Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Meni je tudi sedanka veliko lep?a, ?e ve?, niso mi v?e? ne hatchbacki ?e manj pa karavani (sem pa? malo ?uden :) ). In limuzine imajo zame ve? kot dovolj prostora, majhna luknja v prtlja?niku me niti malo ne moti. 90% ?asa v avtu sem sam, ko gremo nekajkrat letno z dru?ino na dopust (imam h?erko 7 let staro) potovalke in potrebno za 10-14 dni komot not dam, zadnje ?ase celo prakticiramo dopust z avionom, tako da greta notri 2 kufra brez te?av, pa ?e veliko prostora ostane, na morje pa nismo nikoli vla?ili pol prtlja?nika plastike in nepotrebnih igra?, h?erka se raje igra v naravi s kamen?ki, stor?i in z nama. Za prevoz koles sem na Mazdi3 imel vle?no kljuko. ?e mi pa slu?ajno crkne hladilnik, pe?ica,...pa imajo vse trgovine (brezpla?no) dostavo na dom. Me je pa ?e marsikdo vpra?al zakaj ne kupim karavana, ?e imam pa otroka...?e bi imel 2 mi na misel ne pride da bi karavana kupil...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot sem se bal je tablica name??ena visoko kot pri obstoje?i

Mazda3_HB_SoulRedCrystal_Action-4.jpg

 

po mojem mnenju bi bilo bolje, da bi bila malo ni?je (a so EU direktive tak?ne, da ne sme biti)

 

Mazda3_HB_SoulRedCrystal_Action-4 spodaj.jpg

Pa ne vpliva na hlajenje? Direkt pokriva.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Milim, da je tako:

 

ST = Style

SO = Sound

SA = Safety

LU = Luxury

Kaj je pa v katerem paketu?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je tudi sedanka veliko lep?a, ?e ve?, niso mi v?e? ne hatchbacki ?e manj pa karavani (sem pa? malo ?uden :) ). In limuzine imajo zame ve? kot dovolj prostora, majhna luknja v prtlja?niku me niti malo ne moti. 90% ?asa v avtu sem sam, ko gremo nekajkrat letno z dru?ino na dopust (imam h?erko 7 let staro) potovalke in potrebno za 10-14 dni komot not dam, zadnje ?ase celo prakticiramo dopust z avionom, tako da greta notri 2 kufra brez te?av, pa ?e veliko prostora ostane, na morje pa nismo nikoli vla?ili pol prtlja?nika plastike in nepotrebnih igra?, h?erka se raje igra v naravi s kamen?ki, stor?i in z nama. Za prevoz koles sem na Mazdi3 imel vle?no kljuko. ?e mi pa slu?ajno crkne hladilnik, pe?ica,...pa imajo vse trgovine (brezpla?no) dostavo na dom. Me je pa ?e marsikdo vpra?al zakaj ne kupim karavana, ?e imam pa otroka...?e bi imel 2 mi na misel ne pride da bi karavana kupil...

Pepo s tabo se popolnoma strinjam,jaz sploh ne vem kaj ljudje vozijo,da potrebujejo toliko prostora. Imel sem jugota(mali avto iz negdanje juge)pa sem imel dva otroka in smo ?li v apartma na morje za 10 dni in ni bil nek problem. Danes kot opazujem ve?ina samo zme?e v havbo vse ?ivo pa imajo karavane in ?e vedno premalo prostora,tako da ne vem kaj vozijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pepo s tabo se popolnoma strinjam,jaz sploh ne vem kaj ljudje vozijo,da potrebujejo toliko prostora. Imel sem jugota(mali avto iz negdanje juge)pa sem imel dva otroka in smo ?li v apartma na morje za 10 dni in ni bil nek problem. Danes kot opazujem ve?ina samo zme?e v havbo vse ?ivo pa imajo karavane in ?e vedno premalo prostora,tako da ne vem kaj vozijo.

 

Jaz gledam, da bi zdaj kupil ve?jega (nevem sicer zakaj :)) ampak se vedno vpra?akm, kaj pa ?e bom rabil ve?. trenutna honda civic 2007, ima preko dovol placa za dopust. Noter sem spravil dva otro?ka vozi?ka in protljago za 4ri.

