Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 38 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Kar me moti, je to, da so na račun SUV gajbic prenehali proizvajati prave avtomobile. 

 

Jaz sem pa ful vesel, da podjetje služi na naivnih pa potem vseeno dela fantastične avte kot je MX-5, pa četudi z malo izgube 😎

Podpis.png

 

Napisano

Kaj je SUV in kaj je "pravi" avtomobil?

 

Kaj tocno definira to? Visina? Sirina? Zunanji videz? Teza?

 

Samo toliko, da se izobrazim da ne bom neki neuk. 

 

Se pravi je nekako tko:

Mazda 3 je lahko limuzina ali hatchback?

Mazda CX30 pa je SUV?

 

Ali je CX5 SUV?

Mazda 6 je pa limuzina ali karavan? In to je pravi avto?

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Zgleda gromozanski, pa nima nič prostora, ne more pa splezat na dvorišče, če je več kot 2% naklona? To je SUV.

 

Thank me later.

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 1 uro je Bossek napisal:

Kaj je SUV in kaj je "pravi" avtomobil?

 

Kaj tocno definira to? Visina? Sirina? Zunanji videz? Teza?

 

Samo toliko, da se izobrazim da ne bom neki neuk. 

 

Se pravi je nekako tko:

Mazda 3 je lahko limuzina ali hatchback?

Mazda CX30 pa je SUV?

 

Ali je CX5 SUV?

Mazda 6 je pa limuzina ali karavan? In to je pravi avto?

Pravi avtomobil je vse kar ima 4 kole in lahko glede na skladnost vozi po cesti. Tudi električarji.

 

CX30 ni SUV, ker je crossower 😉

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Med drugim lahko cx30 spleza zaradi oddaljenosti od tal tudi tam, kjer mx5 in mazda 6 ne more, ker nasede kot kit v nizki vodi. Vozniki le teh lahko le stokajo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Med drugim lahko cx30 spleza zaradi oddaljenosti od tal tudi tam, kjer mx5 in mazda 6 ne more,

 

Ukvarjal sem se s plezanjem zaledenelih slapov, takrat sem bil tudi 13let lastnik mazde 6 . In mazda 6 je vedno splezala do tam, do koder so prilezli SUV in kvazi terenci. Res je imela mal pobutan podn in pragove, ampak, videla je več terena kot 99,5% SUVotov danes.

Kjer je volja je tudi moč.

  • Všeč 5
  • Haha 1
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 8 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ukvarjal sem se s plezanjem zaledenelih slapov, takrat sem bil tudi 13let lastnik mazde 6 . In mazda 6 je vedno splezala do tam, do koder so prilezli SUV in kvazi terenci. Res je imela mal pobutan podn in pragove, ampak, videla je več terena kot 99,5% SUVotov danes.

Kjer je volja je tudi moč.

Ti si imel še vintage 6-ko, ki je bila še kar dvignjena od tal. Tudi sam sem jo imel. Imam tudi zadnjo gen. 6-ki pa je zelooo nizka. Tako, da jim primerjave. 😉

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

IMG_20241219_160116.jpg

Tisto temno 1540 ni višina od tal je pa tisto 180mm kar je 18cm po domače.... 👍😉

Napisano
dne 17. 12. 2024 ob 19:25 je Mraušk Mčk napisal:

- to smo že ugotovili, to ni športen avto zaradi ponavadi anemičnih mašin, visokega težišča, velikega čelnega preseka in pa velike mase. Tudi velika kolesa pomenijo velike vztrajnike, ki preprečujejo pospeševanje. Vožnja SUV res ni športna.

Audi RS Q8 4.0 TFSI Quattro BLACK EDITION HD MATRIX B.O. ACC , letnik:2021,99950 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net

mislim da tole konkretno negira tvojo izjavo

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Ti si imel še vintage 6-ko, ki je bila še kar dvignjena od tal. Tudi sam sem jo imel. Imam tudi zadnjo gen. 6-ki pa je zelooo nizka. Tako, da jim primerjave. 😉

Moja 08 in 09 letnik so nižje, kot 13 letnik. Sploh 13 letnik NI zelo nizka. 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Ti si imel še vintage 6-ko, ki je bila še kar dvignjena od tal. Tudi sam sem jo imel. Imam tudi zadnjo gen. 6-ki pa je zelooo nizka. Tako, da jim primerjave. 😉

Mah. Giulietta je bila grdo nizka. Pa sem prišel do Jakobe pod Peco in do Konjščice.

