Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali sva imela midva isti avto? :)

Zgleda kot da ne. Takole mi je pri?lo na misel ve? teorij. Ena je tista o razli?nih kvalitetah za razli?na tr?i??a. druga je da je glih moja serija bila slaba - bila je ?isto prva serija karavanskih ?estic v Slo. Teorija o tem, da na primorskem pozimi manj posipajo ceste zagotovo dr?i, ne pojasni pa dejstva da se pri meni bilo potrebno zato, da je barva ratala ?mirgel v samo 14 dneh, medtem ko tebi v mnogih letih ni. O?itno sem imel jaz "sre?o".

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Zgleda kot da ne. Takole mi je pri?lo na misel ve? teorij. Ena je tista o razli?nih kvalitetah za razli?na tr?i??a. druga je da je glih moja serija bila slaba - bila je ?isto prva serija karavanskih ?estic v Slo. Teorija o tem, da na primorskem pozimi manj posipajo ceste zagotovo dr?i, ne pojasni pa dejstva da se pri meni bilo potrebno zato, da je barva ratala ?mirgel v samo 14 dneh, medtem ko tebi v mnogih letih ni. O?itno sem imel jaz "sre?o".

No, kon?no se strinjava. Avti za razli?na tr?i??a SO razli?ni in ja, nisi imel pa? sre?e z avtom.

Da ne bo pomote, tudi kolega, ki ima prvo serijo M6 in jo je kupil novo, je v precej klavrnem stanju... ker jo po mojem ni opral v ?ivljenju oz. v celi dobi avtomobila. Zadnji?, ko sem "razvajal" mojo ta novo 6-ko,je pri?el mimo in za foro sem mu malo spoliral havbo. ?ele takrat je ugotovil, da je njegova v bistvu sive barve in ne temno siva kot moja.

Njegova je ?e face lift a izgleda kot o?ka moji, ki vsa sije in je mladostna.

 

 

Napisano

Tako se si jo ogledal in ?e ?akam na limuzino in ugodno financiranje

post-24-0-35859100-1550853101_thumb.png

post-24-0-03991100-1550853112_thumb.png

post-24-0-56537400-1550853121_thumb.png

post-24-0-76267000-1550853132_thumb.png

post-24-0-37495900-1550853140_thumb.png

post-24-0-35965800-1550853149_thumb.png

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi jaz sem si jo v?eraj ogledal. Prvi vtis je tak tak. Ni negativen ni pozitiven.

Mogo?e me je tudi malo rasp. prodjalec... mislim, da ne ve kaj prodaja.  

 

V petek dobijo ?e polno opremljenega, pa da vidim.  Popustov so mi zatrdili da NI. in tudi dobenega  "ugodnega" financiranja.

Cene so torej tak?ne, kot so na ceniku. 

Napisano

Evo ?e moji vtisi, ogledal sem si jo v petek, bila je polno opremljena nova M3 HB rde?e barve. Na zunaj tako spredaj kot zadaj mi je zelo lepa, ko sem se sedel na voznikov sede? je bilo po?utje zelo dobro, slab?e sem se po?util na sovoznikovem sede?u, ko pa sem se sedel zadaj, sem dobil ob?utek, da je to vozilo za 2 osebi - zelo malo prostora zadaj, utesnjenost, pogleda ven zelo malo. Prtlja?nika mi je ?e kar nekaj, ?eprav bi bil lahko ve?ji. Glede na bolje opremljeno vozilo (vsi 4 paketi opreme) bi pri?akoval bolj?e gume kot so bile - Toyo. Elektri?ni sede?i so samo na voznikovi strani, sovoznikovi so ro?no nastavljivi.

Napisano

Meni se je pri ogledu nove trojke utrnila misel ?e nebi bilo bolj smiselno kupit MX5. Po dru?inski uporabnosti bi bila tam tam.

 

Bravo,kakga jur?ka zravn pa bo. Lp
Napisano

Meni se je pri ogledu nove trojke utrnila misel ?e nebi bilo bolj smiselno kupit MX5. Po dru?inski uporabnosti bi bila tam tam.

 

Sej po eni strani ima? prav.Dan danes delajo avte, da so v?e?ni o?em. Enako je z suvi. Nimajo veze z pravimi suvi, so le oble?eni ve?inoma majhni in slabi avtki. Prav tako je z dvignjenimi in z plasti?nimi blatniki ozalj?animi karavani.

Tej pa niti lepi niso niti uporabni za tisto, za kar mislijo, da so.

