Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

S tako starimi nimam stika, mam pa od letnika 2003 naprej 90% V6 motorji, menjalniki pa navadnih H do Eps in do zdaj nisem opazil da bi katalo?ke delov bile kaj razli?ne.

Ve? mogo?e oznako motorja OM502?

Drga? kabine so lahko razli?ne od opreme, isto kot pri avtih.

?e ne bom pozabil bom nasledji? ko bo spet kako ?olanje povpra?al kaj ve? o tem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, meni je tudi ?e 1x zabremzal sam od sebe bolj ali manj brez veze. Pred, mano avto zavija desno in ko je ?e skoraj v ulici, mogo?e samo ?e kake pol metra avta na cesti in tudi, ?e bi do konca zavrl ostane cesta za naravnost ?e vedno prosta. Takrat pa Mazda na silo do konca "emergency break". ?e dobro, da ni bilo za mano nikogar, ker bi lahko bilo precej grdo.

 

V glavnem, kolikor je lahko sistem koristen, je po drugi strani lahko v dolo?enih situacijah tudi nevaren. In zdaj vpra?anje, ?e pride do karambola tipa "breake check" zaradi tega, kdo bo odgovoren? Jaz nisem bremzal, avto je in spro?il nalet. Na?eloma sicer pravijo, da bi morala biti varnostna razdalja, ampak tudi naglo zaviranje brez razloga je prekr?ek. Torej kaj zdaj... a bo Mazda nosila krivdo?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se povsem strinjam... tudi meni se je enkrat zgodilo, da je 6ka na polno bremzala za bv, situacija verjetno skoraj identi?na tvoji. Hitrost sicer kakih 30 km/h, a tisti ki je vozil za menoj, je komaj ustavil. Jaz v taki situaciji ne bi pomislil na bremzo, ampak po potrebi malenkost obvil zavijujo? avto, ?e bi se ta nenadoma ustavil. Avto pa pisk, sporo?ilo "brake", desetinko kasneje pa skoraj stol?ena rit. Kriv bi bil verjetno itak vedno zadaj voze?i, varnostna razdalja pa to, ampak ?e bi oni zadaj imel kamero ali pri?o, bi bila te?ka, saj bi lahko od zadaj izgledalo kot namerni brake-check. :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se povsem strinjam... tudi meni se je enkrat zgodilo, da je 6ka na polno bremzala za bv, situacija verjetno skoraj identi?na tvoji. Hitrost sicer kakih 30 km/h, a tisti ki je vozil za menoj, je komaj ustavil. Jaz v taki situaciji ne bi pomislil na bremzo, ampak po potrebi malenkost obvil zavijujo? avto, ?e bi se ta nenadoma ustavil. Avto pa pisk, sporo?ilo "brake", desetinko kasneje pa skoraj stol?ena rit. Kriv bi bil verjetno itak vedno zadaj voze?i, varnostna razdalja pa to, ampak ?e bi oni zadaj imel kamero ali pri?o, bi bila te?ka, saj bi lahko od zadaj izgledalo kot namerni brake-check. :(

Kaj pa tista varianta, da ti je pred avto sko?il ma?ek ali kak?na druga ?ival in si nagonsko reagiral ter na polno po ?lajfu? :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako tako, varnostna razdalja, ki re?uje vse probleme.

 

Sem pa nenamerno zadnji? preizkusil "pre?ni promet" zadaj, sem obra?al v ulici in sem ?el nazaj do ?ive meje in naenkrat bum, zabremza na polno, ?e kr ene 30 cm pred samo ?ivo mejo :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, meni je tudi ?e 1x zabremzal sam od sebe bolj ali manj brez veze. Pred, mano avto zavija desno in ko je ?e skoraj v ulici, mogo?e samo ?e kake pol metra avta na cesti in tudi, ?e bi do konca zavrl ostane cesta za naravnost ?e vedno prosta. Takrat pa Mazda na silo do konca "emergency break". ?e dobro, da ni bilo za mano nikogar, ker bi lahko bilo precej grdo.

 

V glavnem, kolikor je lahko sistem koristen, je po drugi strani lahko v dolo?enih situacijah tudi nevaren. In zdaj vpra?anje, ?e pride do karambola tipa "breake check" zaradi tega, kdo bo odgovoren? Jaz nisem bremzal, avto je in spro?il nalet. Na?eloma sicer pravijo, da bi morala biti varnostna razdalja, ampak tudi naglo zaviranje brez razloga je prekr?ek. Torej kaj zdaj... a bo Mazda nosila krivdo?

 

Ne bo, ker si ti voznik. Voznik v polnem pomenu besede. 

