Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je Krtek napisal:

naletel sem na tale avto in semi zdi zanimiv vendar me odbija en detajl. 

Edini detalj, ki bi te mogel zanimati pri mazdi je dejstvo, da gre za dizla. Zapomni si....mazdo se kupi samo bencinarja.

  • Všeč 7
  • Haha 1
Napisano
pred 12 minutami je ignacij napisal:

Edini detalj, ki bi te mogel zanimati pri mazdi je dejstvo, da gre za dizla. Zapomni si....mazdo se kupi samo bencinarja.

A zato je 80% dizlov in 20 benzinarjev? 😊

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:
pred 14 minutami je ignacij napisal:

kupi samo bencinarja.

A zato je 80% dizlov in 20 benzinarjev?

Bolj pomembno je koliko od teh 80% bi še kupilo dizla.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Bolj pomembno je koliko od teh 80% bi še kupilo dizla.

Recimo, če bi sam kupoval CX-60, bi takoj kupil dizla. Vsi ga hvalijo, da je to do sedaj eden najboljših dizlov nasploh. Imam občutek, da se bo prodalo največ CX- 60 - k v dizel izvedbi. Če bi bil v Evropi na voljo šestak, bi bila tudi to super opcija. 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Deloma se strinjam, sem ga testiral in je bil super motor...samo ga vseeno ne bi upal kupiti.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Recimo, če bi sam kupoval CX-60, bi takoj kupil dizla. Vsi ga hvalijo, da je to do sedaj eden najboljših dizlov nasploh. Imam občutek, da se bo prodalo največ CX- 60 - k v dizel izvedbi. Če bi bil v Evropi na voljo šestak, bi bila tudi to super opcija. 

 

Sem na hitro pogledal spletno stran.

V konfiguraturju je ni, samo CX-80.

 

V glavnem, v Sloveniji nisem zasledil bencinskega motorja.

Ali se motim? Ni čudno, da se mora dizel prodajat, če pač nočeš met posla s štromom ti drugo ne preostane.

Evo avstralci imajo Scyactive-G 3.3 turbo.....

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Sem na hitro pogledal spletno stran.

V konfiguraturju je ni, samo CX-80.

 

V glavnem, v Sloveniji nisem zasledil bencinskega motorja.

Ali se motim? Ni čudno, da se mora dizel prodajat, če pač nočeš met posla s štromom ti drugo ne preostane.

Evo avstralci imajo Scyactive-G 3.3 turbo.....

 

 

Tudi CX-80 je samo v PHEV in dizelski variani... povsod po Evropi... ker ima ocetno bencinski sestvaljnik previsoke "okoljevarstvene" vrednosti ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Edino dizel in PHEV uspeta met toliko malo CO2 izpustov, da ne bo previsokih kazni. Pri tej eco norosti se namreč lahko zgodi, da Mazda "pobegne" iz EU popolnoma. Bo pa več ali manj ogromno odvisno od tiste nesrečne električne nove 6-ke, ki pride k nam nekje v juliju.

33112_1.png

Napisano
dne 4. 1. 2025 ob 12:26 je Krtek napisal:

Hej,

 

naletel sem na tale avto in semi zdi zanimiv vendar me odbija en detajl. 

  • Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov strokovno zamenjan kompleten motor in turbina (garancijsko popravilo na pooblaščenem Mazda servisu)

 

Nov motor pri 72k km? Ali je to znana hoba za te avte? Zdaj pa me je strah ga gledat it :D Da se ne bom napalil in kupil potem pa bom imel same težave. Imam BMW in res nisem imel nobenih težav (potrkal na les) in ker bi zdaj menjal ko ima vsaj še nekaj vrednosti bi pa morda vzel Mazdo ampak me je tole kar malo zaštopalo. Mi lahko kdo povej+svetuje kaj več o tem? Pa iskreno, vem da sem na mazda forumu in bodo vsi hvalili mazdo tako da bi rad iskren odgovor :)

 

Hvala!

 

 

API.BRIEFD.IO

SLO CD175 4x4-1.LAST-LED-NAVI-ACC-KAMERA-BOSE 2017

 

 

Kaj pa, če bi kar na bmw-ju ostal, pa še praviš, da trkaš na les, da ni bilo težav 🙂 Fajn kupi 👍

 

 

Napisano
pred 18 urami je ignacij napisal:

Deloma se strinjam, sem ga testiral in je bil super motor...samo ga vseeno ne bi upal kupiti.

 

Sej dokler je v tovarniški garanciji te nebi smelo nič skrbeti. Ok, edino to, da ČE bi bili kaki problemi maš en kup opravka s servisi oz serviserji :)

Napisano
pred 22 urami je ignacij napisal:

Edini detalj, ki bi te mogel zanimati pri mazdi je dejstvo, da gre za dizla. Zapomni si....mazdo se kupi samo bencinarja.

