Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Evo link do cenika (SkyActive-X motorji):

 

Hatchback: od 26.790 do 34.740 Eurov + metalic barva

https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA3/5HB/

 

Sedan: od 27.290 do 31.290 Eurov + metalic barva

https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA3/4SD/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo link do cenika (SkyActive-X motorji):Hatchback: od 26.790 do 34.740 Eurov + metalic barvahttps://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA3/5HB/Sedan: od 27.290 do 31.290 Eurov + metalic barvahttps://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA3/4SD/

To je pa drag ?pas. Vsi avti so postali bistveno predragi.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, a jaz prav vidim da belega usnja ni ve? na voljo v Sloveniji? :/

Baje da so glede na situacijo pri nas prebekslali na rde?e usnje. Tudi ?rno bo po?asi nedobavljivo pri nas.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas bo torej slabih. 3500 EUR manj.

 

Sicer pa: 8,2s do 100 in 216 km/h kon?ne hitrosti, kar obetavno...

Glede na obljubljeno konja?o je recimo tam tam nekje - Turbak s tolk konji bi mel 7,5s/100km/h. Ampak , to niti ni tako bistveno, je pa obljubljena poraba fascinantna in v razredu dizlov, ?e seveda vzame? ro?ni menjalnik. Avtomatika je po?re?na.

 

Sem bil pa danes v salonu in sem ratal bolj kot ne slabe volje. Limo je sicer lep za popizdit ampak luknja v prtlja?niku je tako majhna, kot bi gledal kak?en super?portnik. Tja notri ne stla?i? ni? ve?jega, pa ne glede ?e obvlada? jogo, karikuri, origami, pre?anje grozda in druge take zlagalno stiskalne tehnike. Naslednji minus je vstopanje v kabino - kljub temu, da je stol do konca dol je bilo za moje pojme previsoko in se po doma?e povedano kar rahlo tla?i? notri. Sem nato komaj ?akal, da se vsedem v mojo ?estico, kjer je vstopanje in izstopanje res pravi luksuz.

 

Sicer nisem imel ve? ?asa za ogledovat, ampak nekako so ravno tiste stvari najve?ji problem zaradi katerih ?e tako ali tako cincam.

Baje da so glede na situacijo pri nas prebekslali na rde?e usnje. Tudi ?rno bo po?asi nedobavljivo pri nas.

Lahko dobi? ?rnega ampak le z rde?imi zvezdami vtisnenimi v usnju.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss: kje si to bil? Ne vem, ?e ne bom sko?u jutr k Selmarju pogleat, ?e ?e majo limo. Pa majo ?e testno tudi?

V BTC-ju sem bil v A-cosmosu. Majo ga tudi pri Interclassu. Za testno pa sploh nisem spra?eval, ker me 122KM sploh ne zanima in bom raje po?akal na jesen, da sprobam ?e to - ampak uporabnost prtlja?nika - jojmene, komu je sploh to namenjeno? Upokojenci ne bodo kupovali ker so na SUV-ih, mladi rabijo prostor za dru?inske potrebe. Za poslovne potrebe je za ?tevilko premajhen. Zaradi poltoge preme ni ve? tisti ?portni ob?utek tako, da edino kar ga ven vle?e je dejansko lepa oblika in fenomenalna notranjost. Komu je to dovolj prakti?no nima problema.

Ja, pono?i pa so zvezde led ambientalno osvetljene. Rde?e seveda

pa v kotu stropa sta rumena srp in kladivo... infotejment pa non stop predvaja propagandana sporo?ila KP in najbolj?e Stalinove govore.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A sej sploh ?e kje kaj vidi ven? Moja cx3 je porazna za pregled stanja zadaj, ?e dobro da obstaja kamera za vzvratno. CX5 tudi ni prese?ek, pa tudi ostali SUVi niso na bolj?em.

A vklopi? kamero za nazaj ko se pelje? po AC?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak pogled nazaj skozi okno.....se tu ?e sploh kaj vidi ...pa C stebri?ek , kot hi?a :ne vem:  :ne vem:

 

Ne razume?:

 

1.) Mazda bi rada bila premijska znamka

2.) Premijci nikoli ne gledajo nazaj - vpra?i voznike bimmerjev, olimpijcev in trikrake zvezde

 

ergo - torej vse tako kot mora bit. :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne razume?:

 

1.) Mazda bi rada bila premijska znamka

2.) Premijci nikoli ne gledajo nazaj - vpra?i voznike bimmerjev, olimpijcev in trikrake zvezde

 

ergo - torej vse tako kot mora bit. :bravo:

Uuuuu my mistake?...se pardoniram ?e je pa tako pol pa je res vse tako kot mora bit :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno bo cena skyactive x z opremo GT plus 24.290, tako kot v Slova?kem ceniku, saj so cene primerljive. Saj oprema GT+ ima na?eloma vse kar potrebuje?, vsaj zame...pribli?no taka oprema kot g122 plus ST...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.