Večina je rila, jaz pa sem spretno krmaril med "hribčki" in kolesnicami.

 

V glavnem, da se.

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

Posnetek zaslona 2024–12–19 ob 15.50.58.png

Če me spomin ne vara, je bila ravno MPS 6-ka nekolika višja od ostalih, kar me je takrat kar čudilo in mi ni zgledalo preveč lepo, ampak spomnim se, da je bila višja od moje, klasične 2.3 GT-jke.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 14 urami je robertk6 napisal:

 

Ne, pravzaprav jo potrjuje.

 

Če se hočeš s takim tankerjem športno peljati, rabiš nenormalno veliko energije. Zato ima ta blagi hibrid porabo skoraj kot moja BTjka, ki sodi med tovorna vozila...

 

Zdaj pa poglej pnevmatike. 295/35R23. Še navadno gorsko kolo ima več "mesa" okoli platišča. Tole ni niti za zaobljene robnike preplezat, kaj šele, da se umakneš na kakšno zmahano bankino. Da bi s tem šel nekam na izlet do, kaj jaz vem, bližnjega gozda nabirat bezek za šabeso, bi hitro bil "bos" in bi šel peš domov... Da bi pa kakšno deklico odpeljal kam malo bolj na samo - za take "športne aktivnosti" pa ta reč definitivno ni. 

 

Pa poglej še obliko na splošno. In si predstavljaj z njim peljati dve kolesi, da gresta z ženo (ali pa punco, ljubico, priležnico, partnerko, ...) malo kolesarit. Oblika že na prvi pogled obljublja, da notri dveh koles ne boš dobil - razen mogoče z veliko muko in še večjo muko potem očistit vso to tapiserijo in usnje. Za na streho dvignit kolo - moraš pa še kakšno lojtrico s seboj prevažat. Vlečna kljuka na takega SUVa pa res ne paše - še jaz, k sm kmet an s hribu doma, sem mnenja, da sem gor pa res ne moreš kljuko montirat, pa so vsi naši avti in tudi vsa naša vozila imela kljuko - vključno s sestrinim Tomosom ATX 50C!

 

Torej, če hočeš športnika, izgubiš uporabnost... In je tole SUV samo zato, da se notri prevaža mož v trenirki s tremi črtami...

 

 

Sem šele zdaj pogledal pa ceno. Mislim, cena tega vozila in uporabnost pa spet ne gresta skupaj. Mislim, da ga ni heroja, ki bi v tako dragem vozilu otroka peljal na trening, kaj pa vem, downhilla ali pa špotrnega plezanja v naravnem okolju (ne v dvorani, čeprav so tudi "dvoranci" krepko zaprašeni z magnezijem) ali pa na trening hokeja...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Meni je CX-30 vsekakor bolj uporabna kot M3.... :nevem:. Res pa je, da se s 3ko pelješ kot po tirih s cx-30 pa ko po cesti..... :vesel:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 11 urami je Slivka napisal:

 

Ne, pravzaprav jo potrjuje.

 

Če se hočeš s takim tankerjem športno peljati, rabiš nenormalno veliko energije. Zato ima ta blagi hibrid porabo skoraj kot moja BTjka, ki sodi med tovorna vozila...

 

Zdaj pa poglej pnevmatike. 295/35R23. Še navadno gorsko kolo ima več "mesa" okoli platišča. Tole ni niti za zaobljene robnike preplezat, kaj šele, da se umakneš na kakšno zmahano bankino. Da bi s tem šel nekam na izlet do, kaj jaz vem, bližnjega gozda nabirat bezek za šabeso, bi hitro bil "bos" in bi šel peš domov... Da bi pa kakšno deklico odpeljal kam malo bolj na samo - za take "športne aktivnosti" pa ta reč definitivno ni. 

