Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V Avstraliji jim tudi o?itno bolj kot ne dol visi za ekologijo, oz. zagotovo niso taki ekoteroristi, kot v Evropi. 114 kW namre? sploh ni mild hibrid, torej so enostavno star motor porabili za nov avto.

 

Glede ?ipanja: dr?i, motor se v bistvu samo odpre na toliko, kot sicer iz tovarne zmore, preden ga s SW zamorijo. Ne gre za prirastek 5 konjev, kot je to pri "obi?ajnih" NA bencincih. Tako kot tudi ni? ne pridobi?, ?e da? ?ipat tovarni?ko povsem odprto skyactiv G165 verzijo. Za 5 konjev se zadeva zagotovo ne izpla?a, vsaj dokler ne menja? ?e nekaj komponent, kar pa je finan?no mucho ???.

 

Alex: 30 konjev dokazanega prirastka verjetno ni placebo efekt, ?e je zadeva ?rno na belem. :)

Napisano

?e tole: v Avstraliji ima osnovni 2.0 114 kW, torej 155 PS, verjetno odgovarja evropski verziji 165 PS, ki je bila do zdaj na voljo v mo?nej?i razli?ici trojke oz. se povsem odprt motor dobi tudi v 6 in CX-5. Zakaj te verzije ni v Evropi? Avto kar kli?e k mo?nej?emu motorju, chip tunerji pa se ?e veselijo, enako kot pri zdaj?nji razli?ici. :)

 

V Eu so glupi standardi, ki omejujejo proizvajalce glede na izpuste in sicer kot je povpre?je vseh modelov. Tako, naredijo ?ibko verzijo z najmanj izpusti, da zni?uje oziroma lovi zahtevano povpre?je, ki ga zvi?ujejo mo?nej?i modeli. Zato imamo namesto 155 oziroma 165KM modela samo 122KM. Zato so pri nas v ponudbi samo var?en 122KM, verjetno var?en 181KM Skyactiv X motor in seveda pregovorno var?ni dizel. ?e bi imeli recimo 165KM model pa bi ta le zvi?eval povpre?je in bi imeli problem z doseganjem predpisanih povpre?nih izpustov.

 

Itak pa Mazda ve, da si bo dolo?en procent folka tako al tako iz 122km "naredil 165KM ampak uradno je bil prodan kot 122KM in kot tak zabele?en v statistiki. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

V Avstraliji jim tudi o?itno bolj kot ne dol visi za ekologijo, oz. zagotovo niso taki ekoteroristi, kot v Evropi. 114 kW namre? sploh ni mild hibrid, torej so enostavno star motor porabili za nov avto.

 

Glede ?ipanja: dr?i, motor se v bistvu samo odpre na toliko, kot sicer iz tovarne zmore, preden ga s SW zamorijo. Ne gre za prirastek 5 konjev, kot je to pri "obi?ajnih" NA bencincih. Tako kot tudi ni? ne pridobi?, ?e da? ?ipat tovarni?ko povsem odprto skyactiv G165 verzijo. Za 5 konjev se zadeva zagotovo ne izpla?a, vsaj dokler ne menja? ?e nekaj komponent, kar pa je finan?no mucho ???.

 

Alex: 30 konjev dokazanega prirastka verjetno ni placebo efekt, ?e je zadeva ?rno na belem. :)

Meni sami konji ne povedo ni?. Edino ob?utek je pravi in tam verjetno povpre?ni voznik ne bo opazil ni?.To je podobno kot pri zvo?nikih in watih. Sami wati meni ne pomenijo ni?, va?en je izkoristek (decibeli). Tukaj pri avtih pa navor. :)

 

 

Napisano

Meni sami konji ne povedo ni?. Edino ob?utek je pravi in tam verjetno povpre?ni voznik ne bo opazil ni?.To je podobno kot pri zvo?nikih in watih. Sami wati meni ne pomenijo ni?, va?en je izkoristek (decibeli). Tukaj pri avtih pa navor. :)

 

Alex, a ti to resno? Pa ne more? mo? motorja primerjat s fer?terkerijo, k nima ni? skupnega. Ljudje ti posku?ajo razlo?it, da je 122KM motor samo softwersko zadu?en 165KM in tukaj ne gre za klasi?ni turbo tuning ampak zgolj za odstranitev SW blokade. In ja motor je po tem bistveno bolj pro?en in posko?en.

33112_1.png

Napisano

Alex, a ti to resno? Pa ne more? mo? motorja primerjat s fer?terkerijo, k nima ni? skupnega. Ljudje ti posku?ajo razlo?it, da je 122KM motor samo softwersko zadu?en 165KM in tukaj ne gre za klasi?ni turbo tuning ampak zgolj za odstranitev SW blokade. In ja motor je po tem bistveno bolj pro?en in posko?en.

... kot pije manj avto z magnetki. :)Saj sem vozil benzinarja in sem videl, koliko je bil "posko?en".Ko sem zapeljal potem gelipterja z mojo staro 6 ko je mislil, da imam ?ipano, ko ga je prilepilo na sede?. To je posko?en avto. :)

 

 

Napisano

Posko?en, ker vle?e od 2 do 3 k, prej ni?, potem ni?? Ok, a je to zame prej omenjen placebo efekt v smislu wow, kako hiter avto imam.

 

Tema je sicer o novi mazdi 6, mogo?e bi bilo smiselno, da bi se je dr?ali.

