Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jest, malce si bil prehiter - evo slovenski prospekt.

 

Sam so lisice - ?e ho?e? Tech paket, mora? vzet ?e Sound in Premium. Recimo men Premium ni? ne pomeni, ker bo avto samo moj in ne rabim elektri?no nastavljivih sede?ev, ogledal in HUD-a.

 

Kje si pa nasel link do tega prospekta? Ker na strani imajo se vedno prazno :) oz. le neko osnovno predstavitev, ce kliknes na tisti "RAZRKIVAM KMALU" :)

 

Mazda_-20190220-134259.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kje si pa nasel link do tega prospekta? Ker na strani imajo se vedno prazno :) oz. le neko osnovno predstavitev, ce kliknes na tisti "RAZRKIVAM KMALU" :)

 

Mazda_-20190220-134259.jpg

 

Link (bro?uro) sem jaz dobil na mail.

Napisano

Samo so pa ?udni paketi opreme...v GT ima? ro?no klimatsko napravo pa nima? keyless entry ima? pa adaptivne ?aromete...LOL  :lol: ...se pravi 24 jurjev za skyactive x in GT plus opremo...dra?ja je vsaj 2 jurja, ker pri g122 izgubi? prepre?evanje naleta zadaj in pa opozarjanje na pre?ni promet zadaj z zaviranjem...dobi? pa adaptivne ?aromete...napram REVOLUTION opremi.

Napisano

Karakuri sistem sedezev je se vedno prisoten v sestici ze od prve generacije dalje ... in tudi v CX-5 ... 

Sicer sem za ?estico vedel da to ni res, ampak za vsak slu?aj sem danes v mazdinem salonu besno podiral zice v mazdi 6 in CX5.

Rezultat: Mazda 6 in Mazda CX5 v salonu kjer sem bil,  nista imeli karakuri sistema sede?ev.

 

Zanimivo da je tu toliko lastnikov obeh avtov pa da nobeden tega ni vedel.  

 

Tako da kar dr?i da se mazda trudi ne biti tam, kjer je neko? ?e bila ko je izstopala iz povpre?ja. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Kako da nimajo? Kaj se razume pod karakuri sistem? A ni to, da pritisne? na gumb in se zlo?ijo v lepo ravno povr?ino za razliko od drugih znamk, ki jim to nikakor ne uspeva in nastane ?kalin(ali stopnica).

In ne, se ne trudi, ker je ?e vedno nad povpre?jem vsaj kar se ti?e oblike. Druge znamke izdelujejo itak ?e samo "suve', ki ne sme? z njimi niti na travo, ker ostane? glih tam.

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Prosto po Wikipediji: The word karakuri means "mechanisms" or "trick".[1] It is used to describe any device that evokes a sense of awe through concealment of its inner workings

 

Sistem zadnjih sede?ev imenovan karakuri pri mazdi je deloval na principu posebnega mehanizma, ki je med zlaganjem naslonjal zadnjo klop  potopi navzdol za cca 10cm in pribli?no toliko tudi naprej proti prednjima sede?ema. Na prvotno mesto klopi je sedlo naslonjalo. Posledica takega zlaganja je bila zelo nizko zlo?ena zadnja klop - noter si kamot zapeljal 29colarja brez zica, pa guma ni segala do stropa. Ampak ta mehanizem je bil o?itno predrag - beri - kapitalist je imel premalo dobi?ka.

 

Sedaj se naslonjala zadnjih sede?ev pri mazdah zlagajo to?no tako, kot npr pri VAG grupi.

 

Sicer pa Alex ?e si ?e kupil avto bi si lahko vsaj prebral kak?no opremo ima :P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sistem karakuri je po mojem mnenju predvsem to, da je podiranje sedezev karseda enostavno... in narejeno tako, da iz prtljaznika samo potegnes rocico in se naslonjalo zadnjih sedezev zlozi... Kolikor gledam v prirocniku zadnje sestice (2018), je to se vedno enako kot je bilo ze pri prejsnjih modelih (vsaj pri karavanu)... 

 

skitched-20190221-072203.jpg

 

skitched-20190221-072357.jpg

 

 

 

https://www.mazda.si/videoposnetki/tehnologija/mazda-cx-5-sedaj-s-prvo-ravno-zloljivo-razporeditvijo-sedeev-karakuri/

 

Najlepse pa je sistem karakuri (mehanizem, trik,...) predstavljen v Mazdi5, ki je zal ne delajo vec ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Malce se je izpridil tale sistem glede na prvotno pojmovanje, ampak dejansko gre ?e vedno za s ?immanj?o silo dose?i najve? (poteg ro?ice = bolj kot ne ravno dno). Marketing pa?...

Napisano

Sistem karakuri je po mojem mnenju predvsem to, da je podiranje sedezev karseda enostavno... in narejeno tako, da iz prtljaznika samo potegnes rocico in se naslonjalo zadnjih sedezev zlozi...

 

Tvoje mnenje po mojem mnenju ne dr?i.  VAG ima to?no tak sistem kakr?nega opisuje? v svojem postu, in to ni karakuri. Ker sicer se polovica novej?ih avtov v Slo vozi s karakuri sistemom.

 

?e enkrat: Karakuri - klop se pogrezne in zapelje naprej, na njeno mesto se zlo?i naslonjalo.

 

Zanimivo da lastniki mazd ne veste kaj imate od opreme in ?esa nimate. Jaz pri svoji ?ehinji to?no vem, da nimam zavesic ker jih za moj model nisem mogel kupit, ?eprav sem si jih ?elel. :D

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Meni je sicer vseeno... samo takrat, ko so malo bolj govorili okoli tega Karakuri sistema, je bilo tako razlozeno :) ... In v zadnjem casu tega itak ne oglasujejo vec prav posebej ... in lahko da imajo tudi drugi sedaj tako narejeno ... 

