Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Uf, nov MB E500 l. 2002 je bil v povpre?ju v prvih dveh letih vsake dva meseca po nekaj dni na servisu. Avto nalo?en z opremo, da bi vse delovalo tako kot naj bi, se ni nikoli zgodilo. Lastnik se je naveli?al izrednih obiskov in ga prodal po 2 letih s prera?unano v dana?nji denar kakih 50.000 EUR minusa.

 

Glede ?kode pa se je ?koda pogovarjat in dokazovat prepri?anemu... saj tu danes ni ve? govora o asisten?nih sistemih, ki obstajajo ?e 5 in ve? let in led ?arometih, ki jih ima dandanes v serijski opremi ?e osnovni clio za 11.000 EUR. Recimo prvi audi a6 hibrid je bilo mo?no kupiti leta 2012, 2015 je sledil passat gte... superb je/bo 2020.

 

?e ho?e? zanesljiv avto, kupi FL ali pa ?e gre za velik koncern z ve? znamkami tiste, ki so nizkocenovne. Dacia je ?e bolj?i primer, ?kode so po (ne samo) mojem postale itak postale predrage. Seveda so OK avti, imid? jih pa? ?e vedno matra in tega bremena se bodo zelo te?ko znebili.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf, nov MB E500 l. 2002 je bil v povpre?ju v prvih dveh letih vsake dva meseca po nekaj dni na servisu. Avto nalo?en z opremo, da bi vse delovalo tako kot naj bi, se ni nikoli zgodilo. Lastnik se je naveli?al izrednih obiskov in ga prodal po 2 letih s prera?unano v dana?nji denar kakih 50.000 EUR minusa.

 

Glede ?kode pa se je ?koda pogovarjat in dokazovat prepri?anemu... saj tu danes ni ve? govora o asisten?nih sistemih, ki obstajajo ?e 5 in ve? let in led ?arometih, ki jih ima dandanes v serijski opremi ?e osnovni clio za 11.000 EUR. Recimo prvi audi a6 hibrid je bilo mo?no kupiti leta 2012, 2015 je sledil passat gte... superb je/bo 2020.

 

?e ho?e? zanesljiv avto, kupi FL ali pa ?e gre za velik koncern z ve? znamkami tiste, ki so nizkocenovne. Dacia je ?e bolj?i primer, ?kode so po (ne samo) mojem postale itak postale predrage. Seveda so OK avti, imid? jih pa? ?e vedno matra in tega bremena se bodo zelo te?ko znebili.

Ae strinjam.Da ne bom samo jaz pisal.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz bi raje kupil avto po FL...

 

A ni ravno renojev 1,5 dci iz problematicnega motorja s?asoma postal eden bolj hvaleznih motorjev?

Medtem pa 2.0 motor sranje od sranja, ?e vozil dva razli?na iste generacije(Megane in Laguno) pa po 200000 ni da ni na motorju...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Medtem pa 2.0 motor sranje od sranja, ?e vozil dva razli?na iste generacije(Megane in Laguno) pa po 200000 ni da ni na motorju...

?e huje pa 2,2dci v espacu avtomatika.... Letnik.... Nevem.... Verjetno okoli 2003

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e huje pa 2,2dci v espacu avtomatika.... Letnik.... Nevem.... Verjetno okoli 2003

Pa ?e vedno se proda veliko renojev pri nas.Kupcem je najbr? normalno to, da pogosto obiskujejo servise. To vzamejo pa? v zakup, ko se odlo?ijo za renolda. Pa, da imajo temo za pogovor namesto vremena.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O 2.0 dci se bere zelo malo slabega, dejansko edini renaultov dizel, ki je ?e od za?etka OK. Od lani naprej so ga po 4 letih pavze ponovno za?eli vgrajevati, ker je bil 1.6 dci twinturbo polom na celi ?rti (pa ne samo zaradi emisij). Ojni?ni le?aji so pri 2.0 dci pri okrog 200k lahko problem pri tistih, ki menjajo olje na 30.000 kilometrov, druga?e pa je motor brez te?av. Perferija, turbo, DPF, ?obe, pumpe BP. Pri mojem je bil pri 160.000 menjan EGR in cev IC, pa ?e to bi se EGR verjetno dalo re?iti, a je prvi lastnik avto vzdr?eval izklju?no na uradnem servisu in tam pa? rade volje zamenjajo EGR za 500+ EUR. Ostalo je vse original. Avto ima sicer prazen 1920 kg (gajba espace 4), zato je bilo treba pri 180 k km menjati dva zgloba in dva kon?nika spredaj, a se mi zdi povsem sprejemljivo, pa? nekaj 10 EUR stro?ka.

