Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej zato se pa re?e petrolhead in ne dieselhead, a ne?

33112_1.png

Napisano

pa ?e je 36 valjnik ne bo imel dobrega zvoka, pa pustmo fake zvoke dizlov, ki se zadnja leta vgrajujejo...

 

dizli (pa sem jih imel v 19 letih kolikor imam izpit par tudi sam) ne bojo nikoli ?portni avtomobili, pa tudi ?e imajo 15.000Nm navora in 2s do 100kmh, enostavno ni to to, ve se kam se tanka nafta..

vsakemu ki je vsaj malo petrol head-a je to jasno

Seveda ne. Veliko navora ni enako ?porten avto, tega ni nih?e pisal. Pravim samo, da ima volvov d5 za dizla neverjetno lep zvok (ne ?porten). :)

Napisano

Edina varjanta je to v ?ivo sli?at, da lahko oceni? a je res kvalitetno. Tele videi malo zavajajo saj mike telefona oziroma kamere pa? pobere zvok kot ga pobere in potem, ko ga predvaja? je spet odvisno od tvoje opreme.

33112_1.png

Napisano

Tako ocenjevat zvok je enako, kot bi kupoval avto samo preko kataloga in bi gledal slike ter poslu?al zvok.

 

 

Napisano

Dajm, v?eri biu pr Selmarju (?el spra?evat za bluetooth module za mojo 6), pa so mel pred gara?o prkirano novo 3 sedan belo sicer ampak, to?no to i??em .. oblika je nonormalno po mojem okusu. Pol pa spra?ujem mehanika mal, pa pravi, da je ?e prodana o.O. Da je to druga k so jo dobl, 10 jih majo pa ?e naro?enih/prodanih o.O

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem kako je pri mazdah, pri hondah je bila neko? velika razlika med tistimi, ki so bile sestavljene na japonskem in med tistimi ki so jih skup ?raufali alkoholiki preko rokavskega preliva. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sem se ?e nagibal k mo?nemu razmisleku o nakupu 2019 limo Plus verzije z atmosferskim 2.0 motorjem in ro?nim menjalnikom, ki bi zdr?al 10-15 let brez zapletenih tehnologij. Ali sploh kdo ve, kateri avto je tako dobro opremljen in super izgleda za dobrih 21 jurjev?

 

No, potem pa ugotovitev, da so vsi 2.0 atmosferski motorji na leto?nji trojki (in na Mazdi 6 in cx5 ?e od 2018) serijsko z deaktivacijo cilindra. Ni? ?udnega, da je bil ta mesec recall zaradi tega, saj se lahko resno po?koduje motor ali pa gre avto v limp mode - tudi pri pospe?evanjih in morebitnemu prehitevanju, kot nekateri lastniki poro?ajo. Ali je bilo res tega treba za prihranek par decilitrov bencina. Bo treba ?e malo po?akati, da ?e druge napake odpravijo

Napisano

Ok, hvala za popravek. Sta Mazda 6 in Cx 5 torej ?e edina srednje velika do velika avtomobila z 2.0 atmosferskim motorjem brez hybrid/deactivation tehnologij? Kaj sploh lahko ?e kupi?, ?e i??e? to?no to?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tak, pa sem vseeno potestiral G122 hatchback z Core opremo danes (biu z svojo na vpoklicu, pa sm tisto uro ?akanja izkoristu za testno vo?njo). Pa na hitro napi?em to?ke:

1. material na armaturi zgori ok, je fini, spodnji del armature mi zgleda kr poceni plastika, po videih pa vsem haloju sm vrjetno pri?akoval preve?. Pa ti blagnati sede?i so tut kr fejst fabricirani. V moji ?estki so tut "blago" ampak, so na ob?utek, dost kvalitetnej?i.

2. ostali materiali notranjosti, ni? kej, knofi za ?ipe in ogledala so taki "sodobni", vse na klik (k sm potem sedu nazaj v svojo, se mi je vse zdel tak, bolj fixno pa robustno)

3. klima ... ok je bila ro?na, ampak vseeno, pihal mi je v kolena? Dve lukni na vsaki strani volanskega obro?a, sta o?itno za to ... ampak zakaj neki bi nej pihal tam skos, da revmo dobimo?

