Skoči na vsebino

Volan - obraba, hladen pozimi...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Na moji mazdi 6 letnik 2010, se mi je po letu dni od nakupa nenormalno obrabila leva strani usnjenega volana (povrhnjica samo, pa vendar), prej sem imel ?kodo in po 225k km prevo?enih je bil volan kot nov (nek umeten material). Mal sme?no, ampak dobr... 

Aja, volan je ob nakupu bil ?e rahlo na?et z obrabo, ampak ni? spornega.

 

Kar me pa dejansko moti, je pa to, da je pozimi volan nenormalno mrzel. ?e ga dr?im z golimi rokami, mr od mrzlote za?nejo bolet dlani. DAFAQ?! V avtu, ki ima ogrevane zice, da imam toplo guzico, me zebe v roke... srsly...

 

Zanima me, ?e ima kdo kak?en dobr predlog, kako re?iti problem za zimo in po mo?nosti tudi glede obrabe? Pa vem, da obstajajo neki volanski obro?i, po mo?nosti kosmati, ampak bi rad zadevo re?il na bolj eleganten na?in in ne tako, da bom med vo?njo imel filing kot da dr?im neko debelo klobaso...

 

Hvala za pomo?. :)

Napisano

No o temu govorim kako imajo se vedno iste hibe kot prva generacija. Nimas kej, k se bo znucal do konca zamenjas z novim ali pa pri kaksni razbiti vzames. Zamenjas ga pa itq sam v 10 min. Ti pa predlagam da ne uporablas rokavic zlasti ne iz umetnega usnja, ker bo obraba seenkrat hitrejsa :)

Drgac pa roko na srce koliko casa pa imas mrzu volan... tistih 5 min dokler se avto ne segreje (ce je dizl mal dlje) :D

Napisano

Zanimivo, pa prav volan je bil tisti, ki mi je bil pri 1. generaciji v?e? ker se ni obrabljal, tudi po 313Kkm ko sem prodal je bil OK in to pri mojih ?losarskih lopatatah namesto rok (no niso glih take).

 

Re?itev za mrzel volan - kupi? hyundaja z ogrevanim. :P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Verjetno so pa volani pri vseh letnikih te generacije iz istega materiala? Nekako sem upal, da se da dobit tudi iz kakega drugega materiala volan. :)

 

Ali pa, da se da kakemu majstru, da trenutno usnje dol pore?e in naredi novo oblogo, ki je rokam bolj prijazna. :D

 

Sicer pa avto mam dizel in se mi nekak dobro ogreje ?ele, ko bo po dobrih 10 minutah zapeljem na avtocesto... do takrat je pa dost jeba. Dejansko bi mogu kupit rokavice, ki bi ble samo v avtu...

Napisano

pa razno pretiravanje z max brilli in podobno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

hahaha, ?e druge re?itve ne bom najdu, potem je to to. :D :D

  • 6 let kasneje...
Napisano
pred 10 minutami je sportman333 napisal:

@Maticks tem si hotel povedat/pokazat, da imaš lep volan, če jaz prav razumem, vsaj meni se zdi zelo lep, koliko km?

 

Ja, to je odgovor janezu v drugi temi, da ne zasmetimo z volanom tm.

 

130k km je

Napisano (urejeno)

Ja, oba volana, od @Matick in @ignacij sta videti OK, v pričakovanem stanju.

 

Vendar vsaj zame ne izgledata kot nova. Novi se ne svetijo (so mat, na otip hrapavi) in njihova barva vleče bolj proti sivi.

 

Prvoten (zlizan in pri šivih že obrabljen v globino) volan pri Mazdi 6 pri 60.000 km in nato nov volan pri isti Mazdi. Presodite sami, ali je volan od @Matick po izgledu bolj kot kot nov ali bolj kot star. 🙂

 

image.png

 

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Sigurno je razlika, ampak bistvo je, da se volan ne lušči, tisto je problem, ne pa da se malo sveti.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Ja, oba volana, od @Matick in @ignacij sta videti OK, v pričakovanem stanju.

 

Vendar vsaj zame ne izgledata kot nova. Novi se ne svetijo (so mat, na otip hrapavi) in njihova barva vleče bolj proti sivi.

 

Prvoten (zlizan in pri šivih že obrabljen v globino) volan pri Mazdi 6 pri slabih 60.000 km in nov volan pri isti Mazdi. Presodite sami, ali je volan od @Matick po izgledu bolj kot kot nov ali bolj kot star. 🙂

 

image.png

 

 

image.png

 

 

 

 

To, da se bolj sveti oz. je bolj gladek po nekaj letih, ni poskodba... ampak umazanija :) ... 

 

Poglej spodnji video, kaksna je razlika, ko ga ocistis (je sicer v nemscini... ampak vidi se pa razlika "prej/potem" ...

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Drugače pa zgornji boljše prime v roki, nov je bolj gladek v roki.... 😁

To se pozna pri bolj živahni vožnji skoz ovinke, ko se volan malo hitreje vrti v roki.. 😉

Jaz sem ga namazal z eno žavbo za usnje in mi je zdaj boljši, ker ni tako gladek.... 😉

Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je Jest napisal:

 

 

To, da se bolj sveti oz. je bolj gladek po nekaj letih, ni poskodba... ampak umazanija :) ... 

 

Poglej spodnji video, kaksna je razlika, ko ga ocistis (je sicer v nemscini... ampak vidi se pa razlika "prej/potem" ...

 

 

 

 

Po raznih izkušnjah (poskusih čiščenja) se ne bi mogel strinjati, da je gladkost le posledica umazanije. Se pa strinjam, da je umazanije na volanih veliko, zato sam večkrat volan očistim s toplo milnico, potem pa še s čisto toplo vodo. Volan se tudi po takem čiščenju še vedno sveti. Ostanki umazanije na beli krpi pa so bolj rjavih odtenkov, ne črnih, kot na tem videu ... 

 

V času korone sem nekoč volan poskusil očistiti z alkoholnim razkužilom za roke. Rezultat: na krpi črna barva volana, popanje krpe na volan in nato mat izgled volana (tako kot v videu). Naprej nisem nadaljeval, ker bi verjetno raztopil in odstranil vso črno barvo umetnega (papirnatega) usnja, ki jo očitno alkohol topi in uničuje ...  Umetno usnje (ki je tudi na Mazdinem volanu) se drugače vzdržuje kot naravno usnje. Pripravki za nego naravnega usnja zato v splošnem po mojem mnenju niso primerni za umetno usnje. 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.