 

Poraba je sme?no nizka, pozimi 7,3, poleti 6,9 (je zadnji FL pred novim modelom, tu so dodali rekuperacijo zavorne energije, izbolj?ali aerodinamiko, itd., zato porabi ca. liter manj kot modeli do 2011, tam pod 8l v espacu ne gre). Precej relacij, ?ez teden pa tudi veliko kratkih vo?enj. AC vedno 130 ali 140 na tempomatu, regionalke dinami?no. Glede prostora sem ?e pisal, za moje trenutne potrebe je to idealen avto, da o krivulji sploh ne govorim... :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O 2.0 dci se bere zelo malo slabega, dejansko edini renaultov dizel, ki je ?e od za?etka OK. Od lani naprej so ga po 4 letih pavze ponovno za?eli vgrajevati, ker je bil 1.6 dci twinturbo polom na celi ?rti (pa ne samo zaradi emisij). Ojni?ni le?aji so pri 2.0 dci pri okrog 200k lahko problem pri tistih, ki menjajo olje na 30.000 kilometrov, druga?e pa je motor brez te?av. Perferija, turbo, DPF, ?obe, pumpe BP. Pri mojem je bil pri 160.000 menjan EGR in cev IC, pa ?e to bi se EGR verjetno dalo re?iti, a je prvi lastnik avto vzdr?eval izklju?no na uradnem servisu in tam pa? rade volje zamenjajo EGR za 500+ EUR. Ostalo je vse original. Avto ima sicer prazen 1920 kg (gajba espace 4), zato je bilo treba pri 180 k km menjati dva zgloba in dva kon?nika spredaj, a se mi zdi povsem sprejemljivo, pa? nekaj 10 EUR stro?ka.

 

Poraba je sme?no nizka, pozimi 7,3, poleti 6,9 (je zadnji FL pred novim modelom, tu so dodali rekuperacijo zavorne energije, izbolj?ali aerodinamiko, itd., zato porabi ca. liter manj kot modeli do 2011, tam pod 8l v espacu ne gre). Precej relacij, ?ez teden pa tudi veliko kratkih vo?enj. AC vedno 130 ali 140 na tempomatu, regionalke dinami?no. Glede prostora sem ?e pisal, za moje trenutne potrebe je to idealen avto, da o krivulji sploh ne govorim... :)

To?no to,, servisi delavni na 30k in motor na generalki pri 230,drugi na 220 pa ?e turbo je ?el adijo. Pri tem dobili 1leto garancije in po 30k ?e enkrat jovo na novo! Ko so zrihtal pod garancijo pa smo zelo z veseljem oba prodali. Isti ?as imeli Megana 1.5 z njim pa nobenih problemov in smo ga vozili do380k, potem pa je ?el v prodajo.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ste tudi pri 1.5 menjali na 30k km olje?

 

Sicer smo spet OT, kakor je tu pa? navada. :)

Seveda na 30k kot je predpisano in

to na Reno Avto tehnika Celje.

Potem so vam o?itno pomotoma to?ili kak?no WRC, NASCAR ali F1 olje (referenca na temo slabo olje mazda dexTelia), saj z elfom verjetno ne bi zdr?al 380k kilometrov s prvimi ojni?nimi le?aji. sramezljiv

 

Sedaj pa nazaj na temo...

Va?no da je toliko zdr?al, kaj so pa to?ili not pa nevem.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ste tudi pri 1.5 menjali na 30k km olje?

 

Sicer smo spet OT, kakor je tu pa? navada. :)

Pri 1,5 Dci to po?nem na 15Kkm ?eprav  pi?e  da na 30. 

?e mal OT, pri ?kodilaku so pre?li iz 15 na 30 pri istih ma?inah. Obrazlo?itev: vsi proizvajalci tako po?nejo pa potem oni z menjavo na 15 Kkm niso bili ve? konkuren?ni :vskalo: . 

 

Saj vseskozi pravim, trg tale avtomobilizem ?ene v eno ?udno smer.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem so vam o?itno pomotoma to?ili kak?no WRC, NASCAR ali F1 olje (referenca na temo slabo olje mazda dexTelia), saj z elfom verjetno ne bi zdr?al 380k kilometrov s prvimi ojni?nimi le?aji. sramezljiv

 

Sedaj pa nazaj na temo...

??...

??...

in potem pravijo, da sem jaz sarkasti?en? :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To z oljem je ?udno ja...u Nem?iji so mojga uradno na 30 menjali...tukaj zahtevajo na 15... 2x razlika halooo, isti avto...Kdo zdej koga....

Loh bi bilo na 20 oz 1leto....in je po moje ravno prav ... to se kr neki zmislujejo res...

Js ga itak sam na 18- 20 menjam ...pa prov vidim da je ?e svetel oz ni umazan... Ko menjam pa staro Mazdo na 15 je pa tok ?rn ko dimnik, ne umije? rok do boga

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To z oljem je ?udno ja...u Nem?iji so mojga uradno na 30 menjali...tukaj zahtevajo na 15... 2x razlika halooo, isti avto...Kdo zdej koga....

Loh bi bilo na 20 oz 1leto....in je po moje ravno prav ... to se kr neki zmislujejo res...