4. izklop batov, ajajaj. Mislim, da ni vse delovalo kot mora, ok, ko izklapla pri petdeset in majhnih vrtljajih, ni panike, je ?uden zvok logi?no, pa ni? preve? vibracij. Se pa je zgodil, da je parkrat izklopo pri vi?jih hitrostih aka 90, tam pa ni biu najbolj?i ob?utek ... ful vibracij, zej al je napaka, da jih je izklaplu al ne, nevem ampak ni prijetno ne :)

5. zmogljivost ... ja, brez obratov ni ni?, je kr sme?no, ko presedla? iz 2.2D 150, ampak ko pa pride tja do 4-5k, tam pa se da kej nardit

6. poraba ob vsem tem? no ja, kon?al sm na 6.8, ko sem ga oddal, nekak ni sile, glede na to, da se ja parkrat za?lo v vi?je cifre obratov

7. menjalnik, udobje vo?nje ... ja tle pa nimam kej, fino se prestavlja in tudi vozi, hkrati pri tem je ?e treba povedat, da so podakti na ?tevcih glih to kar ho?e?, ni?esar preve?/premalo. Vse na svojem mestu in zelo enostavo za spreminjanje.

9. udobje sedenja - prostornost v prednjem delu je zelo zadovoljiva, se mi je ?estka potem zdela manj?a, predvsem pa vi?ja za sedet.

10. zvo?na izolativnost ... ne vem, spet sem po mojem pri?akoval preve?, po videih sem pri?akoval, da bo velik bol? kot v moji 2015 ?estki.

11. infotainment, fini, fajn se ga obvlada, mamo DAB radie, 2xUSB vhoda ... vse ?tima, ni mi pa blo jasn zakaj mi je predvajanje muske ?ez bluetooth ?tekalo (sem pa probal samo en telefon, tak da je mogo?e tudi v telefonu problem).

12. brisalci, ?e v Core opremi so ti z ?pricanjem direktno z brisalcev ... definitvno uporabna zadeva sploh pozimi, ko vsakih pet minut bri?e? drek iz ?ipe!

 

Povzetek, kar se ti?e izvedbe notranjosti, se po mojem vidi, da je to ni?ji razred kot ?estka, ni pa ni? katastrofalnega. Seveda pa ?akam na X motor in testno vo?njo le-tega :) G122 definitvno ne zamenjam za ?estkin 2.2D 150.

Napisano

Jaz mam eno tako ludo idejo, ?e se X ne bo izkazal, da se naredi remap tega 122KM na 170-180KM, kot jih lahko da ven brez turbine.

 

Verjetno mora? vzeti paket style, tako kot je recimo pri ?estki Takumi plus, da res dobi? tisti premium filing.

 

Druga? pa klasi?en bencinar brez turba mora imate tam nekje 10-15% ve? mu?i od turbo dizla, da je ob?utek pospe?kov nekje podoben. Se pravi bencinskih 165KM bi nekje bilo tisto optimalno za tak avto kot je trojka.

33112_1.png

Napisano

Tak, pa sem vseeno potestiral G122 hatchback z Core opremo danes (biu z svojo na vpoklicu, pa sm tisto uro ?akanja izkoristu za testno vo?njo). Pa na hitro napi?em to?ke:

1. material na armaturi zgori ok, je fini, spodnji del armature mi zgleda kr poceni plastika, po videih pa vsem haloju sm vrjetno pri?akoval preve?. Pa ti blagnati sede?i so tut kr fejst fabricirani. V moji ?estki so tut "blago" ampak, so na ob?utek, dost kvalitetnej?i.

2. ostali materiali notranjosti, ni? kej, knofi za ?ipe in ogledala so taki "sodobni", vse na klik (k sm potem sedu nazaj v svojo, se mi je vse zdel tak, bolj fixno pa robustno)

3. klima ... ok je bila ro?na, ampak vseeno, pihal mi je v kolena? Dve lukni na vsaki strani volanskega obro?a, sta o?itno za to ... ampak zakaj neki bi nej pihal tam skos, da revmo dobimo?

