Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

dne 9. 11. 2023 ob 17:59 je scania napisal:

Ekola našel, morala bi imeti digitalne števce, če je avto Slovenski je bilo del revolution opreme. Tako da verjetno gre za uvoženo vozilo.

IMG_20231109_175920.jpg

Ta mazda je bila pa še “poceni” glede na današnje razmere 😊

pred 7 urami je Boss napisal:

Jebal jih črni petek.... 🤮

Te čist razumem 😬

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 52 minutami je Boss napisal:

Tole lahko zamenjaš za Hyundaica - daily driver.

Misliš da tudi vanj lahko toliko NUTRIJ spravim kakor v Getza?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je Z M A J napisal:

Misliš da tudi vanj lahko toliko NUTRIJ spravim kakor v Getza?

To verjetno ne, ampak sem prepričan da se bodo bolj zabavale in imele rdečezobi nasmeh do tistih malih ušesk.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 19. 11. 2023 ob 9:35 je Z M A J napisal:

Takega imel bi tudi jaz.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Deeyan napisal:

Tole bo vsako leto sam se drazje

Šuler je rekel ima takega v domači garaži, ampak celo neko omejeno serijo, ki ima tovarniško vgrajen ITB. Videl ga sicer nisem. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Očitno je nekdo v Nemčijo uvozil CX9

 

I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:

 

Mazda CX-9 NAVI / HUD / 7 SITZER / ALLRAD / 360 GRAD

First Registration: 07/2020 Mileage: 37,000 km Fuel: Petrol Power: 184 kW (250 Hp) 

Price: €35,999

 

https://link.mobile.de/ZS9ueZeZVqLUUSyF8

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je ignacij napisal:

Očitno je nekdo v Nemčijo uvozil CX9

 

I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:

 

Mazda CX-9 NAVI / HUD / 7 SITZER / ALLRAD / 360 GRAD

First Registration: 07/2020 Mileage: 37,000 km Fuel: Petrol Power: 184 kW (250 Hp) 

Price: €35,999

 

https://link.mobile.de/ZS9ueZeZVqLUUSyF8

A je to 2.5 turbo dinozaver?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 21. 8. 2022 ob 15:17 je Janez007 napisal:

Evo ga, spet ena zanimiva Mazda 6, tokrat CD175 letnik 2017. 😮

 

Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17573549&display=Mazda Mazda6

 

image.png

 

image.png

 

 

 

Cene (pre)počasi popuščajo. Od avgusta lansko leto, ko so ga začeli prodajati, so z njim prevozili 26 km. Zakaj že takoj niso nastavili na 19.000 oziroma sedaj na 15.000? 🙃

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Janez007 napisal:

 

Cene (pre)počasi popuščajo. Od avgusta lansko leto, ko so ga začeli prodajati, so z njim prevozili 26 km. Zakaj že takoj niso nastavili na 19.000 oziroma sedaj na 15.000?

 

image.png

To je redek slučaj....😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.