Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Tehni?ni podatki za G in D (za X jih ?e ni) na zadnji strani ITA cenika: https://www.mazda.it/assets/italy/cars/Nuova%20Mazda3/Listino%20Pubblico%20Nuova%20Mazda3%20Gennaio%202019.pdf

 

Kolikor sem navdu?en nad obliko, sem razo?aran, da je avto na papirju toliko po?asnej?i. Recimo golf 1.0 tsi 115 PS ima 9,7 do 100 pri 1230 kg.

 

9,7 ali pa 10,7s, zame je oboje po?asi in nima smisla sploh gledati ta podatek.  :rolleyes: Kot drugo pa raje kupim 2.0 s 120 konji kot 1,0 s toliko konji iz o?itnega razloga. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam da v takle futuristicen avto das eno orng masino, po moznosti s turbino.....ST killer

Mps pa to....samo mazda je ciato opustila sportni program

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Itak je po?asi, ampak ima predhodnica 8,9. To pa ni ve? po?asi, sploh za avto s 120 konji ne.

Ne verjamem, da ima 120 KM pospe?ek pod 9 sekund , realno je okoli 10s/100km.

 

Tukaj je pospe?evanje v ?ivo, ampak je narobe, saj model ?topa do 100km/h po ?tevcu, vsi pa vemo, da cca 4% ?tevci ka?ejo preve?, tako da realno je 100km/h pri cca 104km/h po ?tevcu in to je okoli 10sekund do 100km/h.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne verjamem, da ima 120 KM pospe?ek pod 9 sekund , realno je okoli 10s/100km.

 

Tukaj je pospe?evanje v ?ivo, ampak je narobe, saj model ?topa do 100km/h po ?tevcu, vsi pa vemo, da cca 4% ?tevci ka?ejo preve?, tako da realno je 100km/h pri cca 104km/h po ?tevcu in to je okoli 10sekund do 100km/h.

 

Res je ampak tako merijo pri vseh tovarnah. Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.zeperfs.com/en/fiche5867-mazda-3-2-0-skyactiv-g.htm

 

Kot ponavadi, ta stran ima vse meritve.

 

 

Pa se razlika med 120 in 165

http://www.zeperfs.com/en/duel5867-4845.htm

giphy.gif

 

Ne glede na podatke, prestavna razmerja in la?njive ?tevce (4% je ?e kar veliko, Clio RS 182 mi ni lagal niti 2%!) ne more? premagati fiziko in 1200kg avto z 85kg voznikom in 120 konji pospe?iti do 100 v 9 sekundah. Plus bi lahko bila mogo?e AWD ali DSG menjalnik ampak Mazda nima niti tega (+awd bi dodal na te?i).

Pospe?ek do 100 km/h ima veliko opraviti z razmerjem te?a/mo? (kg/hp) in tule je razmerje okoli 10. Ni nek znanstven podatek ampak pri vseh mojih avtih je bil ta podatek presenetljivo blizu (beri: +-0,5s) pospe?ku 0-100. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta razlika je lahko tudi zaradi drugacnih standardov pri testiranjih, ki so se spremenili lani jeseni zaradi novih okoljevarstvenih standardov ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri mazdi 6 FL 2018 so podatki tudi za 0,5 sekunde slab?i v primerjavi z 2013-2017 ampak so avti te?ji za ca. 70 kg (ve? opreme, ve? zvo?ne izolacije, debelej?a stekla) in je povsem razumljivo.

 

Pri enaki masi M3 v primerjavi s predhodnico pa je 1,5 sekunde res veliko, kakorkoli obrne?. Morda je pa le drugo prestavno razmerje krivo in je pred 100 potrebno menjati v 3. prestavo in se s tem izgubi tista sekunda. Tega ?e nih?e ne ve,

 

Ni ?ivljenjsko pomembno, a v RL verjetno zelo opazno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Jest emmm... kak?nih standardov? A so prej pospe?ek merili po klancu navzdol, zdaj pa po ravnem? 120KM je pa? 120KM in tako kot pravi Symon, fizika ne dovoli. Da bi to dosegli je treba ali pove?at mo? ali pa zmanj?at kila?o druge ni - 1200+ kg in 120KM pa? bo le okoli 10s od 0-100km/h in tukaj ne more? s standardi fiziko okol prina?at.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko so prestavno razmerje podalj?ali in s tem zni?ali porabo.

Va?no bo pa tako ali tako kako se bo avto obna?al.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

G122 ozna?ujejo kot mild hibrid, ogla?evana poraba pa je enaka kot pri predhodnici G120. Jaz stavim na obraten scenarij, in sicer da je kon?no prestavno razmerje kraj?e, enako kot pri M3 in M6 G165, torej 2. prestava ne gre do ve? do 115 km/h, temve? do ca. 95 km/h in se ob menjavi izgubi sekunda.

 

post-5919-0-34065600-1550566657_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni ?ivljenjsko pomembno, a v RL verjetno zelo opazno.

 

Moje mnenje pa je, da je v RL to prej neopazno ... :)

@Jest emmm... kak?nih standardov? A so prej pospe?ek merili po klancu navzdol, zdaj pa po ravnem? 120KM je pa? 120KM in tako kot pravi Symon, fizika ne dovoli. Da bi to dosegli je treba ali pove?at mo? ali pa zmanj?at kila?o druge ni - 1200+ kg in 120KM pa? bo le okoli 10s od 0-100km/h in tukaj ne more? s standardi fiziko okol prina?at.