4. izklop batov, ajajaj. Mislim, da ni vse delovalo kot mora, ok, ko izklapla pri petdeset in majhnih vrtljajih, ni panike, je ?uden zvok logi?no, pa ni? preve? vibracij. Se pa je zgodil, da je parkrat izklopo pri vi?jih hitrostih aka 90, tam pa ni biu najbolj?i ob?utek ... ful vibracij, zej al je napaka, da jih je izklaplu al ne, nevem ampak ni prijetno ne :)

5. zmogljivost ... ja, brez obratov ni ni?, je kr sme?no, ko presedla? iz 2.2D 150, ampak ko pa pride tja do 4-5k, tam pa se da kej nardit

6. poraba ob vsem tem? no ja, kon?al sm na 6.8, ko sem ga oddal, nekak ni sile, glede na to, da se ja parkrat za?lo v vi?je cifre obratov

7. menjalnik, udobje vo?nje ... ja tle pa nimam kej, fino se prestavlja in tudi vozi, hkrati pri tem je ?e treba povedat, da so podakti na ?tevcih glih to kar ho?e?, ni?esar preve?/premalo. Vse na svojem mestu in zelo enostavo za spreminjanje.

9. udobje sedenja - prostornost v prednjem delu je zelo zadovoljiva, se mi je ?estka potem zdela manj?a, predvsem pa vi?ja za sedet.

10. zvo?na izolativnost ... ne vem, spet sem po mojem pri?akoval preve?, po videih sem pri?akoval, da bo velik bol? kot v moji 2015 ?estki.

11. infotainment, fini, fajn se ga obvlada, mamo DAB radie, 2xUSB vhoda ... vse ?tima, ni mi pa blo jasn zakaj mi je predvajanje muske ?ez bluetooth ?tekalo (sem pa probal samo en telefon, tak da je mogo?e tudi v telefonu problem).

12. brisalci, ?e v Core opremi so ti z ?pricanjem direktno z brisalcev ... definitvno uporabna zadeva sploh pozimi, ko vsakih pet minut bri?e? drek iz ?ipe!

 

Povzetek, kar se ti?e izvedbe notranjosti, se po mojem vidi, da je to ni?ji razred kot ?estka, ni pa ni? katastrofalnega. Seveda pa ?akam na X motor in testno vo?njo le-tega :) G122 definitvno ne zamenjam za ?estkin 2.2D 150.

Potrjujem vse kar si napisal, ker sem jo vozil samo z bolj?o opremo. Lahko prebere? kako stran nazaj. Jaz pa ?akam na limuzino X pa da vidimo kaj bomo? Lp
Napisano

@Bini: ve? slu?ajn kera oprema je bla, v kolene ti je tut pihal? In ja sem tudi sedel v limuzini, je dosti bolj?e vzadi sedet, pa it notr kot pa na hatchback varianti. Je pa prtlja?na odprtina gromozansko majhna, tak da bo priklop bolj kot ne nujno zlo :)

Napisano

@Bini: ve? slu?ajn kera oprema je bla, v kolene ti je tut pihal? In ja sem tudi sedel v limuzini, je dosti bolj?e vzadi sedet, pa it notr kot pa na hatchback varianti. Je pa prtlja?na odprtina gromozansko majhna, tak da bo priklop bolj kot ne nujno zlo :)

Oprema je bila vsa razen stre?no okno, ne vem pa katera. V kolene mi ni pihalo pri vozniku ampak v glavo, ko pa ho?e? usmeri pro? od sebe se pa dotok zraka zapre! Velik minus bi dal vidnosti gumbov na volanu, ker se svetijo te?ko razlo?i? simbole na njih. Zadnja vrata me ne motijo saj imam ?e sedaj M3 lim. Jaz sem jo testiral cel dopoldan tako da sem jo res dobro ob?util, 122k malo premalo. Lp
Napisano

Ma gumbi niso tak problem, ker prej ko slej si zapomne?, kje je kaj.

Ja po mojem je razlika med Core opremo pa vi?jimi. Lahk da si meu GT Plus, sede?i so bli usnjeni?

Ja 122 bi blo dost, ?e bi namontiral k temu ?e turbo :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.