Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Če gledaš z vidika kako je pravilno je napisano na tablici, če pa gledaš kako komu paše je pa čisto druga stvar. Je pa vedno bolše imeti malo več kot malo manj od predpisanega. Vulkanizerji vsaj pri nas pumpajo  2.5 vsem znamkam vse štiri gume tako da..... ne bom komentiral kaj si mislim. :party0035: Pa vsaj na kak mesec dni ali pogosteje preveriš kako je stanje. Pri meni ponavadi po nekje 14 dneh pade pritisk ker se gume dobro uležejo in jih je potrebno malo dofilat potem imam pa mir do jeseni, ob kontroli! 

Napisano
dne 30. 5. 2020 ob 10:05 je Bini napisal:

Če gledaš z vidika kako je pravilno je napisano na tablici, če pa gledaš kako komu paše je pa čisto druga stvar. Je pa vedno bolše imeti malo več kot malo manj od predpisanega. Vulkanizerji vsaj pri nas pumpajo  2.5 vsem znamkam vse štiri gume tako da..... ne bom komentiral kaj si mislim. :party0035: Pa vsaj na kak mesec dni ali pogosteje preveriš kako je stanje. Pri meni ponavadi po nekje 14 dneh pade pritisk ker se gume dobro uležejo in jih je potrebno malo dofilat potem imam pa mir do jeseni, ob kontroli! 

Kaj pa ta sistem od Mazde, koliko 0,x bar zazna padca? 

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Kaj pa ta sistem od Mazde, koliko 0,x bar zazna padca? 

Jaz imam še sistem preko senzorja ABS in me še ni nikoli opozoril,tako da ne vem točno. Verjetno piše kje v priročniku. 

Napisano

Pri 2.gen M6 če se dobro spomnim opozarja ko pade tlak pod 1.8 bara. Ima pa direktni sistem prek senzorjev v ventilih.  

Drgač pa je pri meni fajn to da lahko vsak trenutek pogledam kolk je ktera guma napumpana in kolk je temperatura gume. 😎

IMG_20190416_140501.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 18 urami je Aless napisal:

Pri 2.gen M6 če se dobro spomnim opozarja ko pade tlak pod 1.8 bara. Ima pa direktni sistem prek senzorjev v ventilih.  

Drgač pa je pri meni fajn to da lahko vsak trenutek pogledam kolk je ktera guma napumpana in kolk je temperatura gume. 😎

IMG_20190416_140501.jpg

A pred vožnjo kaj segrevaš gume ali štartaš kar z mrzlimi? 😛

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Itak da segrevam gume, mam grelce za gume😁😁😁

Saj veš da traktorji imajo preveč navora pol pa mrzle gume ne držijo🏎️

  • Všeč 1
  • Haha 2

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Joj zej si me spomnu kak je to grozno, ko začne sistem proti zdrsavanju delovat ... :D Ravno zadnjič sem nehote preveč pritisnil po dežju seveda ... to je tak ropot, da misliš, da se bo razletel avto :D

 

Tk da ja, kr segrevaj jih :P

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Mazdini traktorji (dizli) itak že v prostem teku tak ropotajo da misliš da bo razapdel😁😁😁

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

A se da videti tlak v gumah na ekranu, če ima Mazda senzorje v gumah. Cx-5 2019

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kot je napisano... samo preko OBD... V menijih infotainmenta tega podatka ni...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Mazda 6 karavan (bencin, ročni menjalnik), večinoma avtocesta, 2-3 potniki. Zimske pnevmatike (225 55 17) sem napolnil na 2.3 bar (spredaj) in 2.5 bar (zadaj), kot sem razbral iz mazdinega priročnika. S strani vulkanizerja in sodelavcev sem poslušal, da je treba napolniti več od navedbe na papirju. Razumel bi za primere polno obteženega avta ampak kar tako privzeto? Povprašal bi, če kdo od forumašev za pogoje, enake zgoraj navedenim, polni na podlagi izkušenj kaj drugače.

 

Vse dobro želim

Boštjan izpod Pohorja

Napisano
pred 4 minutami je Pohorc napisal:

Pozdravljeni

 

Mazda 6 karavan (bencin, ročni menjalnik), večinoma avtocesta, 2-3 potniki. Zimske pnevmatike (225 55 17) sem napolnil na 2.3 bar (spredaj) in 2.5 bar (zadaj), kot sem razbral iz mazdinega priročnika. S strani vulkanizerja in sodelavcev sem poslušal, da je treba napolniti več od navedbe na papirju. Razumel bi za primere polno obteženega avta ampak kar tako privzeto? Povprašal bi, če kdo od forumašev za pogoje, enake zgoraj navedenim, polni na podlagi izkušenj kaj drugače.

