Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma gumbi niso tak problem, ker prej ko slej si zapomne?, kje je kaj.

Ja po mojem je razlika med Core opremo pa vi?jimi. Lahk da si meu GT Plus, sede?i so bli usnjeni?

 

Ja 122 bi blo dost, ?e bi namontiral k temu ?e turbo :D

Ja vse usnje, cene pa ne vem ker me ?e ne zanima. Se mi zdi da je GTplus. Lahk se pa mogo?e ?ipira pa bi blo najbolje, kot bom jaz verjetno svojo ?ez 2 leti.... Kaj resno kupuje? avto ali samo gleda??
Napisano

Celi so usnjeni. Bil sem pri Selmar ju in sem imel tisto grdo sivo barvo, vpra?aj tam kaj je imela vse v opremi. Meni so rekli vse razen stre?nega okna lp

Napisano

?rni so bili in so kar vredu samo malo me je v hrbet zagrelo ker so manj zra?ni kot na moji in se verjetno mora? malo navadit, druga?e pa super udobni in elektri?ni z dvema spominoma nastavitve. Lp

Napisano

?rni so bili in so kar vredu samo malo me je v hrbet zagrelo ker so manj zra?ni kot na moji in se verjetno mora? malo navadit, druga?e pa super udobni in elektri?ni z dvema spominoma nastavitve. Lp

?e posebej je veselica se vsesti v ?rne usnjene sede?e, ko avto stoji par ur na soncu. Takrat, ?e ne pazi?, se dobesedno spe?e? na njih. Sem imel usnje a nikoli ve?. :)

 

 

Napisano

Ja to so slabosti ?rnega usnja, ravno tako kot alu.prestavna ro?ica pri nekaterih Peugeotih! Lp

Napisano

Belo pa je nerodno, ker se hitro uma?e. Najbolje be? ali svetlo rjavo, takega sem imel v volvu v70 in tudi pri 260k km ni kazalo znakov utrujenosti.

Napisano

Meni je usnje sicer top. V trenutni je belo..al be?...sj ne vem to?no :) Edino pogre?am ventilacijo sede?ev, to ma pa naslednja generacija ...tako da :P:)

Napisano

Jaz sem vseeno prista? delnega usnja,robovi oja?ani,hrbet dobro diha pa zgleda lepo z malo razgibanim izgledom. Vsekakor pa je usnje z ventilacijo najbolj?e pa tudi $$$.

Napisano

Ja, jaz sem imel oboje. Tudi delno je ok. S tali??a prakti?nosti ?i??enja, pa ni primerjave. Usnje pa? obri?e? in je to to. Ob priliki  (ajde, recimo parkrat letno) ga nama?em s kremo in je to to. :)

Napisano

Belo pa je nerodno, ker se hitro uma?e. Najbolje be? ali svetlo rjavo, takega sem imel v volvu v70 in tudi pri 260k km ni kazalo znakov utrujenosti.

 

Sam imam ze v tretji Mazdi svetlo usnje ... pa ni tako obcutljivo na umazanijo, kot sem mislil da bo ... Pa belo ni cisto belo... ampak be? ... oz. svetlo sivo ...

 

Taki so bili po cca. petih letih uporabe v Mazdi 6 GH (2008) - barva: svetla oziroma tocneje olivno zelena:

 

IMG_7974_230FCC21.jpg

 

Taki so bili v Mazdi 6 GJ (2013) po cca. 5 letih - barva: bela:

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_41ae_230FD46D.jpg

 

Taki so v Mazdi CX-5 po letu in pol uporabe - barva: bela:

 

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_ef7c_230FD511.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Aha celi usnjeni ... damn, ?e bi bli sam ob strani, pol bi ?e biu zainteresiran, tak pa no-go. ?koda, da majo sam eno ?rno blago. K bi blo vsaj tk, k je v ?estki kombiniran z "semi?em", pa dobr to bomo pre?vel ?e bo X motor kaj od sebe dal xD

Napisano

Imel usnje v mazdi, tudi v citroenu, na obeh v garanciji menjali prevleko zaradi znucanja.

Suad ima

Sedaj najboljso kombinacijo, alkantara/ ledr

Zgleda rjav sam ni....za pucanje je pa ledr seveda zakon

post-2637-0-95832500-1566554519_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To?no to, (skoraj) belo usnje dobi zelo hitro utrujen videz, vse tri tvoje slike so dokaz za to.

 

 

?? Na podlagi ?esa pa ti to sklepa?? Bom jaz ?e moje slikal ajde :)

 

Sicer se slabo vidi, ampak avto ima skoraj 60 tiso? prevo?enih tko da, usnje je zaenkrat ?e kot novo.

 

post-5237-0-06012900-1566554558.jpg

Napisano

V mislih ima po moje 'celuliticne' grbine - kot v tvoji stranski podpori

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak to je enako tudi pri drugi barvu usnja ... :) ... le da se mogoce na crnem ne vidi toliko :D ... Ampak crnih leder zicov ne bi hotel imeti ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Celulit je povsod s?asoma. Tudi ?e ima? blago plus usnje na robu. Sej na robu je najbolj kriti?no, sama sedalna povr?ina ni.

Napisano

Ah to se da fino zrihtat, sam mal je treba mazat pa je.

Rec to tvoji ce si upas za celulit

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.