 

In po pravici povedano me boli "K", kako se cemu rece... vem pa kaj imam od opreme v avtu ... 

 

In za tvojo cehinjo sem skoraj preprican da lahko tudi dokupis zavesice... mogoce ne originalne od Skode... skoraj gotovo pa kitajci kaj nudijo :) ... ce je le kaj povprasevanja po tem ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kako naj ti naslikam? Karakuri je bil izum Mazde uveden s prvo ?estico ki jo je po uporabnosti neko? pred leti postavljal pred konkurenco. Sedaj ga ni ve?.

In ne, druge firme nimajo takega sistema. vsaj jaz ne vem za avto, ki bi danes tak sistem imel kak avto.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sistem ki je v moji Hondi je Top, ampak, ga zdaj tudi ve? ni.

Torej zadnja klop se pogrezne in je prtlja?nik z sede?i ?isto raven.

To je zato ker je tank za gorivo pod sovoznikovim sede?em. Ogla?evali si pa to pod "Magic Seats".

Dodtano se zadnja klop dvigne in ima? prostor za kolo ali pa kaj druga.

 

Napisano

C4 ima tole in je fajn za pucanje in kak otroski kolo. Tud psa

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tak sistem 'karakuri' je imel tudi Seat Toledo modelno leto 1998. Pa ?e limuzina s petimi vrati, tako da tisto je bil pa res pravi prtlja?nik :)

Napisano

Harakiri, harakuri dol ali gor, ima Mazda to res super re?eno. ?e si zadaj povle?e? kljukico in ?e ima? ravno dno, kjer komot dva odrasla spita.Druge znamke imajo neko bledo kopijo tega. Baje da se v ve?ini znank ta sistem ornk kvari.

Meni je sicer vseeno... samo takrat, ko so malo bolj govorili okoli tega Karakuri sistema, je bilo tako razlozeno :) ... In v zadnjem casu tega itak ne oglasujejo vec prav posebej ... in lahko da imajo tudi drugi sedaj tako narejeno ... 

 

In po pravici povedano me boli "K", kako se cemu rece... vem pa kaj imam od opreme v avtu ... 

 

In za tvojo cehinjo sem skoraj preprican da lahko tudi dokupis zavesice... mogoce ne originalne od Skode... skoraj gotovo pa kitajci kaj nudijo :) ... ce je le kaj povprasevanja po tem ...

 

Samo res, sem na njihovem forumu opazil, da imajo o zavesicah takih in druga?nih tri ?etrtine foruma pokritega.So doktorirali iz tega. :)

 

 

Napisano

Ne se hecat, zavesice so resna stvar....pri meni so se spet kmetje sprehajali z gnojem, boli jih ?oko kje stresajo

post-2637-0-18840000-1550774681_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam da v takle futuristicen avto das eno orng masino, po moznosti s turbino.....ST killerMps pa to....samo mazda je ciato opustila sportni program

In to je razlog, zakaj NE gledam nove trojke... ?koda ker je avto v?e?en, in zgleda vsaj kot da bi imel 160 ali 180 KM... ne pa 122... kam gre ta svet?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Moja mazda jih je imela. Prednje zavesice je imela ?estica ?e tovarni?ko gor, za zadnje je bilo potrebno dopla?at. So pa v BTCju nekaj za.. , zadnje zavesice sem naro?il ?e ob naro?ilu avta, pa jih v dobrih 4ih mesecih kolikor sem ?akal na avto, niso dobavili. Tako je moja mazda iz salona na debelo peskane decembrske ceste zapeljala brez zadnjih zavesic. Posledica je bila, da je v samo 14ih dneh barva na zadnjem odbija?u spodaj za kolesi spremenila v ?merglpapir najbolj grobe granulacije. Po 14 dneh je mazdica dobila zavesice in peskanja je bilo konec, posledice so pa ostale. Tako sem pri vsakem pranju preklinjal tisti ?merglpaper od barve, ker se mi je goba tam prav nesramno zatikala.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Mrau?k m?k, pa izgleda, kot da se vozi? stalno po makadamu in resno rabi? kar konkretne zavese.Spet smo tam... moja nima niti pikice od kamnov za kolesi.

Ali sva imela midva isti avto? :)

 

 

Napisano

Samo to ni sala, jaz sem doma na grobem makadamu, ko je malo vlage da se ti primejo na gumo pa se centrifugirajo na pragove se sli?i kot da pada to?a od spodaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pogledal novo mazdo 3 v Kopru. Zelo v?e?en avto v ?ivo. Zadn konec z vsemi temi temnimi dodatki lepo izpade. Zanimivo je tudi kako ima za ?aromete prat.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Poglej opremo 6ke FL (osnovni model). Led, navi, pravi HUD, asisten?ni sistemi, radar itd. itd. Ni ravno samoumevno za osnovno izvedenko avta srednjega razreda.

 

Med primerljivo 3 in 6 je ca. 5k razlike, verjetno bo tako ostalo.

 

Sicer ima? tudi golfa za 50k s 300 konji, a to ravno konkureca mazdi s 122 konji :)

 

Dopolnjujem. ca. 8 k EUR je razlike, sem imel v spominu, da 6 attraction pride 25k EUR, v resnici pa je 27k. 6ka ima seveda kar nekaj ve? opreme...

 

Torej ostaja pri ca. 8 k EUR razlike med 3 in 6 (oboje osnovni bencinar, oprema je kar primerljiva).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.