 

Vse dobro želim

Boštjan izpod Pohorja

Mazda 6, 150,ročni menjalnik, 225 55 17 spredaj 2.7 zadaj 2.6. Vse kar je manj je plavajoči balon, ne guma. 

 

 

Napisano
pred 11 minutami je Pohorc napisal:

Pozdravljeni

 

Mazda 6 karavan (bencin, ročni menjalnik), večinoma avtocesta, 2-3 potniki. Zimske pnevmatike (225 55 17) sem napolnil na 2.3 bar (spredaj) in 2.5 bar (zadaj), kot sem razbral iz mazdinega priročnika. S strani vulkanizerja in sodelavcev sem poslušal, da je treba napolniti več od navedbe na papirju. Razumel bi za primere polno obteženega avta ampak kar tako privzeto? Povprašal bi, če kdo od forumašev za pogoje, enake zgoraj navedenim, polni na podlagi izkušenj kaj drugače.

 

Vse dobro želim

Boštjan izpod Pohorja

Napumpaj na 2.6 oboje

Napisano

Sem napumpal mal več. Sem pa ženo, ki vozi M6, še posebej opozoril, da naj pove, če je avto pretrd. Zaenkrat še nobene pripombe.

 

M6 225/55 R17: spredaj 2,65; zadaj 2,9

M3 205/60 R16: spredaj 2,65; zadaj 2,9 (mogoče malenkost preveč, ker so gume kar glasne).

 

Poleg tega ugotavljam (kot je pred kratkim nekdo že omenill), da je vodlivost z zimskimi opazno slabša kot z letnimi - kar nekaj več dela z volanom, predvsem na avtocesti.

 

 

Napisano
pred 53 minutami je Janez007 napisal:

Sem napumpal mal več. Sem pa ženo, ki vozi M6, še posebej opozoril, da naj pove, če je avto pretrd. Zaenkrat še nobene pripombe.

 

M6 225/55 R17: spredaj 2,65; zadaj 2,9

M3 205/60 R16: spredaj 2,65; zadaj 2,9 (mogoče malenkost preveč, ker so gume kar glasne).

 

Poleg tega ugotavljam (kot je pred kratkim nekdo že omenill), da je vodlivost z zimskimi opazno slabša kot z letnimi - kar nekaj več dela z volanom, predvsem na avtocesti.

 

 

Po moje pumpaš preveč, sploh zadaj (če ne voziš vedno poln prtljažnik stvari).

 

Pa avto se najbolj predvidljivo obnaša, če so vse štiri gume napolnjene enako. Poskusi še 2,4 ali 2,5 bara v vseh ... Bo po moje lega takoj boljša.

Napisano
pred 11 minutami je dvorjan napisal:

Po moje pumpaš preveč, sploh zadaj (če ne voziš vedno poln prtljažnik stvari).

 

Pa avto se najbolj predvidljivo obnaša, če so vse štiri gume napolnjene enako. Poskusi še 2,4 ali 2,5 bara v vseh ... Bo po moje lega takoj boljša.

Spredaj je motor. S tem je večja teža na sprednja kolesa. Tako, da ne more bit enako napumpana gume spredaj in zadaj. 

 

 

Napisano (urejeno)

 

Bolj napumpana guma verjetno zniža porabo, poslabša udobje vožnje (čutiš vsako vdolbinico na cesti) in poslabša lego/vodljivost avta nacesti.

 

Premalo napumpana guma poviša porabo in tudi poslabša lego/vodljivost avta nacesti.

 

Kaj je pa za gumo oz. njeno trajanje bolje? Nisem še videl gume, ki bi bila preveč pobrana po sredini tekalne površine, ampak jo je vedno pobralo ob robu, posebej sprednjo. Zanima me, kaj veste okoli tega drugi?

 

Mazda 3 2018:

image.png

 

Mazda 6 2018 FL:

image.png

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 minutami je NevLado napisal:

Meni zdrava pamet pravi, da si v lajfu ne bi upal pumpat gume na 3,4 bara :D 

Ob polni obremenitvi. Torej naložen ko mula:D

Tako sem jst enkrat peljal.

20170123_163511.jpg

  • Všeč 2
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz res ne vem od kod tak strah pri tlakih večjih od 3 bare? :nevem:

 

Pa sej gume ne bo razneslo, oziroma jo bo prej poškodovalo, če je manj napumpana, od oznak. Zato ker se pri večjih težah splošči in bolj mečka, kar jo dodatno uničuje in seveda lahko tudi povzroči defekt.

33112_1.png

Napisano

Od moje brat na gti-ju tud 3bare fila. Drugač ma vse pobrane takoj:D

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.