 

pred 22 urami je Alex napisal:

A zato je 80% dizlov in 20 benzinarjev? 😊

 

pred 22 urami je ignacij napisal:

Bolj pomembno je koliko od teh 80% bi še kupilo dizla.

 

Vsak motor se da uničit. Sem videl mojstra, ki mu je uspelo uničit Perkinsovega 1006T. 

 

Ja, tudi Mazdine dizle se da uničit. Poznam pa nekaj takih, ki so z Mazdinimi dizli naredili VSAJ 360.000 km brez težav. In bi kupili Mazdinega dizla, če bi jih vgrajevali v avte. Ampak zdaj delajo predvsem SUVe, pa se nekateri zato obračamo k drugim znamkam. In zopet k dizlom...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

 

 

Vsak motor se da uničit. Sem videl mojstra, ki mu je uspelo uničit Perkinsovega 1006T. 

 

Ja, tudi Mazdine dizle se da uničit. Poznam pa nekaj takih, ki so z Mazdinimi dizli naredili VSAJ 360.000 km brez težav. In bi kupili Mazdinega dizla, če bi jih vgrajevali v avte. Ampak zdaj delajo predvsem SUVe, pa se nekateri zato obračamo k drugim znamkam. In zopet k dizlom...

K drugim znamkam? Hm.. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:

- delajo relacije 50+ km, 

- imajo avto še v garanciji, ali

- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).

 

Pri dizlih se priporoča, da se olje menja pogosteje, kot zahteva Mazda za Evropo (20.000 km), med  10.000-15.000 km.

 

Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Ljubim 2
Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:

- delajo relacije 50+ km, 

- imajo avto še v garanciji, ali

- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).

 

Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.

Se strinjam. 

 

 

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

K drugim znamkam? Hm.. 

 

Točno tako. In potem so Mazdini dizli problem...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:

- delajo relacije 50+ km, 

- imajo avto še v garanciji, ali

- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).

 

Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.

 

Res je! Se popolnoma strinjam! Ker...

 

Ja, relacije pri meni so več kot 50 km. In pri vseh, ki jih poznam, da imajo Mazdine dizle, pa nobenih težav... Samo za primer dam enega, ki je malo pred korono kupil testno Mazdo 6 karavan in se z njo vsakodnevno vozi iz Solkana v Koper v službo. Vsak dan 160 km. V enem letu okoli 35.000 km. In avto dela. Po vsem, kar sem prebral na tem forumu, bi moral že vsaj dvakrat zamenjat čisto vse vključno z garažo...

 

Moj avto pa že dolgo ni v garanciji... In tudi nekaj drugih, ki jih poznam, avto nimajo več v garanciji. Tudi zgoraj omenjeni avta nima več v garanciji.

 

Šraufat znamo (jaz in tisti, ki jih poznam, da imajo Mazdine dizle, pa nobenih težav z avtom) pa samo toliko, da lahko zamenjamo olje in filtre. Kar je manj kot morajo znati lastniki bencinarjev, ki morajo občasno menjati še vžigalne svečke...

 

 

 

Zdaj pa resno. Sm kmet an s hribu doma an bom razložu tko, po kmečko: z vilami se ne kida sneg in z lopato se ne pospravlja seno. Po avtomobilistično: dizla se ne uporablja na kratke razdalje v mestu od semaforja do semaforja, pa na vsakem semaforju ugasnit... Ko dizla enkrat užgeš, mora narediti vsaj 50 km. Sicer si pa to že sam ugotovil... 

In, ja, vsak motor se da uničit - če ga ne uporabljaš za to, za kar je namenjen... Saj sem že omenil - poznam možakarja, ki je uničil Perkins 1006T. Take motorje so, med drugim, vgrajevali tudi v traktorje Massey Ferguson 399, pa tudi v avtobuse in tovornjake... In, mimo grede, en tak motor, generalno obnovljen, pride 5500 funtov...

 

 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 10 urami je Janez007 napisal:

Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:

- delajo relacije 50+ km, 

- imajo avto še v garanciji, ali

- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).

 

Pri dizlih se priporoča, da se olje menja pogosteje, kot zahteva Mazda za Evropo (20.000 km), med  10.000-15.000 km.

 

Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.

 

Bi se strinjal, potem pa prebereš nekaj takega in ti ni nič več jsno.

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Freak napisal:

 

Bi se strinjal, potem pa prebereš nekaj takega in ti ni nič več jsno.

