Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Poraba je 6.1-6.5 po ra?unalniku...tankam od prvega tanka 100 oktansko...tvoja?

?isto odvisno kak?ne imam vo?nje in tudi mal odvisno kdo vozi;najve?krat na cel tank 6.5 do max 7.o,od tega 90% vo?nje do 5 do 15 km. Ko pa gre malo na sprehod za dlje ?asa 30,50 ali ve? km pa AC je pa nekje 5.5 do 6.0. Tankam pa 95 okt. Nimam kaj,zadovoljen sem in nimam neke druge variante za moje relacije,ker prevozim premalo,tak da je to to. Jutri je star 1.leto,jaz pa neverjetnih 53 ..... Lp

Napisano

Meni je tale ?lanek dober. Golf vs Mazda3 vs Ford Focus

 

https://www.autoexpress.co.uk/mazda/3/107211/mazda-3-vs-ford-focus-vs-volkswagen-golf

 

 

1. mesto

The Volkswagen Golf isn?t just the best model in this class, it?s also one of the best cars you can buy. That?s because the VW is a brilliant all-rounder; it?s great to drive, comfortable, spacious, good value, efficient and full of tech. The engine is quiet and performs well, and the infotainment system is full-featured and modern. While its rivals are a bit more fun, neither offers as wide a range of abilities as the Golf.

 

2. mesto

Mazda?s latest 3 is competitive. It has a much-improved interior and is as good to drive as the Focus. Those are both true achievements, so it?s a shame it?s slightly let down by the engine, which doesn?t have the flexibility of its rivals? motors. Still, enthusiasts will prefer its revvier nature. The Mazda is also less practical than its test competitors, but it makes up for that with a very impressive standard kit list.

 

3.mesto

The difference between first and third place here is small. The Focus might be in last position, but it?s still one of the best all-round cars you can buy; it?s just that this is a highly competitive class. The Ford?s joyful handling,  good practicality, efficiency and affordability are strong points, but the hatchback falls just behind the Mazda here for standard equipment, interior quality and rear-seat space.

 

Napisano

Mazda je imela koncept, ki je bil usmerjen povsem drugam kot konkurenca. Vendar so o?itno spoznali, da so ?li narobno smer, ali pa so se zaplezali....sedaj pa lovijo trend, vendar so zelo pozni, mogo?e prepozni.

 

Primer: ?e bi res ukinili 6-ko (dvomim), kaj lahko kupi????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Je ?e prav tako. Pomoje smer ni napa?na. Napa?na so 1.0 motorji, s 3 valji, longlife intervalom servisa, ter GPF filtri. To je napa?no. 

 

Oni pa itak plujejo vedno malce zase in ?e ?e pogleda? avto, ni za vsak jajc svoj gumb, svoja funkcija, ali pa funkcije sploh ni. Tako pa? je. Scrkljani smo :)))) 

Napisano

Je ?e prav tako. Pomoje smer ni napa?na. Napa?na so 1.0 motorji, s 3 valji, longlife intervalom servisa, ter GPF filtri. To je napa?no. 

 

Oni pa itak plujejo vedno malce zase in ?e ?e pogleda? avto, ni za vsak jajc svoj gumb, svoja funkcija, ali pa funkcije sploh ni. Tako pa? je. Scrkljani smo :)))) 

Not my point, ?e bo? v naslednjih letih lahko kupil samo mazdo 3, cx-30 in cx-50....jo bo??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Am, trenutno jo ne bi. Ne vem kaj bo ?ez x let. Lahko da me ?e 2x vmes ?tihne, pa se bom res premislil :-)

 

P..S

Neki sem gledal tarraco zdej, zgleda tak sexy model, sicer precej velik, ampak mogo?e bi tut to ?lo :P  :ne vem:

Napisano

Ja saj ?e ga sedaj gleda? ga bo? dobil enkrat drugo leto.....na pumpi me je en obupno spra?eval kako sem dobil ta model...sem se prav odlo?il.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cena raste....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

:) Po dveh letih je ?e vsak vsaj 10 jurjev zgubil :D

Ja pa ne za predrezervacije :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No ja, glede na to, da je avtomatik je kar v redu...se mi zdi :)

Napisano

Hmh, od obljubljene dizelske porabe in od dizelskega navora v skyactivex ni ostalo dosti, prevelik pomp za povpre?ne rezultate

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Gre za klasiko na koncu.....ni? posebnega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne ne...po?akaj da pride v salon novi model x motorjem..probaj..testiraj..se odlo?i?...danes res ne ve? kaj bi kupil...he he lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.