Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

?e bo vsaj pol tolk dobr zgledala kot na teh renderingih... hmmm... Boss ?e zbira denar.

Tako divja ne bo sigurno.?e enega niso pustili tako v?e?nega kot je bil prototip.

?im kaj spremeni? se poru?ijo razmerja in

avto enostavno ni ve? "wauu".?koda.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej...to pa booo..MAZDURINA..bo treba po?akat da pride k nam v SLO..da testiramo novi motor skayactive X.?e bo res tako kot pi?ejo bol bo treba ....?parat za novo.Mazdurino lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa

Saj ni tako drasticno avantgardna da ne bi bila resnicna, kot da bi sedanjo mal na tla pristisnil :)

 

Bi bila pa s tem zadkom vprasljiva vidljivost nazaj...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz tega ne stekam, novi clio (majo v druzini), zadnje okno je miniatura (ze un zadnji brisalc je kot un iz buragotov 1:18) pol pa mi recejo sej ma kamero...

 

ja kaj pa med voznjo??

al gledate zadi sam kadar rikvercirate?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

jaz tega ne stekam, novi clio (majo v druzini), zadnje okno je miniatura (ze un zadnji brisalc je kot un iz buragotov 1:18) pol pa mi recejo sej ma kamero...

 

ja kaj pa med voznjo??

al gledate zadi sam kadar rikvercirate?

Ima? stranska ogledala. Pa tud skozi zadnje se zadosti vidi ali je kak?en avto ali ne. Kak?ni kombiji tudi nimajo zadnjega okna pa se prav tako peljejo...

:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Kaksna so pricakovanja? Da bo 190ks bencinar imel porabo 5,5-6? To ni cinizem, res me zanima?

 

Namrec to bi pomenilo korak naprej in resen boj proti dizlom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda pravi 30% izbolj?anje glede na 165KM z mo?jo okoli 180KM. Tako da ?e jim uspe priti na 5-6L z avtomatskim menjalnikom so naredili ogromno. ?e posebej zato ker zgleda kot za ZDA v prvi vrsti in EU v drugi vrsti ne bosta ve? dolgo trpeli dizlov.

Po?akajmo na novi sistem testiranja(na cesti) in bomo videli, kaj v resnici pomeni ta poraba.

Pa ?e po?akat, da se poka?ejo za?etne hibe oz. napake teh novih motorjev

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja res je, pa tudi ?e je test na cesti, je realnost popolnoma druga?na, in papirju se ne verjame. Spet zakoni fizike, ne more? kar tako dobiti 30% ve? za 30% manj....

Ne bi pa bilo slabo da nekdo kon?no prinese nekaj spremembe na trg. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tudi mislim, da so okoli tega SkyActive-X naredili kar prevec pompoma ... in imajo nekateri mogoce prevelika pricakovanja... Jaz tudi mislim, da je treba pocakati na realne izkusnje uporabnikov ... Ti bodo sicer verjetno zelo razlicni... tako kot sedaj pri debatah dizel/bencin ... ali pooblasceni servis vs. nepooblasceni servis ... :) ... Pravo sliko bomo dobili sele nekje cez eno leto, ko bo dovolj lastnikov ze nekaj casa vozilo trojke s tem novim motorjem ... :) ... Takrat bomo sele videli, ali je to prava smer... ali bo to le se en "Wankel" ... ki je sicer v dolocenih pogledih superioren... ampak ima pa precej slabih strani in taki ni primeren za "rajo" :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takrat bomo sele videli, ali je to prava smer... ali bo to le se en "Wankel" ... ki je sicer v dolocenih pogledih superioren... ampak ima pa precej slabih strani in taki ni primeren za "rajo" :) ... 

Ah, pusti rajo. Ta najprej kupi Mazdo, potem pa pizdi ?ez krown.  :D

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spomnimo....za 2.2 skyactive motorje je bilo re?eno velikega proti starim....gre za isti motor, enako porabo....

 

Poleg tega bo Skyactive X kontroliran s posebnimi sve?kami. Glavo dam stran da bo ena vsaj 50? in bo menjava zelo pogosta. Tak primer imam na mojem motorju, zaradi emisij in bla bla bla, imajo sve?ko narejeno samo za ta motor. Ena je 45? na servisu, ima jih 4, menja se na 24.000 ali dve leti....

 

Seveda je izven servisa cenej?a ampak na servisu je toliko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spomnimo....za 2.2 skyactive motorje je bilo re?eno velikega proti starim....gre za isti motor, enako porabo....

 

Poleg tega bo Skyactive X kontroliran s posebnimi sve?kami. Glavo dam stran da bo ena vsaj 50? in bo menjava zelo pogosta. Tak primer imam na mojem motorju, zaradi emisij in bla bla bla, imajo sve?ko narejeno samo za ta motor. Ena je 45? na servisu, ima jih 4, menja se na 24.000 ali dve leti....

 

Seveda je izven servisa cenej?a ampak na servisu je toliko

Po mojih izkusnjah je poraba SkyActive nizja... Sem imel podobno porabo... pri prvi sestici (2.0 dizel, 120 KS, rocni menjalnik, brez DPF) je bila poraba podobna, kot pri naslednji sestici (2.0 dizel, 140 KS, rocni menjalnik, DPF)... in tudi podobna zadnji sestici s SkyActive motorjem (2.2 dizel, 175 KS, avtomatik, DPF)... torej je poraba nizja... le zato, ker je pac vec konjev, DPF in avtomatski menjalnik, je bila poraba podobna...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Midva z Bossom sva sla do Rovinja in nazaj, pa sva imela na isti poti in pogojih do cl isto 2.2 Mirai vs 2.2 skyactive

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Midva z Bossom sva sla do Rovinja in nazaj, pa sva imela na isti poti in pogojih do cl isto 2.2 Mirai vs 2.2 skyactive

Saj to vem... je bila pa razlika, da je bila tanova SkyActive 150 KS in 19? gume, tvoja Mirai pa 129 KS s powerboxom in 17? gume... torej je poraba SkyActive nekaj nizja...

 

Tukaj se link do tega izziva, ce se koga zanima >> http://www.mazda-si.net/topic/11085-poraba-izziv-2013/?p=302695

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?no sme?nico sem takrat izjavil, da mi je skoraj lep?a mazda II kot ta nova mazda skayactiv III. ?e sedaj po toliko letih, ko je skayactiv zunaj mi je eden najlep?ih novej?ih avtov nasploh.?e posebno v karavanski izvedbi. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.