 

Obstaja verjetnost, da imaš smolo. Tudi pri bencinarjih, a je menda verjetnost manjša. Pred nekaj leti mi je gospod, ki od novega leta ne dela več na Mazda Slovenija pripovedoval, kako je s temi dizelskimi Mazdami glede odpovedi turbin. Niso mogli ugotoviti pravila, crkavale so naključno, ne glede na kakovost vzdrževanja. Na tem forumu je neka objava (nekaj let nazaj) o zaribani Mazdi 2.2 s 135.000 km, kupljeni in redno vzdrževani v SLO. Podobnih zgodb je še veliko, tudi na tem forumu. Današnji avti (Mazde, Volvoti, BMW-ji itd.) niso več tako vzdržljivi, nezahtevni, kot so bili nekoč dizelski Golfi II ...  

Napisano

Podobna zgodba je tudi s Subarujevimi dizli. Tam imaš na izbiro dizla, kjer nikol ne veš, kdaj ti mašina škripne, al pa požrešne bencinarje.

 

Jaz gledam malo za naslednji avto. Želim si 4x4 , ker po zimi kar prav pride, pa glede na to, da bi dnevno delal okoli 90km (večinoma avtocesta), pa da ni ravno poraba 8l+

 

Kaj vzeti, cenovno gledano okol 15k€ :unsure:

Napisano
pred 2 minutama je Freak napisal:

Podobna zgodba je tudi s Subarujevimi dizli. Tam imaš na izbiro dizla, kjer nikol ne veš, kdaj ti mašina škripne, al pa požrešne bencinarje.

 

Jaz gledam malo za naslednji avto. Želim si 4x4 , ker po zimi kar prav pride, pa glede na to, da bi dnevno delal okoli 90km (večinoma avtocesta), pa da ni ravno poraba 8l+

 

Kaj vzeti, cenovno gledano okol 15k€ :unsure:

 

V službi imamo Vitaro 1.4 AllGrip. Zelo dobre vozne lastnosti, poraba pa okoli 6,5 litra.

Napisano
pred 20 minutami je Freak napisal:

Podobna zgodba je tudi s Subarujevimi dizli. Tam imaš na izbiro dizla, kjer nikol ne veš, kdaj ti mašina škripne, al pa požrešne bencinarje.

 

Jaz gledam malo za naslednji avto. Želim si 4x4 , ker po zimi kar prav pride, pa glede na to, da bi dnevno delal okoli 90km (večinoma avtocesta), pa da ni ravno poraba 8l+

 

Kaj vzeti, cenovno gledano okol 15k€ :unsure:

En slovenec rihta Subaru dizle. Neko ojačitev na mašini naredi in grejo šolsko.

 

Baje mu vozijo iz cele evrope rihtat.

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Čakalna doba cca 2 leti.

Se naročiš letos in potem lahko čez dve leti kupiš avto😁

  • Haha 1
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 10 urami je godlike napisal:

En slovenec rihta Subaru dizle. Neko ojačitev na mašini naredi in grejo šolsko.

 

Baje mu vozijo iz cele evrope rihtat.

 Pri Subaruju so obupal z Boxer dizli, so tut sami poskusal z nekimi ojacitvami na glavnih gredeh, ki so ribale po tekocem traku. 