 

Meni se sicer to ?e ni zgodilo, mislim je za?el bremzat, ampak tko lepo linearno in takrat sem samo malce gasa dodal in nekako to pomeni, da 'prevzame?' nadzor. To je taka simpl fora.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja ?e tega nima,se pa zato dere na polno,tako da te opozozi na te nevidne kote,kar mi je ?isto dovolj. Naj bi pa imela zaviranje v sili naprej, ampak nevem kako bi preizkusil ?e dobro dela,ker do sedaj se mi ?e ni aktiviral. Dobro je vedeti ?e sploh dela!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce vam veckrat zavira, to pomeni, da vozite preblizu :) ....  ali pa imate nastavljeno, da ze zgodaj opozarja in ukrepa ... 

 

IMG_5960_23DAE231.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa tista varianta, da ti je pred avto sko?il ma?ek ali kak?na druga ?ival in si nagonsko reagiral ter na polno po ?lajfu? :zvizga:

V takem primeru bi bilo seveda za?eljno, da sistem reagira hitreje kot lahko sam, ker se nenadoma pojavi ovira pred avtom.

 

Drugo pa je, ?e avto pelje pred teboj, torej ga ima? ti in radar ?e na o?eh, avto zavija (v moji situaciji) v desno v stransko ulico, ti pa pelje? ?e naprej z nespremenjeno hitrostjo naravnost brez zaviranja, morda samo malo spusti? plin, saj 100 % ve? da se bo iz?lo. Sistem oceni, da se zelo verjetno le ne bo iz?lo in ker je pri 30 km/h varnostna razdalja majhna, recimo 10 metrov, ker avto pred teboj ?e zmanj?uje hitrost, zavije desno, je varnostna v nekem trenutku samo ?e 5 m, sledi pisk in takoj zatem na polno po bremzi. Saj ne re?em, better safe than sorry, ampak po tem dogodku je ?el SCBS za nekaj dni na na OFF.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj pravim, do zdaj se mi je 1x to zgodilo, ampak sistem res ne bi rabil ne bremzat kaj ?ele bremzat na polno. Bolj je problem v tem, da je ?lo na polno in v tistem trenutku voznik ne more ni? narest. Se pravi samo ?aka? a bo kaj po?ilo od zadaj. In ne vem zakaj bi recimo jaz nosil odgovornost, ki ni nastala zaradi mojega nespametnega dejanja? Zakaj bi jo recimo nosil tisti zadaj, ki tudi ni mogel pri?akovati, take divje reakcije? 

 

Tukaj se zdaj samo pogovarjamo o tem, d ane bo zdaj kdo iz ko?e skakal in besno razlagal o varnostnih razdaljah. Bolj gre v smislu, kako bo izgledalo, ko bodo vozila dobivala vse ve? avtonomije pri vo?nji. Ko bodo vsa avtomatska bo sicer ratala vo?nja brezvezna ampak karambolov pa verjetno ne bo ve?. Ampak do takrat bo pa kar dolgo vmesno obdobje, ko se bodo avtonomna vozila me?ala s klasi?nimi in dejasnko bi morali razvijalci predvideti, da vse to vedno ni tako idealno kot mogo?e izgleda v teoriji.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo, imel sem ?e n takih situacij, ampak da bi pani?no za?el avto zavirat, to pa ne. Imam nastavljeno da se ?imprej oz ?im bolj zgodaj pojavi sicer to obvestilo 'BRAKE'.

Najhuj?e je, da je avto sicer za?el malce zavirat, to je pa to. Zanimivo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti zadaj mora vedno pricakovat taksno situacijo... Kaj pa ce bi tebi otrok skocil pred avto in bi tudi na polno stopil na zavoro? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ?e res... ampak v mojem primeru je ?lo za dogodek na ?tiripasovni ?martinki, ki ima odli?no preglednost, saj je je do prve ovire na vsaki strani ?e 10-15 metrov preglednega prostora. Tako, da bi otrok lahko presenetil, le ?e bi bil recimo sin Useina Bolta. 

 

Ho?em povedat, da bi tak dogodek videla oba, tako jaz kot zadaj voze?i.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa si preveril, kako imas nastavljen SBS/SCBS? Ce imas na "Far", te bo opozoril ali prevzel zavore precej zgodaj ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam nastavljeno na default, mislim da je to na medium, ?e se ne motim...pa se mi je samo enkrat to spro?ilo. In ?e to samo zato, ker sem to namerno izzval, da sem preveru ?e sploh dela. Sem se pa takrat kar precej pribli?al vozilu pred menoj in tudi v primeru, da avto ne bi sam zaviral, bi pa sam mogu zavirat in to ne ravno dosti manj kot je avto sam...tako da jaz z vsiljivostjo in nasplo?no delovanjem tega sistema zaenkrat nimam te?av. Pa tudi ostali varnostni sistemi se mi ne zdijo pretirano vsiljivi...zadnji?, ko sem se vozu po Ljubljani se mi je opozarjanje na mrtve kote zdelo prav fajn, res zelo dobro deluje in pride zelo prav pri menjavanju pasov :) Mogo?e ima pa tanova trojka to ?e kaj po?timano, ne vem :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.