 

 

Napisano

Bravo,kakga jur?ka zravn pa bo. Lp

On ni mislil cx5 ampak mx5 :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cx4 bo velikostno med CX3 in CX 5 dra?ja pa cca 2000 ? od mazde 3, ki bo njena osnova

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tole je res do zdaj najbolj?i review in kar veliko razkriva.

 

 

 

Zanimiv je tudi tale, kjer gre za primerjavo oprem - sicer so kanadske razli?ice, samo izgleda bo podobno tudi pri nas.

 

33112_1.png

Napisano

Torej mild hibrid 24v sistem. Zanimivo, da so podatki o porabi identi?ni, kot za staro G120 ker je nov cikel bolj realen, je poraba 5,5 super, torej pol litra do liter manj kot prej.

Napisano

Eno zanimivo stvar sem v?eraj ugotovil ko sem se vozil z Garminovo navigcijo,da mi hitrost po avt.?tevcu isto ka?e kot Garmin! Ponavadi vsi ?tevci la?ejo od 3-5 km. Lp

Napisano

Eno zanimivo stvar sem v?eraj ugotovil ko sem se vozil z Garminovo navigcijo,da mi hitrost po avt.?tevcu isto ka?e kot Garmin! Ponavadi vsi ?tevci la?ejo od 3-5 km. Lp

Jaz sem jeseni tudi testiral in mi je z 19" kazalo tudi do kilometra enako na ?tevcu. Pohvalno za Mazdo.

 

 

Napisano

Sem tudi jaz ?e vpra?al pa mislim,da ?e ne vedo. Trg bo naredil svoje. Proti koncu lera bo ziher kaj,druga?e pa se vedno da kaj dogovorit!

Napisano

Sem tudi jaz ?e vpra?al pa mislim,da ?e ne vedo. Trg bo naredil svoje. Proti koncu lera bo ziher kaj,druga?e pa se vedno da kaj dogovorit!

 

Meni je prodajalec rekel "mazda ne daje popustov" in to s takim tonom kot, da sem ga vpra?al, ?e jo lahko dobim zastonj.

Sem mu lepo povedal, kak da ne, ?e pa sem 2jko kupil pri vas, pa ni blo problema s popustom. (tud ko je bla nov model). 

Klical sem tud v drug mazda salon, tam so mi vsaj lepo razlo?li, da uradno trenutno ?e nimajo dobene akcije. Da pa mogo?e bo kaj v prihodnosti.

Napisano

Sode? po Thomasovem videu (Autogef?hl) niso spremenili prestavnih razmerij: 50 km/h v 2. prestavi = 3k obratov, torej 6k pri 100, na rev limiterju pri 6.800 115 km/h, torej hitro prehitevanje 2 ali 3 prestave dol, kon?na hitrost dose?ena v 4. prestavi, 5. in 6. pa samo za var?evanje, enak kot do sedaj.

 

Vir: https://www.motoring.com.au/2019-mazda3-arrives-in-australia-117093/

Napisano

?e tole: v Avstraliji ima osnovni 2.0 114 kW, torej 155 PS, verjetno odgovarja evropski verziji 165 PS, ki je bila do zdaj na voljo v mo?nej?i razli?ici trojke oz. se povsem odprt motor dobi tudi v 6 in CX-5. Zakaj te verzije ni v Evropi? Avto kar kli?e k mo?nej?emu motorju, chip tunerji pa se ?e veselijo, enako kot pri zdaj?nji razli?ici. :)

Napisano

?e tole: v Avstraliji ima osnovni 2.0 114 kW, torej 155 PS, verjetno odgovarja evropski verziji 165 PS, ki je bila do zdaj na voljo v mo?nej?i razli?ici trojke oz. se povsem odprt motor dobi tudi v 6 in CX-5. Zakaj te verzije ni v Evropi? Avto kar kli?e k mo?nej?emu motorju, chip tunerji pa se ?e veselijo, enako kot pri zdaj?nji razli?ici. :)

Samo to ?ipanje teh benzinarjev je bolj bla?ev ?egen ali po doma?e placebo efekt.

