Skoči na vsebino

Chip tuning M6 GJ 2.0 145 bencinar Skyactiv


323 BA

Priporočeno sporočilo

Nabavil sem 145 konjsko varianto l. 2013 in glede na podatke ponudnikov se jo ?ipa na cca. 170 oz. celo 180 ps. O?itno je 145 verzija le SW (morda tudi mehansko?) zadu?ena napram 165 PS.

 

Tole so namre? zelo divji prirastki za NA motor:

 

https://mychiptuningfiles.com/de/chiptuning-files/mazda/mazda-mazda-6/mazda-mazda-6-2-0-skyactiv-g-145hp

 

http://www.talus.at/tuning_mazda_6.html

 

Ima kdo izku?nje iz prve roke?

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem je verjetno podobno kot pri aktualni 3ki, ko je G120 menda le 'zadusen' G165. Pozanimaj se! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tnx, avto je res top. Ima 18.000 km, od prvega lastnika in je dejansko kot nov. Po 7 letih sem spet nazaj na mazdi, vmes volvo in renault, ampak ni to to... :)

 

Se bom pozanimal, verjetno pa je motor relativno redek na forumu, predvsem v M6. Glede na zanesljivost in te?ave dizlov v vseh verzijah sem se odlo?il za bencinarja. Lifetime poraba prej?njega lastnika: 6,3. Tudi ?e ra?unalnik la?e za 1 liter v minus, je ?e vedno sme?na poraba za 5 metrskega bencinskega karavana... :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo po 300 km lastni?tva vtisi super, prva prestava neverjetno dobro vle?e, do cca. 60 km/h, druga pa ?e opazno slab?e - in je tudi zelo dolga, cca. 110 km/h po ?tevcu. Bojda ima G165 z izjemo prve prestave kraj?e prera?unan menjalnik. Sploh se ne bi ?udil, ?e je razlika samo v menjalniku, saj imajo bojda 145 verzije na dyno blizu 160 PS...

 

Avto nikakor ni podhranjen, ?esar sem se na za?etku malce bal. Vsekakor se bom glede chip tuninga ?e pozanimal na tujih forumih, V Sloveniji verjetno ta motor ni ravno pogost.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni samo elektronka

 

BBR?s ?Super 185? upgrade adds BBR stainless steel 4-2-1 exhaust manifold and performance cold air intake system

 

170 pa obljubljajo samo s cipom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 Bojda ima G165 z izjemo prve prestave kraj?e prera?unan menjalnik. Sploh se ne bi ?udil, ?e je razlika samo v menjalniku, saj imajo bojda 145 verzije na dyno blizu 160 PS...

 

Kako lahko druga?en menjalnik realno vpliva na konje?  :rolleyes:

 

Tudi tole ?ipanje je malo sme?no, nisem ?e zasledil, da bi se naturalcu lahko pove?ala konja?a za 25% pa sem tudi ?e par zadev videl in se celo sam lotil tega hobija. ?EPRAV sem pa zasledil, da so dejansko majhne razlike med motorji (da so zadu?eni) in se da dosti dobiti. Verjetno je to posledica visoke kompresije in kako se nato nastavita me?anica, v?ig, zamikanje odmi?en (predvidevam da ima kak VVT sistem). Dvomim pa, da je samo elektronika in ne bi bil jaz poskusni zaj?ek pri skoraj novem avtu. ?E pa se da, bojo pa tile avti ?ez 5-10 let zakon, relativno majhna poraba, nobene turbine, ki bi crknila, pa ?e hitro se jih da naviti. :zvizga: V bistvu nekdo naj bo poskusni zaj?ek in kupi reflash. AMPAK neposredno pred posegom naj se zavrti na dynotu, reflasha in potem ?e enkrat pomeri razliko. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej je logi?no. Vsi so 2.0. Recimo da je G165 max, vse ostalo ala g145, g120 so zadu?ene verzije G165.

 

Torej da pride? do 170 konjev umaknejo ven te omejitve, kaj ?e optimizirajo in voila 170 konjev.

 

Od tu naprej je pa treba ?e kaj drugega kot samo software. ?e kak?en hardware,

 

 

Tako da, v bistvu dajo samo blokado ven, druga?e nima? sans, da bi 50 konjev samo s sw naredil.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Kje si to zasledil? Jaz sem s strani 2 tunerjev in ?loveka, ki se dejansko ukvarja samo z mazdami (hobi tuner) prejel info, da je razlika samo v SW, vse kar je mehanskega, je ENAKO. Izjema je menjalnik, ki ima pri ?ibkej?i verziji dalj?e prera?unane prestave. Glede razli?nih odmi?nih velja morda za 150 vs. 175 dizel, ?eprav se oboje ?ipa na 210 PS.

 

Tehni?ni podatki za 2,0 bencinarja:

 

0-100 km/h

G145 9,5 s - ni treba menjati v 3.

G165 9,1 s - ne vem ali je temu tako, lahko kdo poda izku?nje iz prve roke?

 

Druga prestava gre pri G145 do cca.115 km/h, tretja do 165 km/h, obe vrednosti od?itani po ?tevcu. Se ne bi ?udil, ?e je kon?na hitrost dose?ena v 4. prestavi. Pri G165 je to 5. prestava, 6. je samo za ni?anje obratov. Morda bi bila na 170 PS ?ipana G145 celo hitrej?a od G165 v pospre?evanju 0-100 v primeru, da pri je pri 165 potrebno menjati v 3 pred stotko. Vsekakor poro?am, ?e se odlo?im za ?ipanje. Mimogrede, G165 se ?ipa enako, na 170 oz. 180 PS, odvisno od (morda tudi deloma zavajujo?ih) podatkov posameznega tunerja. Dvomim, da se pri 165 verziji da pridobiti ve? kot 5 PS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem kar skoz ustavljam na avtocesti (se pravi 0km/h) in potem sprintam na 100km/h, tako da vsaka desetinka pride prav

podatki kot so 60-100 v visjih prestavah so brezveze :)

Ne razumes, te stotinke ujamejo zeleni val na Celovski

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ampak pospe?evat do 100 na Celov?ki je pa ?e kar resen prekr?ek ... v bistvu bi rabili podatek o pospe?evanju do 70km/h in to vsaj do stotinke oziroma tiso?inke natan?no. Sej ve?, na dragrace-ih se meri v tiso?inkah.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ampak pospe?evat do 100 na Celov?ki je pa ?e kar resen prekr?ek ... v bistvu bi rabili podatek o pospe?evanju do 70km/h in to vsaj do stotinke oziroma tiso?inke natan?no. Sej ve?, na dragrace-ih se meri v tiso?inkah.

V bistvu rabis podatek od 50 do 70, vsaka stotinka steje, se posebej ce si za kakim atatom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj bi sicer pomagala tudi ?e kak?na modificirna hupa...

v bistvu bi namesto blow off ventila lahko imel hupo, 2 in 1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, prilepim seveda meritve na valjih pred/po, ko zadevo izvedem.

 

Ampak ?e enkrat: ne gre za tuning obi?ajnega NA motorja, gre tako reko? za odstranitev SW "blokade", ki identi?nemu motorju kot je G165 mo? zmanj?a za 20 PS.

 

o. k...?eprav tudi po tem posegu ne bo ne vem kako pokal od mo?i. Mene 165 konjska ni prepri?ala.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.