Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Ali sva imela midva isti avto? :)

Zgleda kot da ne. Takole mi je pri?lo na misel ve? teorij. Ena je tista o razli?nih kvalitetah za razli?na tr?i??a. druga je da je glih moja serija bila slaba - bila je ?isto prva serija karavanskih ?estic v Slo. Teorija o tem, da na primorskem pozimi manj posipajo ceste zagotovo dr?i, ne pojasni pa dejstva da se pri meni bilo potrebno zato, da je barva ratala ?mirgel v samo 14 dneh, medtem ko tebi v mnogih letih ni. O?itno sem imel jaz "sre?o".

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zgleda kot da ne. Takole mi je pri?lo na misel ve? teorij. Ena je tista o razli?nih kvalitetah za razli?na tr?i??a. druga je da je glih moja serija bila slaba - bila je ?isto prva serija karavanskih ?estic v Slo. Teorija o tem, da na primorskem pozimi manj posipajo ceste zagotovo dr?i, ne pojasni pa dejstva da se pri meni bilo potrebno zato, da je barva ratala ?mirgel v samo 14 dneh, medtem ko tebi v mnogih letih ni. O?itno sem imel jaz "sre?o".

No, kon?no se strinjava. Avti za razli?na tr?i??a SO razli?ni in ja, nisi imel pa? sre?e z avtom.

Da ne bo pomote, tudi kolega, ki ima prvo serijo M6 in jo je kupil novo, je v precej klavrnem stanju... ker jo po mojem ni opral v ?ivljenju oz. v celi dobi avtomobila. Zadnji?, ko sem "razvajal" mojo ta novo 6-ko,je pri?el mimo in za foro sem mu malo spoliral havbo. ?ele takrat je ugotovil, da je njegova v bistvu sive barve in ne temno siva kot moja.

Njegova je ?e face lift a izgleda kot o?ka moji, ki vsa sije in je mladostna.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz sem si jo v?eraj ogledal. Prvi vtis je tak tak. Ni negativen ni pozitiven.

Mogo?e me je tudi malo rasp. prodjalec... mislim, da ne ve kaj prodaja.  

 

V petek dobijo ?e polno opremljenega, pa da vidim.  Popustov so mi zatrdili da NI. in tudi dobenega  "ugodnega" financiranja.

Cene so torej tak?ne, kot so na ceniku. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo ?e moji vtisi, ogledal sem si jo v petek, bila je polno opremljena nova M3 HB rde?e barve. Na zunaj tako spredaj kot zadaj mi je zelo lepa, ko sem se sedel na voznikov sede? je bilo po?utje zelo dobro, slab?e sem se po?util na sovoznikovem sede?u, ko pa sem se sedel zadaj, sem dobil ob?utek, da je to vozilo za 2 osebi - zelo malo prostora zadaj, utesnjenost, pogleda ven zelo malo. Prtlja?nika mi je ?e kar nekaj, ?eprav bi bil lahko ve?ji. Glede na bolje opremljeno vozilo (vsi 4 paketi opreme) bi pri?akoval bolj?e gume kot so bile - Toyo. Elektri?ni sede?i so samo na voznikovi strani, sovoznikovi so ro?no nastavljivi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se je pri ogledu nove trojke utrnila misel ?e nebi bilo bolj smiselno kupit MX5. Po dru?inski uporabnosti bi bila tam tam.

 

Sej po eni strani ima? prav.Dan danes delajo avte, da so v?e?ni o?em. Enako je z suvi. Nimajo veze z pravimi suvi, so le oble?eni ve?inoma majhni in slabi avtki. Prav tako je z dvignjenimi in z plasti?nimi blatniki ozalj?animi karavani.

Tej pa niti lepi niso niti uporabni za tisto, za kar mislijo, da so.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cx4 bo velikostno med CX3 in CX 5 dra?ja pa cca 2000 ? od mazde 3, ki bo njena osnova

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je res do zdaj najbolj?i review in kar veliko razkriva.

