Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nvm ?e je ?e blo objavljeno, tehni?nih podatki za M3 2019 2.0benz in 1.8dizl.

 

Aja pa ?e nekaj zanimivosti sem na?el.

Po novem bo te?ko servisirat Mazdo na NEpoobla??enih servisih, ker gre Mazda na nov diagnosti?ni sistem, ki bo baje online.

 

BE VERY CAREFUL with Wiper Arms or Wiper Blades, DO NOT Place ANYTHING Under them, like pieces of card or paper, or releasing UP to clean.

Why, well like most in this all new car almost EVERYTHING is monitored by ECU/BCM/PCM Including the Wipers and IF they have to be reset, this can ONLY be done by using Mazda Diagnostics MMDS/MDARS to reset and re-train the Wipers.

 

Also for those technically interested, the Ford/Mazda IDS used by Mazda Dealers for the past 20+ years and some Independent Garages or Shops can NO LONGER be used from all new Generation Mazda's made from the BP Mazda 3 ON-WARDS.

mazda-3-2019-technische-daten (1).pdf

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

No fino fajn, ?e en ogromen minus ve?... a zdej bom zarad brisalcev moral hodit na servis, pa sej niso normalni.

 

Se pravi bi radi ?li v smer pove?anja cen na poobla??enih servisih... ko ne bo konkurence bo to enostavno.

33112_1.png

Napisano

Aless: tako podrobnih tehni?nih podatkov po mojem ?e ni bilo objavljenih.

 

Prestavna razmerje je z izjemo prve prestave ostalo enako, diferencial tudi. Ker je prva prestava kraj?a, o?itno zato slab?i pospe?ek 0-100, saj ob menjavi iz 1. v 2. ne pride takoj v obmo?je najve?jega navora. Sicer druga prestava gre ?ez 100, po spominu okrog 105. ?e se ne motim, je sicer primorski team (Alex?) pisal, da temu ni tako, a verjetno ga niste zvrteli prav do blokade?

Napisano

Zanimiov nem?ki primerjalni test:

 

https://www.auto-motor-und-sport.de/test/hyundai-i30-fastback-1-4-t-gdi-mazda-3-g-2-0/technische-daten/

 

Hyundai porabi pol litra ve?, kljub sodobnem downsizing mlin?ku. Res pa, da so zmogljivosti pri fastbacku znatno bolj?e, zelo natan?no so izmerili zadeve, tako pospe?ke, kot tudi vodljivost. Presenetljivo je hyundai dosegel bolj?e rezultate pri vodljivosti, morda zaradi 225/40 18 namesto 215/45 18 pnevmatik (oboje sicer Michelin Pilot sport 4). Prav tako je pri AC hitrostih ti?ji, kar tudi presene?a, saj je ?e M3 zelo dobro zvo?no izolirana.

 

To?ne meritve:

 

https://www.auto-motor-und-sport.de/test/hyundai-i30-fastback-1-4-t-gdi-mazda-3-g-2-0/technische-daten/

 

Zmagovalec verjetno res zaslu?eno hyundai. ?koda morda, da niso primerjali sedanke s fastbackom.

Napisano

Ja zanimiv test, ker sta ta dva avta zelo konkuren?na med sabo, ?eprav mi je ljub?a Mazda, je Hyundai zaslu?eno zmagovalec.

Motor  je bolj?i pa ?eprav spije pol litra ve?, samo pri pospe?evanju do mal vi?jih hitrosti ga Hyundai poje kot za ?alo.

Plus tega ima Hyundai konkretno bolj?e zavore!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Z 1.4 ima 20KM ve? in ve?ji navor, kot 2.0 motor....


Mislim da ta podatek ni pravilen, za oba pi?e, T je samo Hyundai, zato ve? mo?i, malo vi?ja poraba...bi pa radi videli, da bi bilo res...

 

Abgasturbolader


Pa tudi v slalomu jo poje, podvozje pa tako opevano....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Oba sta turbo baje, sem tudi sam opazil.

nemogo?e, G122 je v testu, pa tudi po tehnikalijah to vidi?. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ta test je bolj taktak,in tut podatki so nenatan?ni,ker naj bi M3 bila po podatkih testa do 100 hirej?a kot po tovarni?kih podatkih kar je malo verjetno. Novinarji pa?.... Lp

Napisano

Ta test je bolj taktak,in tut podatki so nenatan?ni,ker naj bi M3 bila po podatkih testa do 100 hirej?a kot po tovarni?kih podatkih kar je malo verjetno. Novinarji pa?.... Lp

Bi verjel takim testom.....takim ki se dejansko zgodijo. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Pa tudi v slalomu jo poje, podvozje pa tako opevano....

To so verjetno ?e prvi rezultati opu??anja IRS-a in vra?anje v preteklost s torzijskim drogom. Mazdo bo tole ?paranje ?e mo?no usekalo po prstih. ?e ?eli? vi?je dobi?ke ?iri proizvodnjo na vel? modelov in se prilagajaj kupcu ne pa zahtevat, da se kupec prilagodi tebi samo zato ker so Mazda.

33112_1.png

Napisano

To so verjetno ?e prvi rezultati opu??anja IRS-a in vra?anje v preteklost s torzijskim drogom. Mazdo bo tole ?paranje ?e mo?no usekalo po prstih. ?e ?eli? vi?je dobi?ke ?iri proizvodnjo na vel? modelov in se prilagajaj kupcu ne pa zahtevat, da se kupec prilagodi tebi samo zato ker so Mazda.

Povedano v dveh staukih vse! Zoom zoom.

Napisano

Ma kak?ni korejci neki. Ko ne bo ve? kake normalne Mazde za kupit, bomo pa na nam osovra?eno bavarsko znamko pre?altali. Ho?e? no?e? korejca pa ?evne bom vozil. To bo kmalu tako, ko v?asih, ko so vsi stoenke pa yugote vozili. Sicer na vi?jem nivoju pa vseeno vsak drugi in ?e vmes bo kia in hunday. Sicer pa vi kar verjemite raznim pisun?kum. Iz prve roke sem sli?al, ko mi je priznani biv?i avto novinar, moj kolega, povedal, kako potekajo tej testi in kaj se obljublja. Ni? pretresljivega a dovolj, da se spla?a. Nekaj takih bombon?kov sem v preteklosti bil dele?en tudi sam. Samo spomnite se ?kandala z adac-om in golfom, pa vam bo vse jasno. :)

 

 

Napisano

Jaz ?e mazde ne bodo cool grem nazaj na Volvo.. tko kot moj prej?en avtomobil.

 


image.jpeg

 

Napisano

zanimiv review, ki razkrije kar nekaj napak, da ne bo vedno vse tako idealno kot pri nekaterih drugih predstavitvah - recimo tresenje pri vo?nji s samo dvema cilindroma.

 

33112_1.png

Napisano

Mah to podrejanje ekologiji in porabi je v kontra razmerju z vozniskim uzitkom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo a prav razumem da clovek pravi, da ce ne kuois top opreme dobis cisto drug avto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zanimiv review, ki razkrije kar nekaj napak, da ne bo vedno vse tako idealno kot pri nekaterih drugih predstavitvah - recimo tresenje pri vo?nji s samo dvema cilindroma.

 

To?no to. Mote?e in ?koda, da se ne da ugasnit.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.