Js ga itak sam na 18- 20 menjam ...pa prov vidim da je ?e svetel oz ni umazan... Ko menjam pa staro Mazdo na 15 je pa tok ?rn ko dimnik, ne umije? rok do boga

Na dizlu ja, na bencinu pa pozabi,, da bi to lahko bilo....
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menjava olja na 30 je samo marketing, da je vzdr?evanje v ?asu trajanja garancije ni?je. Tako to je. Kaj se zgodi pa potem, pa vsi vemo

Ko so pri ?kodilaku ?li iz 15 na 30, so ?li tudi z garancijo iz 6 na 4 leta.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To z oljem je ?udno ja...u Nem?iji so mojga uradno na 30 menjali...tukaj zahtevajo na 15... 2x razlika halooo, isti avto...Kdo zdej koga....

Loh bi bilo na 20 oz 1leto....in je po moje ravno prav ... to se kr neki zmislujejo res...

Js ga itak sam na 18- 20 menjam ...pa prov vidim da je ?e svetel oz ni umazan... Ko menjam pa staro Mazdo na 15 je pa tok ?rn ko dimnik, ne umije? rok do boga

Mi smo za Nemce balkanci. Za vsak trg so avti narejeni druga?e, v vsaki dr?avi se servis oziroma kvaliteta servisa tretira druga?e.

Primer... V navodilih za uporabo si preberi, kak?no nosilnost ima lahko prikolica priklopljena na mazdo 6 v Nem?iji in kak?no v Sloveniji za mazdo letnik 08 na primer...

V Bosni so drugi intervali za menjavanje filtra goriva...

In ?e so podobne zadeve.

Ni enak avto za vse trge.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brat je imel jetto 1,6tdi. Interval 15t km (ali 20t -se ne spomnim), ob uporabi longlife olja lahko tudi 30t km...

 

Da ni pri ostalih avtih dalj?i interval tudi pogojen z uporabo druga?nega olja?

 

Sicer pa... Sam menjavam olje na 15t km / 1leto in bi ga ne glede na to, ?e bi knjiga dovolila dalj?i interval...

 

Sem pa ?e tolikokrat sli?al,da se da ogromno te?avam na 1,5dci izogniti z menjavo oljo na 15t km, da verjamem da je nekaj na tem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi smo za Nemce balkanci. Za vsak trg so avti narejeni druga?e, v vsaki dr?avi se servis oziroma kvaliteta servisa tretira druga?e.

Primer... V navodilih za uporabo si preberi, kak?no nosilnost ima lahko prikolica priklopljena na mazdo 6 v Nem?iji in kak?no v Sloveniji za mazdo letnik 08 na primer...

V Bosni so drugi intervali za menjavanje filtra goriva...

In ?e so podobne zadeve.

Ni enak avto za vse trge.

 

Hmmm, Mazde pridejo enake iz Japonske ali Mehike za celo evropsko tr?i??e pa ne glede, kje jo potem prodajo. Recimo moje je bila iz evropske zaloge in bi jo lahko kupil tudi Francoz ali pa Finc. Tako, da tole o izdelavi razli?nih avtov je meni bolj tako tako. Je pa res, da za ameri?ko tr?i??e so pa res druga?ni ker imajo kar precej druga?ne homologacijske predpise predvsem pri svetilih kot tudi pri ostalih komponentah. 

 

Kar se pa ti?e razlike v te?i prikolice je pa lahko razlika zaradi druga?nih lokalnih predpisov. Ne verjamem, da bi zato bil avto karkoli druga?en.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri MB tovornjakih je bilo... Za nem?ki trg ena oznaka na bloku motorja, za slovenski oziroma ex YU trg druga oznaka.

Za mazdo 6 in te?e prikolice, ki jo lahko vle?e...je samo povdarek za nem?ki trg 100kg ve?...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri ?vabskih prevarantih je itak vse mo?no. To da probajo nategnit, kjer koli imajo mo?nost in za lastne interese in dobi?ke porint v drek kogarkoli je jasno, ampak to ne moremo posplo?evati za vse proizvajalce.

 

Sem 100% prepri?an, da je Mazda 6 enaka za oba trga in da je razlika v nosilnosti prikolice samo v tem, da zadostijo homologacijskim zahtevam na posameznih trgih. Ampak to so le ?rke na papirju in s samo izdelavo avta nimajo ni? veze.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri MB tovornjakih je bilo... Za nem?ki trg ena oznaka na bloku motorja, za slovenski oziroma ex YU trg druga oznaka.

Za mazdo 6 in te?e prikolice, ki jo lahko vle?e...je samo povdarek za nem?ki trg 100kg ve?...

A to glede MB tovornjakov govori? iz izku?enj?

Ker ?raufam tudi MB tovornjake in ?e nikjer nisem zasledil tega.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, iz izku?enj...

V8 actrosi letnik tam 97 do 99... ?ef ga kupil v Nem?iji, ga pripeljal na servis v SLO...poobla??en servis...tam pa cela vrsta enakih avtov z V8 motorjem kupljeni na AC Ljubljana...

Bila razlika... Eni imeli napis Mercedes benz, drugi pa samo znak od mercedesa...

Tudi kvaliteta kabine bila druga, od zvo?ne in toplotne izolacije do raznih malenkosti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.