 

 

 

Zanimiv je tudi tale, kjer gre za primerjavo oprem - sicer so kanadske razli?ice, samo izgleda bo podobno tudi pri nas.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno zanimivo stvar sem v?eraj ugotovil ko sem se vozil z Garminovo navigcijo,da mi hitrost po avt.?tevcu isto ka?e kot Garmin! Ponavadi vsi ?tevci la?ejo od 3-5 km. Lp

Jaz sem jeseni tudi testiral in mi je z 19" kazalo tudi do kilometra enako na ?tevcu. Pohvalno za Mazdo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem tudi jaz ?e vpra?al pa mislim,da ?e ne vedo. Trg bo naredil svoje. Proti koncu lera bo ziher kaj,druga?e pa se vedno da kaj dogovorit!

 

Meni je prodajalec rekel "mazda ne daje popustov" in to s takim tonom kot, da sem ga vpra?al, ?e jo lahko dobim zastonj.

Sem mu lepo povedal, kak da ne, ?e pa sem 2jko kupil pri vas, pa ni blo problema s popustom. (tud ko je bla nov model). 

Klical sem tud v drug mazda salon, tam so mi vsaj lepo razlo?li, da uradno trenutno ?e nimajo dobene akcije. Da pa mogo?e bo kaj v prihodnosti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sode? po Thomasovem videu (Autogef?hl) niso spremenili prestavnih razmerij: 50 km/h v 2. prestavi = 3k obratov, torej 6k pri 100, na rev limiterju pri 6.800 115 km/h, torej hitro prehitevanje 2 ali 3 prestave dol, kon?na hitrost dose?ena v 4. prestavi, 5. in 6. pa samo za var?evanje, enak kot do sedaj.

 

Vir: https://www.motoring.com.au/2019-mazda3-arrives-in-australia-117093/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e tole: v Avstraliji ima osnovni 2.0 114 kW, torej 155 PS, verjetno odgovarja evropski verziji 165 PS, ki je bila do zdaj na voljo v mo?nej?i razli?ici trojke oz. se povsem odprt motor dobi tudi v 6 in CX-5. Zakaj te verzije ni v Evropi? Avto kar kli?e k mo?nej?emu motorju, chip tunerji pa se ?e veselijo, enako kot pri zdaj?nji razli?ici. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e tole: v Avstraliji ima osnovni 2.0 114 kW, torej 155 PS, verjetno odgovarja evropski verziji 165 PS, ki je bila do zdaj na voljo v mo?nej?i razli?ici trojke oz. se povsem odprt motor dobi tudi v 6 in CX-5. Zakaj te verzije ni v Evropi? Avto kar kli?e k mo?nej?emu motorju, chip tunerji pa se ?e veselijo, enako kot pri zdaj?nji razli?ici. :)

Samo to ?ipanje teh benzinarjev je bolj bla?ev ?egen ali po doma?e placebo efekt.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razlo?i prosim, sama u?esa so me... verjetno zato, ker niso dizli, potem so brezveze...to ti ne rabi?. Nekaj v tem slogu verjetno. :notworth:

 

Sedaj ima tudi slovenski tuner kon?no v galeriji tudi eno bencinsko trojko vklju?no z grafom pred/po: http://www.css-tuning.com/galerija-vozil/mazda/mazda-3-20-skyactiv-g-120-hp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e tole: v Avstraliji ima osnovni 2.0 114 kW, torej 155 PS, verjetno odgovarja evropski verziji 165 PS, ki je bila do zdaj na voljo v mo?nej?i razli?ici trojke oz. se povsem odprt motor dobi tudi v 6 in CX-5. Zakaj te verzije ni v Evropi? Avto kar kli?e k mo?nej?emu motorju, chip tunerji pa se ?e veselijo, enako kot pri zdaj?nji razli?ici. :)

 

