 

image.png

To je redek slučaj....😉

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Vsi, ki pregledujete Avto.Net: če kje opazite našo Mazdo 5, da se spet prodaja (Mazda 5, dizel, 105 kW, TX plus oprema), kaj mi lahko poveste?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.