ZDaj otro?kih vozi?kov ve? ne rabim, mogo?e bi nova 3jka vseeno imela dovolj prostora. grem pogledat ?ez vikend v salon,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In evo, Ford nadaljuje tradicijo

 

https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/avtomobilnost/se-mocnejsi-ford-focus-st/480468

Pa ne more recti da ta razred ni zanimiv

 

https://www.google.com/amp/s/www.motoringresearch.com/car-news/europes-best-selling-cars-2018/amp/

 

C3, golf, focus.....top prodajni modeli overall.

Mazdi se pa ne mudi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj je pa v katerem paketu?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

 

Prevedeno iz avstrijskega prospekta (ker ga pri nas se ni :() ...

 

SOUND PAKET:

-BOSE?-Soundsystem

-12 zvocnikov

 

STYLE PAKET

Adaptivni LED-Matricni zarometi

LED-dnevne luci

- Zatemnjena stekla

- Vzvratno ogledalo brez roba

- Polirani dodatki notranjosti

- Obvoloanske rocice pri avtomatskem menjalniku

 

PREMIUM PAKET

- Crno usnjeno oblazinejnje sedezev

- Voznikov sedez elektricno nastavljiv s spominkso funkcijo

- Spominska funkcija za HUD 

- Spominksa funkcija za vzvratna ogledala

 

TECH PAKET

- 360? prikaz na zaslonu

- Driver Atention alert (DAA+)

- Opozarjanje na precni promet pred vozilom (FCTA)

- Opozarjanje na promet za vozilom z zaviranjem v sili (RCTB)

- Asistent za zaviranje v sili zadaj (SCBSr)

- Radarski tempomat in pomoc pri ohranjanju voznega pasu

 

Bodo pa kot kaze ti paketi se kot dodatno doplacilo in nekateri so taki, da je pgoojeno, da vzames vec paketov zraven... Recimo pri Tech paketu je pri nekaterih modelih obvezno potrebno vzeti tudi Sound paket in Style paket ali Sound paket in Premium paket...

 

 

Doplacila pa so v Avstriji taksna (cene modelov so pri nas kolikor sem gledal na brzino okoli 3.000 ? ceneje kot v Avstriji):

 

5-vratna Mazda 3:

edae524fee52451e976fbefc8a02b001.pdf-201

 

4-vratna Mazda 3:

edae524fee52451e976fbefc8a02b001.pdf-201

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

- Spominska funkcija za HUD 

- Spominksa funkcija za vzvratna ogledala

 

Nice, tole zelo pogre?am pri trenutni Mazdi (+ spominske sede?e). Precej najeda to konstantno preklapljati.

 

 

Za razliko Premium paketa, bi raje vzel AWD, ?e ?e kaj  :)

 

Kaj pa je fora z AWD v takem avtu v Sloveniji? To za dva dni snega v letu in ?est ovinkov?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nice, tole zelo pogre?am pri trenutni Mazdi (+ spominske sede?e). Precej najeda to konstantno preklapljati.

 

 

Kaj pa je fora z AWD v takem avtu v Sloveniji? To za dva dni snega v letu in ?est ovinkov?

 

Sej ne dabi vzel, ampak, ?e bi ?e mogel izbirat, bi za ceno premiuma raje vzel AWD.

Tak pa, ?e bo? hotel imet Tech paket na GT+ bo? mogo ?e vzet Premium...., ki ga jaz ne rabim.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest, malce si bil prehiter - evo slovenski prospekt.

 

Sam so lisice - ?e ho?e? Tech paket, mora? vzet ?e Sound in Premium. Recimo men Premium ni? ne pomeni, ker bo avto samo moj in ne rabim elektri?no nastavljivih sede?ev, ogledal in HUD-a.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest, malce si bil prehiter - evo slovenski prospekt.

 

Sam so lisice - ?e ho?e? Tech paket, mora? vzet ?e Sound in Premium. Recimo men Premium ni? ne pomeni, ker bo avto samo moj in ne rabim elektri?no nastavljivih sede?ev, ogledal in HUD-a.

 

Ampak to je za X. ?e vzame? G122 pa lahko Safety (Tech)  vzame? brez Luxury (premium).... mater da jim vidim :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.