Potem so pa vidl, da boxer pa dizel ne gre skup pa so jih nehal delat 🙂

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pa če je na izmenično.    Jaz bi rekel da je nekje slaba masa.
    • Vse je v debelini podkožne tolšče.
    • Jaz imam celo leto 24°C v hiši. Plus minus 1°C. Pozimi me pri manj zebe, več je prevroče. Poleti je pa ravno prav, ko je zunaj kakšnih 30°C. Pa še vlago zbijem poleti, ki je glavni problem.   Zdaj že kar malo čakam na kamin, to je super. Ko je zunaj mrzlo pa ogenj gori.
    • A je to resno vprašanje?   Prvo nedvoumno zaprosilo konec februarja 2022, uradno pa mislim, da septembra istega leta. Pred tem pa je Ukrajina še v začetku tega tisočletja, ko je prvič jasno izrazila interes za vključitev, čeprav bi s tem povozila obljubo o evtralnosti, ki jo je v začetku 90-ih dala zako zahodu kot RF.    Tam nekje med 2008 in 2010 je uradno dobila tudi zagotovilo NATA, da bo postala polnopravna članica.  Po tem so Ukrajinci izvolili Janukoviča, ki je bil manj zahodno usmerjen in je držal Ukrajino kot nevtralno državo, do leta 2014, ko bi moral nadaljevati z oblastjo in nevtralno držo Ukrajine pa zahodu to ni bilo všeč in je skupaj z opozicijo izvedel državni udar ter nasilno menjavo oblasti.   Kar je povzročilo, da so v parlament in v koalicijo prišle neonacistične skupine ali stranke, kot je Azovski bataljon in Desni sektor. Pred letom 2022 jih je zahod obravnaval kot skrajnodesničarski teroristični organizaciji, po februarju 2022 pa jih zahod čez noče prekvalificira v desne demokrate. Če ne verjameš pejt preverit kaj so o njih pisali pred letom 2022 recimo Guardian, New York Times, BBC, pa tudi pri nas Delo, Mladina, Dnevnik. Upam, da so članki še vedno dostopni.  Lahko pa si tudi pogledate izjave teh neonacijev, kaj bodo delali z Rusko manjšino in tudi prvi zakoni o prepovedi uporabe ruščine in drugih pravic manjšin je povzročilo posledično zasedbo Krim, kot zaščitni ukrep in tudi kot varovanje večinskega ruskega prebivalstva    Krim itak vemo da je za časa SZ bil del Rusije do leta 1954, ko ga je Hruščov in takratno vodstvo vzelo Rusiji in dodelilo Ukrajinski socialistični republiki kot del praznovanja 300 letnice osvoboditve Ukrajine izpod Poljske nadvlade. Ja takrat je bilo vseeno, čigavo je kej kot je bilo recimo pri nas vseeno za časa juge a meja med Slovenijo poteka na reki Dragonji ali na reki Mirni.   V glavnem, po tem puču se je začela državljanska vojna med Rusko manjšino in Ukrajinsko državo. Nova prozahodna usmeritev oblasti je z zakonom odpravila nevtralnost in spet obudila željo po članstvu v NATU. Nekje v letu 2017 ali 2018 je parlament članstvo v NATU zastavil kot glavni cilj Ukrajinske zunaje politike. Katerega je z vsemi štirimi podpiral tako NATO sam, kot predvsem ZDA. Stoltenbergove izjave kako se nima ukrajina kej pogovarjat s sosedi a bo čalnica al ne pa so ratale tud dodatni kamenčki v mozaiku.    Kaj bi pomenila Ukrajina v NATU z raketami na pragu Rusije je bil tudi en izmed glavnih povodov, za Ruski napada februarja 2022.   Verjetno vam je vsem znano, da se NATU ne more priključiti država, ki je v vojni oziroma nima urejenih odnosov s sosedi. To je namreč en od glavnih kriterijev članstva. Pri ostalih kriterijih se da zamižat pa gredo skozi kot recimo pri tem, da mora bit demokratična država, pa tržno gospodarstvo, pa nadzor civilne sfere nad oboroženimi silami. Če zamižijo na obe oči in ker smatra zahod Rusijo kot manjvredno državo, Ruse pa kot podljudi bi šlo skozi tudi kot pogoj o varovanju človekovih pravic.   Dejansko je torej Rusija bila skoraj prisiljena v intervencijo, ker samo po enem členu pristopnih pogojev bi lahko ustavila Ukrajino pred vstopom v NATO in namestitvijo jedrskega orožja na mejo z Rusijo. Ja verjamem, da se bost nekateri smejali tej izjavi, ampak zadeva ni smešna.   Ne glejte zadeve samo s strani zahoda, ampak glejte zadevo s strani zgodovine, geopolitičnih želja in zahtev. Vpliv, ohranjanja dolarja kot rezervne valute, nadzor nad energenti, ohranjanje NATA kot organizacije, tako da slikajo Rusijo vedno kot nasprotnika in nikoli partnerja pa čeprav je RF na začetku Putinovega vladanja bila pripravljena stopiti v skupno zavezništvo NATA pa so jo odslovili, ker bi NATO izgubil edini smisel obstoja in to je konstanten strah pred Rusijo, kar vidim tudi v izjavah nekaterih tu na forumu.   Drugače pa ja, zahod je v zgodovini vedno hotel razkosati Rusijo še iz časov carske Rusije in kar nekaj vojn in konfliktov in ekpedicijski vdorov je bilo, da bi razkosali ali vsaj razdelili Rusijo. Ja tud ob padcu carske Rusije in oktobrsko revolucijo so poskušali pomagati belim silam proti boljševikom v državljanski vojni ter tako poskušali povzročiti razpad Rusije. Zanimivo branje o tem na tej diplomski nalogi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kocar-gal.pdf   In to se vleče praktično do danes pa je medtem Rusija pomagala zaveznikom in ustavila nacistično nemčijo, pa kasneje se je ukinil varšavski pakt in t.i vzhodni blok, pa je razpadla tud Sovjetska Zveza, zahod pa še vedno išče v Rusiji nasprotnika. To pač drži NATO pri življenju pa bi le ta moral ukinit natančno takrat, ko je razpadel Varšavski pakt.   V glavnem še 1x... zgodovina se ni začela februarja 2022, kot se zmotno misli.
    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.