 

 

Napisano

?e tole: v Avstraliji ima osnovni 2.0 114 kW, torej 155 PS, verjetno odgovarja evropski verziji 165 PS, ki je bila do zdaj na voljo v mo?nej?i razli?ici trojke oz. se povsem odprt motor dobi tudi v 6 in CX-5. Zakaj te verzije ni v Evropi? Avto kar kli?e k mo?nej?emu motorju, chip tunerji pa se ?e veselijo, enako kot pri zdaj?nji razli?ici. :)

 

Pomoje kaj v povezavi s CO2 in temu, da  "saj kdo pa rabi toliko konjev". Res pa je, da segment ?portnih avtomobilov pri Mazdi predstavlja samo MX5, vse ostalo (Mazda 3 in 6 GT in MPS) sta bila verjetno bolj slabo prodajana. Kar sicer ni presenetljvo, saj niso bile poceni, obenem je konkurenca pa? v ve?ini pogledov bolj?a (no ko govorimo o ?portnih avtih, hitrej?a). Skoraj bolj kot to, da ni ?portne Mazde 3 (ki bi verjetno stala 30 ali ve? tiso?akov) me presene?a, da niti v Mazdo 2 ne dajo vsaj kakega 120-140 konjskega motorja. Cena bi bila ?e vedno dokaj zanimiva, tile warm-hatch avti pa so vseeno zanimivi (Swift sport, Twingo RS, Yaris TS...)

 

Samo to ?ipanje teh benzinarjev je bolj bla?ev ?egen ali po doma?e placebo efekt.

 

Tudi jaz sem to mislil, dokler nisem malo raziskal. ?e govorimo o klasi?nih N/A bencinarjih se ne pozna veliko (?eprav lahko potrdim, da pri Cliu 182 se JE poznalo), pri Skyactiv G120 pa to ne velja saj gre le za programsko detunano verzijo mo?nej?e izvedbe. Nekaj takega kot pri Civicu 1,4 75 konjev iz konca 90ih, ki je bil le detunana verzija 90 konjske verzije (kjer so dali premajhno tesnilo lopute plina, da so zadu?ili avto).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Rahlo si zgresil poanto mojega zapisa, ne trdim da so kitajski avtomobili oh in sploh, ne bojo pa razpadl. Motorjev svojih skoraj ne razvijajo, vse je iz drugih firm. Tiste podrobnosti s katerimi se pa evropejci ukvarjajo, in tudi japonci pa korejci, pa zelo vpliva na to kako se avto vozi ali pa kako se pocutis v avtu.   Lej pred kratkim sem lynka, rentacar. Masina in menjalnik super, odziven avto, nimam pripomb. Pol pa kvaliteta v kabini pa ne vem, zalost. Poceni plastika, avto je bil nov, tako da se ni bilo crickov, ampak bojo kmal pomoje, slaba zvocna izolacija. Asistencni sistemi pa ne vem kaj naj recem, je pa verjetno res to kar pravijo na raznih testih teh avtomobilov. Da je bil razvit za kitajske avtoceste, vecinoma obvoznice velikih mest, kjer vec al manj stojis v koloni in niso primerni za evropske ceste. Tudi na splosno voznja, bl tko tko. Izvoz z avtoceste, kjer je 60 omejitev bi s katerokoli mazdo k sm jo do zdj vozu lahko 80 brez problema prpelov, v tem avtu mi je blo pa ze pr 50 rahlo nelagodno. Kle je unih 10% razlika v razvoju.     Aja, pa to je kitajc, ki pri nas stane ~50k, tako da rajs ne pomislim kako je s kitajci ki so polovico te cene. Vseeno pa masina, menjalnik in pleh ne bojo kr narazn padl, ostalo je pa pofl.
    • Tu je veliko kislo jabolko razvoja, če se je kdo kdaj ukvarjal z njim. Za zadnjih 20% potrebuješ 80% časa razvojnikov (ja, tudi tu velja pravilo 80-20), da speglaš detajle in narediš kvaliteten izdelek. To vse pomeni več denarja in potenicalno veliko razliko na koncu v ceni izdelka.
    • Tudi meni se vse bolj dozdeva, da je to  zopet en izmišljeni lastnik Mazde.😉
    • Meni je prav vseeno ,če dobim unih par deset evrov ali ne. 😉 Ni pa prav,da so se zapufali za božičnico za javni sektor .. Itak imajo večje plače in sedaj so se še tukaj ozenačili,tako,da ja bodo vsi silili v javno sektor in bo še več zaposlenih tam. In še večji minus v javni blagajni. Tej bonbončki stanejo. 😎 Podobno je  v trgovino z sladkarijami.. Če hočeš kupiti otroku bombone to stane.   
    • Kot sem že napisal en mesec nazaj, ti @tommzy sploh Mazde nimaš in nas samo malo za.....  Ker, da imaš vse to kar pišeš ni bilo možno niti na yugecu pred 50 leti.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.