Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

?al ja... V?eraj sem napisal mail za ponudbo, ampak kot sem rekel sportline ali ni?, ker avto je ?ist premehek in ladjast. Pa ?e adaptivno podvozje in volan naro?i? pa gre cena veselo proti 43 jurjem na uradnem ceniku. Z ostalimi stvarmi se sploh nisem ubadal ampak res tisto najbolj nujno pa je cena zbezljala v 3pm. Pol sem pa ?e na teritoriju novega Arteona.

Boss kaj pa tole

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14629667&display=?koda%20Superb%20Superb%20Sportline%202.0%20TDI%204X...

 

pa ?e bele barve je kar pomeni da ni za penzioniste :lol:  :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Toliko o realnih cenah. Nova mazda 6 z vso opremo bi morala biti v SLO po ceniku toliko kot v Avstriji (49.200 EUR 184D AWD avtomatik), potem pa bi dali recimo 12k popusta. Zagotovo se bi jih prodalo ve?, saj ljudje kupujejo popuste, a o?itno tega marketing oddelek v Sloveniji ?e ni doumel. Politika "damo ti nekaj stotakov EUR" popusta ne deluje ravno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da je nih?e nebi niti pogledal za tako ceno. Tisti ki je resen tako ali tako preveri vso konkurenco. Jaz npr.imam dolo?en fond in v tistem rangu i??em in ?e je nek avto dosti vi?je ga niti ne gledam in tisti popust gre u maloro pa tudi avto se ne proda.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Toliko o realnih cenah. Nova mazda 6 z vso opremo bi morala biti v SLO po ceniku toliko kot v Avstriji (49.200 EUR 184D AWD avtomatik), potem pa bi dali recimo 12k popusta. Zagotovo se bi jih prodalo ve?, saj ljudje kupujejo popuste, a o?itno tega marketing oddelek v Sloveniji ?e ni doumel. Politika "damo ti nekaj stotakov EUR" popusta ne deluje ravno.

Pa kje najdete te cifre?... za tak denar dobi? ?e por?a druge roke iz Nem?ije.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nevem kake motorje ma sedaj volvo,.. od PSA grupe je mel leta nazaj 2.0 sicer v v50 s40 pa c30 se mi zdi. Za podvozje pa se mi ne sanja,.. pomoje je ?e mel ko je bil ?e v lasti Forda, kaj pa sedaj du nat kno

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem gledal Volvota ampak, ko sem pri?el, do cen sem samo zaprl spletno stran in tud ne pogledam ve?. Audi A5 je eden lep?ih Audijev ampak, da ti dve leti star avto s 60kkm posku?ajo prodat za 52k EUR je pa uffff... noro.


 

Cena je dobra in skoraj vse tisto kar sem odkljukal s seznama. Edino adaptivno podvozje in volan manjkata. Barva.... eh jaaaa,,, uffff, sej nisem glih mahnjen na barve ampak bela je na tem avtu tako sterilna oziroma res zgleda kot en ve?ji kos bele tehnike. To je klasi?na limuzina, ki rabi nekoliko temnej?o barvo, ampak kakor koli ?e ni slaba opcija.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo res, kam smo pri?li s temi cenami. V?asih si za tak denar, kot je na ceniku dobil ?e konkreten "premium" avto z full opreme.

?e ?e te zneske pomno?imo z 2 in dobimo takratne DM, uf za 100.000 DM se je kupilo verjetno S klasso z najvi?jo opremo. :)

 

Boss, tole si vzami, ko vem da ti je v?e?, kot dodatno vozilo, da dobi? nasmeh od u?esa do u?esa, hohoho

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14354709&display=Mercedes-Benz%20SL-Razred%20SL%20500%20Avt.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Audi A5 je eden lep?ih Audijev ampak, da ti dve leti star avto s 60kkm posku?ajo prodat za 52k EUR je pa uffff... noro.

Boss niti ne ?e ve? da je novi 85.000 :vskalo:  :vskalo:  :vskalo: 

Overpriced firma.Avto je lep a je ?e malo v letih. Pri audiju je glavni problem ta, da ko kupi? avto je par mesecev v redu, nato se hitro za?ne "starati" in ?ez kako leto jih nih?e ve? ne pogleda. A5 je mogo?e izjema in to traja 2 leti in pol.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Overpriced firma.Avto je lep a je ?e malo v letih. Pri audiju je glavni problem ta, da ko kupi? avto je par mesecev v redu, nato se hitro za?ne "starati" in ?ez kako leto jih nih?e ve? ne pogleda. A5 je mogo?e izjema in to traja 2 leti in pol.

Alex to pa je strel v temo pa re?i kaj ?e?......saj vem da ?ez Mazdo ga ni ampak taka izjava :notworth:  :notworth:  :notworth:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Audi A5 je eden lep?ih Audijev ampak, da ti dve leti star avto s 60kkm posku?ajo prodat za 52k EUR je pa uffff... noro.

Boss niti ne ?e ve? da je novi 85.000 :vskalo:  :vskalo:  :vskalo: 

 

Ja sej, mora? biti pa resno fuknjen v glavo, da da? za kupejsko razli?ico A4 skoraj 20kEUR ve?. O?itno najdejo folk, ki kupi tole za 80+kEUR. da pa najdejo folk, ki kupi 2 leti rabljenega s 60kkm za 50+ kEUR je pa mentalna bolnica.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.