 

Pa poglej še obliko na splošno. In si predstavljaj z njim peljati dve kolesi, da gresta z ženo (ali pa punco, ljubico, priležnico, partnerko, ...) malo kolesarit. Oblika že na prvi pogled obljublja, da notri dveh koles ne boš dobil - razen mogoče z veliko muko in še večjo muko potem očistit vso to tapiserijo in usnje. Za na streho dvignit kolo - moraš pa še kakšno lojtrico s seboj prevažat. Vlečna kljuka na takega SUVa pa res ne paše - še jaz, k sm kmet an s hribu doma, sem mnenja, da sem gor pa res ne moreš kljuko montirat, pa so vsi naši avti in tudi vsa naša vozila imela kljuko - vključno s sestrinim Tomosom ATX 50C!

 

Torej, če hočeš športnika, izgubiš uporabnost... In je tole SUV samo zato, da se notri prevaža mož v trenirki s tremi črtami...

 

 

Sem šele zdaj pogledal pa ceno. Mislim, cena tega vozila in uporabnost pa spet ne gresta skupaj. Mislim, da ga ni heroja, ki bi v tako dragem vozilu otroka peljal na trening, kaj pa vem, downhilla ali pa špotrnega plezanja v naravnem okolju (ne v dvorani, čeprav so tudi "dvoranci" krepko zaprašeni z magnezijem) ali pa na trening hokeja...

Kaj ima športnost z vsem tem kar si ti tukaj natvezil. Kljuko ima že montirano tale zadeva in sicer električno skrito. Nabiranje bezga za šebeso tud ne vem kaj ima z športnostjo, kar se pa tiče prevoza kakšnih koles pa verjami da ta ki ima toliko pod palcem za ta avto o tem ne skrbi. Če si jih bo zaželel jih bo pač rental.

Napisano
pred 12 urami je Slivka napisal:

 

Ne, pravzaprav jo potrjuje.

 

Če se hočeš s takim tankerjem športno peljati, rabiš nenormalno veliko energije. Zato ima ta blagi hibrid porabo skoraj kot moja BTjka, ki sodi med tovorna vozila...

 

Zdaj pa poglej pnevmatike. 295/35R23. Še navadno gorsko kolo ima več "mesa" okoli platišča. Tole ni niti za zaobljene robnike preplezat, kaj šele, da se umakneš na kakšno zmahano bankino. Da bi s tem šel nekam na izlet do, kaj jaz vem, bližnjega gozda nabirat bezek za šabeso, bi hitro bil "bos" in bi šel peš domov... Da bi pa kakšno deklico odpeljal kam malo bolj na samo - za take "športne aktivnosti" pa ta reč definitivno ni. 

 

Pa poglej še obliko na splošno. In si predstavljaj z njim peljati dve kolesi, da gresta z ženo (ali pa punco, ljubico, priležnico, partnerko, ...) malo kolesarit. Oblika že na prvi pogled obljublja, da notri dveh koles ne boš dobil - razen mogoče z veliko muko in še večjo muko potem očistit vso to tapiserijo in usnje. Za na streho dvignit kolo - moraš pa še kakšno lojtrico s seboj prevažat. Vlečna kljuka na takega SUVa pa res ne paše - še jaz, k sm kmet an s hribu doma, sem mnenja, da sem gor pa res ne moreš kljuko montirat, pa so vsi naši avti in tudi vsa naša vozila imela kljuko - vključno s sestrinim Tomosom ATX 50C!

 

Torej, če hočeš športnika, izgubiš uporabnost... In je tole SUV samo zato, da se notri prevaža mož v trenirki s tremi črtami...

 

 

Sem šele zdaj pogledal pa ceno. Mislim, cena tega vozila in uporabnost pa spet ne gresta skupaj. Mislim, da ga ni heroja, ki bi v tako dragem vozilu otroka peljal na trening, kaj pa vem, downhilla ali pa špotrnega plezanja v naravnem okolju (ne v dvorani, čeprav so tudi "dvoranci" krepko zaprašeni z magnezijem) ali pa na trening hokeja...

Poznam nekoga s podobno Q8 v kateri je 3 otroke prevažal.

 

Če imaš denar, potem pač lahko....

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Mazda CX-5 🤣 Elitna druščina res.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.