Napisano

Razlo?i prosim, sama u?esa so me... verjetno zato, ker niso dizli, potem so brezveze...to ti ne rabi?. Nekaj v tem slogu verjetno. :notworth:

 

Sedaj ima tudi slovenski tuner kon?no v galeriji tudi eno bencinsko trojko vklju?no z grafom pred/po: http://www.css-tuning.com/galerija-vozil/mazda/mazda-3-20-skyactiv-g-120-hp

Tole pa ne zgleda slabo  :notworth: , ne vem ?e me ne bo premamilo :zvizga:  ...se moram pozanimat, ?e je to software od g165...to je potem ?isto drugi avto  :jupiii:

Napisano

Posko?en, ker vle?e od 2 do 3 k, prej ni?, potem ni?? Ok, a je to zame prej omenjen placebo efekt v smislu wow, kako hiter avto imam.

Tema je sicer o novi mazdi 6, mogo?e bi bilo smiselno, da bi se je dr?ali.

Mazdi 3 :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Posko?en, ker vle?e od 2 do 3 k, prej ni?, potem ni?? Ok, a je to zame prej omenjen placebo efekt v smislu wow, kako hiter avto imam.

Tema je sicer o novi mazdi 6, mogo?e bi bilo smiselno, da bi se je dr?ali.

O novi M 3. Lp
Napisano

Magnet za praske in prah je tisti piano lak, ?al ga je res veliko. Verjetno bo aliexpress kmalu imel re?itev v smislu fake carbon cover ;)

 

 

post-5919-0-80098800-1551424466_thumb.jpg

Napisano

?e en zanimiv video, kjer je sproban tud kak?en hitreje odpeljan ovinek, g-vektoring in nova zadnja obesa.

 

33112_1.png

Napisano

Ogledal sem si ?e 3jko s polno opremo. Ob?utek je monogo bolj?i kot pri tisti brez "ustnja". Kvaliteta je na nivoju. Je pa me zmotilo nekaj... ?e se dodatken? stropa na zadnjih sede?ih, tam kjer se pri?ge in ugasne lu?, se cel strop miga, kot da nebi bil vredu pritrejn. Poskusil sme pri dveh razli?nih mazdah 3 in pri obeh se mi je zdelo, kot da strop ni vredu pritrjen.

Dodatno, avto deluje temno, mislim, da zaradi tega ker je obloga stropa temna (na ?alost).

Napisano

Ogledal sem si ?e 3jko s polno opremo. Ob?utek je monogo bolj?i kot pri tisti brez "ustnja". Kvaliteta je na nivoju. Je pa me zmotilo nekaj... ?e se dodatken? stropa na zadnjih sede?ih, tam kjer se pri?ge in ugasne lu?, se cel strop miga, kot da nebi bil vredu pritrejn. Poskusil sme pri dveh razli?nih mazdah 3 in pri obeh se mi je zdelo, kot da strop ni vredu pritrjen.

Dodatno, avto deluje temno, mislim, da zaradi tega ker je obloga stropa temna (na ?alost).

lahko pa da je brez izolacije, kar se lahko na glasnosti pozna

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dodatno, avto deluje temno, mislim, da zaradi tega ker je obloga stropa temna (na ?alost).

 

Majhna okna tudi ne pomagajo, ampak to dost zlahka popravi? tako da zbere? belo notranjost. Je bistveno svetlej?a in lep?a.

Napisano

Mislim, da bo sedanka imela svetel strop.

 

Upam res, ker ?rni strop :blink:

33112_1.png

Napisano

Ogledal sem si ?e 3jko s polno opremo. Ob?utek je monogo bolj?i kot pri tisti brez "ustnja". Kvaliteta je na nivoju. Je pa me zmotilo nekaj... ?e se dodatken? stropa na zadnjih sede?ih, tam kjer se pri?ge in ugasne lu?, se cel strop miga, kot da nebi bil vredu pritrejn. Poskusil sme pri dveh razli?nih mazdah 3 in pri obeh se mi je zdelo, kot da strop ni vredu pritrjen.

Dodatno, avto deluje temno, mislim, da zaradi tega ker je obloga stropa temna (na ?alost).

Ja na ?alost tipi?no Mazda.

Napisano

Meni tudi ni jasno, zakaj bi clovek rad imel crn strop ... Pa to je kao "premium" dodatna oprema, ki jo je ponavadi treba posebej narocit :) ... Vsaj sosed je omenjal, ko je lani maja narocal T-Roc, da hoce met bel avto s crno streho in crn strop v notranjosti... :) Jaz imam raje, da je notranjost cimbolj svetla ... se veliko manj utesnjeno pocutim notri ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hmmm pa leta 2019 NO TOUCH SCREEN to pa res ne gre  :vskalo:

 

Zakaj ?e? V bistvu je glih opratno - touch screene mlatijo na poceni avte zato da pri?parajo pri stikalih, potem pa mora? med vo?njo buliti v zaslon zato da prestavi? klimo ali bognedaj popravi? kaj v navigaciji. 

 

Mazda ima tu precej bolj?i vmesnik od ve?ine avtov.

Napisano

Pa sej gre za uporabo touchscreena pri stoje?em avtu. Med vo?njo pa je logi?no, da je zaklenjen, Samo kot jaz razume tukaj TS-ja sploh ni????

33112_1.png

Napisano

Pa kaj, ?e ga ni. A je bil pred desetimi leti? A takrat pa niste znali voziti avta brez teh igra?k?Hvala bogu, da Mazda ni padla pod vpliv teh neumnosti.

Res,kmalu bodo ljudje samo ?e bulili v ekran,kjer bodo gledali cesto namesto skozi ?ipo.Eh,?e ?al bo ljudem, da so izumili te igra?ke, ko bodo otroci napol invalidi...in, ko bodo zrasli, bodo totalni invalidi,ki bodo ?iveli v virtualnem svetu. Na ?alost.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.