Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Ja zato pa so tudi ukinili upravljanje klime z volanskimi tipkami

Ali so kdaj ze imeli upravljanje klime s tipkami na volanu?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem jo imel... pa se ne spomnim, da bi se to dalo... ali pa je bilo tako storasto, da tega nisem nikoli uporabljal ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Buljit moras vseeno v gumbe, ker so tam zraven indikatorji, kam piha in koliko...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V vsakem primeru buljis v ekran, saj mozgani morajo vedeti kje je kurzor da ga upravjas potem s ??egijem.

?e posebej pri navigaciji in vnasanju crk / cifer

To je tako kot prej na blackberryju s kolesckom in potem na touch....trajanje dejanja vsekakor v prid toucha

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kao varnost pa to, je bolj varno kot buljenje v gumbe,  sam so vseeno ukinili. :rolleyes:

Tko kot so kao zarad varnosti ukinili touchscreen. :ne vem:

 

To?no tako, jaz na svoji uspem upravljati prakti?no vse na volanu - upravljanje klime na volanu je tako enostavno, da res ne rabi? gledat na ekran?ek. Radio, tempomat, vse na volanu enostavno kot pasulj. Edini gumb, ki ga sploh ?e uporabljam na centralni konzoli je za notrenje kro?enje zraka, ok pa mogo?e ?e za gretje zadnje ?ipe, ko je potrebno (itak priklopi?, ko ?e ne ?tarta?, potem se pa sam ugasne) in pospe?eno pihanje na ?ipo. Aja pa gumb za ?tiri ?migavce.

 

Kdor tega upravljanja nima na volanu sploh ne more vedeti kolk je uporabno in predvsem varno saj ne odmika? o?i s ceste.

 

Japon?ki pri Mazdi o?itno slabo znajo angle?ko in zamenjujejo pojma "reduction of cost" in "safety"

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj potem ne blokirajo se prikaz navigacije in ukaze le te na ekranu in podajo samo glasovne ukaze? Saj ja lahko pogledas med voznjo kam je treba zaviti.....(osnovna funkcija navigacije, a ocitno smrtno nevarna...)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bini, lepo napisano.

Kratko in jedrnato.

Pri mazdi so najbr? dobro premislili, kaj je pomembno in kaj ne. Recimo jaz sem se tako navadil na gumb na konzoli za jakost zvoka, da ga ma volanu skoraj ne uporabljam ve?.

Moti pa me recimo navigacija, ko se pri vodenju izklopi zvo?nik pri vozniku. Zato imam volume vodenja na 0.In je v redu tako.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probal novo mazdo z vso opremo. Vse pribli?no tako kot pravijo v trenutnih review-ih. Torej super interier, vo?nja itd.

120ps za ta denar je res pre?voh(sploh ker ni turba) in se pozna ko stisne? po gasu kar malo pokvari ves experience. Audio sistem(ki so ga v review-ih zelo hvalili) je dober ampak ne pri?akovat nek audi like bang and olufsen, malo preve? bassov(tipi?no bose). Pa spet ne gre nastavit midov v infotainmentu. Najbolj kul in uporaben feature mi je bil heads up display :)

Mislim da bom po?akal na skyactiv x ker trenutno za moj okus nima motor dovolj mo?i.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?aj Alexa. :)

Enostavno kot pasulj. Pove?ana mo? je na vi?jih obratih, avto gre na teh obratih res malo bolj?e, navor ostane enak. Poraba-naraste. Mislim, da je ?tos teh motorjev nizka poraba, ne?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno to je ves point. Ker nima turbine, avto ?ele nad 4.000 obrati res opazno bolje gre, zakone fizike je pa? nemogo?e premagati (3. prestava od 100 do 160 km/h 11 s namesto 17 s). Prej je od 4k naprej omejen s SW. ?e nekomu ob?asno prija hitra vo?nja (to pri NA bencinarju pa? pomeni obrati nad 4k), je to to.

 

On topic: zanimivo, koliko se pri novi mazdi 3 G122 v mestu povi?a poraba pri 16 vs 18 col: 0,3 litra po uradnih podatkih.

post-5919-0-74893100-1552380941_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno to je ves point. Ker nima turbine, avto ?ele nad 4.000 obrati res opazno bolje gre, zakone fizike je pa? nemogo?e premagati (3. prestava od 100 do 160 km/h 11 s namesto 17 s). Prej je od 4k naprej omejen s SW. ?e nekomu ob?asno prija hitra vo?nja (to pri NA bencinarju pa? pomeni obrati nad 4k), je to to.

 

On topic: zanimivo, koliko se pri novi mazdi 3 G122 v mestu povi?a poraba pri 16 vs 18 col: 0,3 litra po uradnih podatkih.

?e nekaj,zakaj bi potem dal 1.500evrov ve? za 165 Konjsko trojko ?e ni neke razlike? ?e nekaj,kako je pa pri ?ipirani 120 konjski 3 ,ko ima pa dalj?a prestavna razmerja? Poraba je pa mislim,da zaradi ?irine gume ne zaradi samih col,ker obseg naj bi bil isti. Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?irina je samo +1cm, bolj kot to je verjetno faktor ve?ja masa.G165 je pro?nej?a, pri G120 ?ipanje ne izbolj?a pro?nosti pri vrtljajih do 4.000.

Lahko je malo tudi masa ampak 1cm pomeni v procentih kar nekaj pri tej ?irini. ?e samo pri letnih-zimskih se nekaj pozna zaradi grobga profila. Zakaj je pro?nej?a,?e imajo enak navor a nebi bila ?e bolj var?na v vi?jih prestavam in manj vrtljajev? Samo zanima me,ne mislim ?ipirat novega avta saj mi je sedaj ?isto vredu.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ?e za avto da? 25k+(z opremo) potem 120ps ni sprejemljivo kaj ?ele da bi moral ?ipirat. Morali bi narediti tako kot v ameriki kjer se za?ne z 165ps ampak mi je jasno da ho?ejo prikazat malo porabo. Ni mi pa jasno zakaj mazda ni bolj?e izkoristla ta hibridni sistem kot pri novi Corolli. Torej da ni samo za notranjo elektriko ampak tud za ma?ino. Potem bi lahko dali ve? konjev in bi bila poraba ?e vedno majhna.

Upajmo da bo ta skyactiv x as advertised :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.