Pomoje kaj v povezavi s CO2 in temu, da  "saj kdo pa rabi toliko konjev". Res pa je, da segment ?portnih avtomobilov pri Mazdi predstavlja samo MX5, vse ostalo (Mazda 3 in 6 GT in MPS) sta bila verjetno bolj slabo prodajana. Kar sicer ni presenetljvo, saj niso bile poceni, obenem je konkurenca pa? v ve?ini pogledov bolj?a (no ko govorimo o ?portnih avtih, hitrej?a). Skoraj bolj kot to, da ni ?portne Mazde 3 (ki bi verjetno stala 30 ali ve? tiso?akov) me presene?a, da niti v Mazdo 2 ne dajo vsaj kakega 120-140 konjskega motorja. Cena bi bila ?e vedno dokaj zanimiva, tile warm-hatch avti pa so vseeno zanimivi (Swift sport, Twingo RS, Yaris TS...)

 

Samo to ?ipanje teh benzinarjev je bolj bla?ev ?egen ali po doma?e placebo efekt.

 

Tudi jaz sem to mislil, dokler nisem malo raziskal. ?e govorimo o klasi?nih N/A bencinarjih se ne pozna veliko (?eprav lahko potrdim, da pri Cliu 182 se JE poznalo), pri Skyactiv G120 pa to ne velja saj gre le za programsko detunano verzijo mo?nej?e izvedbe. Nekaj takega kot pri Civicu 1,4 75 konjev iz konca 90ih, ki je bil le detunana verzija 90 konjske verzije (kjer so dali premajhno tesnilo lopute plina, da so zadu?ili avto).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mah,kar tako...k se smejim ob članku...pa ne mislim "ptičurino",ampak njegovo "keš pičko"...kmalu bo ptiček odletel,in bo hitro našla drugega😂  (VIDEO) “Načelom ni nič narobe s tem, ampak …” – Kako Golobov dopust v Dallasu vidi Janez Janša? – TOPNEWS.si TOPNEWS.SI "Načelno nič narobe s tem. Predstavljajte pa si situacijo in medijski linč, če bi imeli neko drugo vlada RS...  
    • To sem pa zjutraj opazil na FB v eni skupini ...      null
    • To je vse res...sem napisal kvaliteten polnilec! Jaz pri telefonskih prisegam na Xiaomi-jev...so izredno kvalitetni. Aliexpress ipd...če greš takšne stvari tam kupovati,si sam kriv...ne rečem mogoče kable,ker imam dobre izkušnje... Teli npr.Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!  €2.22  3%OFF | Original Xiaomi Cable 120w 6.5A Turbo Charger Usb C Cabos Elbow 90 Degree Fast Charge Redmi Note 10 Mi 11 12 Poco Blackshark 5 https://a.aliexpress.com/_EI3EHWT Delajo na deklariranih 120W-preverjeno...za tak cvenk TOP,a seveda raje uporabljam Ankerjeve 100W,ker so gibljivejši...   Je pa res,da "kar enega dreka"...ma si si sam kriv,če kupiš.   Napajanje desktop PCjev je pa čisto druga zgodba,ker tam ni baterije.
    • Samo slika je se ostala... šalica je pa medtem ze prazna    
    • Načeloma bi morala imeti vsaka električna naprava, prodajana na EU trgu ustrezne varnostne zaščite (in oznako CE, ki jo nalepi na proizvod dobavitelj, ki s tem jamči, da naprava ustreza vsem zahtevam EU direktiv - LVD, EMC, ...). Tudi proti pregrevanju (pojavu požara). Iz AliExpressa imam zato kar težavo kupovat električne naprave ... če že na nalepkah pišejo neumnosti, kaj je šele notri ...   Segrevanje, če drugega ne, znižuje življenjsko dobo naprav. Tudi v Mazdah - recimo akumulatorji nimajo radi visokih temperatur, sploh AGM ne. Visoke temperature, še posebej, če so nehomogeno razporejene, uničujejo materiale (recimo bližina vročega dpf filtra in glave motorja, ki se zato na enem koncu razteza, krči, razteza, krči,... predstavlja problem in na koncu velik strošek za lastnika (puščanje antifriza, tesnilo glave, potrebno brušenje ali celo nova glava)).   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.