Skoči na vsebino

Kolesarjenje in tek


Nejc1986

Priporočeno sporočilo

Potem je treba blokirat tudi navadna kolesa! S specialko se nihce ne vozi 20, pa avte na 130. enaka pravila za vse - oz blokada v glavi (vozilo ni problem)

 

Ce blokiras se na cesti ne mores hitreje peljat

Problem e-skirojev je ,da so prepo?asni za na cesto in prehitri (velikokrat prenevarni) za na plo?nik.

 

Kaj je torej re?itev?

 

In pa obvezna registracija,da ni problemov,ko tak majstr naredi ?kodo nekomu drugemu.

 

Saj novitete so ok,ampak nenadzor nad njimi in nepripravljenost zakonodaje na njih , pa malo manj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A kolo ki nu nujno da gre vec kot 10 na uro ne sme na cesto?? Seveda sme, razennkjer ni prepovedano, enako je s skiroji. A so kolesa registrirana?

 

Zato zakaj dvojna merila? A kolesar ne more povzrociti nesrece? Moj point enaka pavila za el skiroje kot kolesa, vkljucno z lucmi in celado

Zame glavno vprasanje: kaj je ?e skiro in kaj je dejansko kolo s pomoznim motorjem - torej s cim dosegas koncno hitrost?

Enako za elktricno kolo - je to kolo ali kolo s pomoznim motorjem??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A kolo ki nu nujno da gre vec kot 10 na uro ne sme na cesto?? Seveda sme, razennkjer ni prepovedano, enako je s skiroji. A so kolesa registrirana?

 

Zato zakaj dvojna merila? A kolesar ne more povzrociti nesrece? Moj point enaka pavila za el skiroje kot kolesa, vkljucno z lucmi in celado

Zame glavno vprasanje: kaj je ?e skiro in kaj je dejansko kolo s pomoznim motorjem - torej s cim dosegas koncno hitrost?

Enako za elktricno kolo - je to kolo ali kolo s pomoznim motorjem??

Se strinjam z registracijo koles..

 

Moje mnenje glede e-koles pa.... Zdaj niti mi pomembno..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo mi je da imamo v Kamniku projekt KAMKOLO, ki so elektrificirana, to bi bilo za probati, da si lahko tudi sam ustvarim mnenje o tovrstnih kolesih. Je kdo peljal KAMKOLO?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jeee,zjutraj se peljal deloma po trasi , kjer sem 4 leta nazaj odpeljal svojo prvo 100tko v ?ivljenju; tokrat v rahlem jutranjem de?ju...

 

Lj-pance-visnja gora-bogensperk-smartno pri Litiji-trebeljevo-javor-pance-smarje sap-ljubljana.

 

Sem si pisal frei vikend, z namenom iti na dana?nji Juri? na Vr?i?, pa vendar; moja netekmovalna introvertirana nagnjenost h individualnemu kolesarjenju je zmagala :)

 

Je pa po poti padel 11tisoci leto?nji kilometer...

 

Baje sem malo nor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?udno. Za koliko kil kolesarja je pa tvoj bicikel homologiran?

Pojma nimam. Ko sem jo kupil sem imel 77kg, zdaj jih imam 67kg... Tako da ni to....

 

Vseeno ima ?e 12t km-13t km in stal je 950eur; pa? osnovna specialka... Kolega na servisu pravi,da je ?e dosti zdr?al obro?, sploh glede na moj na?in vo?nje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater Nejc, ti ratuje? ?e cel profi, da rabi? ?e spremljevalno ekipo v avtu in z rezervnimi kolesi na strehi. ;)

Mah,kaksen profi... U?iva?. Ampak jebemu.... Mislim,da bom ju3 jaz kuhal in pomojem bo treba iti v kino :) :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predlagam fi?ol oziroma pasulj... da bo izku?naj v kinu tako audivizualnovohalna res na top nivoju. :jupiii:

Absolutno.in potem na bajk in ko pridem domov , obvezno kontra obrnit kolesarske hla?e in jih pustiti na vidnem mestu. :)

 

Mislim,da lahko potem kar pozabim na prevoz iz naslednje vo?nje ko bo bicikel (bognedaj) s5 ?trajkal. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ak mal, sej ?e niso ?tartal zadnje etape?????? A ti vidi? v prihodnost? :blink: :blink:

Zadnja etapa je menda zgolj ?e formalnost, kot nekak?na parada.  :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zgleda sem res edini , ki ne spremlja tega:)

 

Nisi edini... jaz spremljam samo toliko, kot slucajno ujamem pri kaksnih porocilih ali pregledu novic ... podobno je z odbojko, kosarko, fuzbalom... ali katerim drugim sportom :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.