 

120 KM je na papirju... in po mojem laicnem mnenju je za doseganje rezultatov pomembno se kaj drugega, kot samo teh 120 KM ... To je podobno kot recimo pri porabi... ki je pri vecini poskocila, ko so zaceli meriti po drugacnih standardih... 

 

In se vedno sem mnenja, da 120 KM pri 1.0 mlincku s turbino ni enakih 120 KM pri 2.0 atmosferskem motorju... Mogoce za doseganje rezultatov v res idelanih pogojih (skoraj prazen rezervorar, prave gume, pravo vreme, prava podlaga,... 

 

Pac to je za tiste, ki tudi verjamejo, da fotkic s 40 megapixli je gotovo bolsji kot tisti s samo 10 megapixli ... A vemo, da je se cel kup drugih dejavnikov, ki vplivajo na kakovost fotkica :) ... 

 

Jaz najraje sam probam te zadeve in so vrednosti, navedene v katalogih in prospektih predvsem samo za neko orientacijo ... Se je pa treba zavedat, da to ni dirkalni ali sportni avto... ampak predvsem avto namenjen "normalni" voznji :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo velik pomen pri vseh zadveha ima tudi navor. To se pa sploh vidi na pospesevanjih na avtocesti, ce nekoga mors na hitr prehitet, se 1.0 mlincek ne kosa z 2.0.

Pa za primerjavo. Soseda ma 1.0 rapida, njej pri 110 (ker pac tolk hitr voz po avtocesti) kuri 6, meni pri 110 naprimer kuri okrog 5, da o pospesku ne govorimo, ker tud 40% razlike v navoru se kr pozna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri malih T bencincih se pozna, da bolje vle?ejo iz nizkih obratov, ni potrebno za vsako prehitevanje prestaviti za prestavo ali dve navzdol, kot je to potrebno pri na?ih bencinskih mazdah. Podi nekoga prehitevat v 4. prestavi z mazdo pri 50 km/h in s fabijo, ki si jo omenil. Navora ima sicer 200 Nm, torej je razlika zanemarljiva. Ni dvoma, da ima 1.0 T bolj?o pro?nost. To je pa? udobje, ki ti ga nudi turbina. Kljub temu raje sam vedno izberem NA bencinca, ni mi te?ko prestavljati, poleg tega pa seveda ?teje tudi zanesljivost na dolgi rok.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot sem se bal je tablica name??ena visoko kot pri obstoje?i

post-24-0-71134200-1550574836_thumb.jpg

 

po mojem mnenju bi bilo bolje, da bi bila malo ni?je (a so EU direktive tak?ne, da ne sme biti)

 

post-24-0-93134900-1550574846_thumb.jpg

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razlika med prejsnjo sestico in trojko je ravno v tem, da ima trojak tablico cez masko, sestica pa pod masko ...

 

IMG_4898-20190219-131929.jpg

 

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_c76b-20190219-132

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Use j to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn. Mrbit zato k sm kmet an s hribu doma... Al pei zato k je pozna ura...   Ko je Orban začel postavljati ograjo, so šli vsi v luft. Pred volitvam so vsi strašili, da se Janša zgleduje po Orbanu in da bo tudi on postavil ograjo in bomo zarešetkani... Potem je Cerar začel postavljati ograjo, pa je nekako šlo skozi...  Nato je Golob začel umikati ograjo in nihče ni protestiral. Vsi pa imate toliko za povedat čez ilegalce, ki zdaj toliko lažje prehajajo mejo... In zdaj se zdi, kot da so Avstrijci in Italijani krivi za napačne odločitve naše vlade oz. za napačne odločitve Slovencev na volitvah... In zdi se, da so severni in zahodni sosedje krivi, ker nas povezujejo z Balkanom, kamor smo sami prodali paradne konje našega gospodarstva... In zdaj so oni tisti tagrdi, ki bi Schengensko mejo potegnili severno in zahodno od Slovenije in nas tako priključili k Balkanu. Da bi pa naši politiki od Hrvaške zahtevali čuvanje Schengenske meje, pa nikomur niti na misel ne pride. Da bi naši politiki Hrvatom zagrozili, da bodo spet uvedli Schengensko mejo na meji med Slovenijo in Hrvaško, pa nikomur niti na misel ne pride. Da bi pa naši politiki še podaljšali ograjo od meje z Madžarsko do Jadrana in naj imajo Hrvati ilegalce, če ne znajo čuvat Schengenske meje, pa nikomur niti na misel ne pride.   Mah, kaj, itak bo na koncu Janša kriv za vse. Kot vedno...
    • Seveda so dragi, posledično pa ravno zaradi visokih cen novih vozil, ki so napihnjene ravno zaradi forsiranja električnih, ki se z visoko ceno nikakor ne morejo uveljavit pri večjem številu kupcev....  Za enako ceno bi se pa lahko prodalo več električnih vozil le več polnilnic še rabimo in 30% večjo kapaciteto baterije in bi se mogoče izšlo..... 🤔
    • Pushing, lizing, krediti... 
    • Tako kot si napisal, CX5 s polno opremo je cca. 47k, nova M6 v npr. PHEV verziji bi bila sigurno čez 50k, glede na to da se CX60 povzpne do 65k. Adijo cena. Tudi sam si je kot zaprišeni oboževalec ne bi kupil za ta denar, edino o rabljeni bi lahko razmišljal.
    • U ja, še mal pa boš tudi ti na Krku nogice namakal 😂
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.