Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Meni so se zadnje 3 regeneracije izvajale med 280-300 km. Vožnja 80% AC, 20% mesto (Vrhnika-Lj).

Popravek: na 150-160 km, očitno sem vmes spregledal :(

Popravljeno od Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, sem nov na Mazdi 6, pa sem kar nekaj prebral vaše komentarje pa če lahko še svoje dodam 😁 mam cd184 at, ful zadovoljen glede vožnje, realno imam porabo 5,2 in mi dela regeneracijo na 500km po 3-4 min... Takrat dam vedno v manual da imam prb 3k obratov, da hitreje konča. Enkrat mi je celo naredil po 1100 km 🤔 drugače imam pa rekord iz Kamnika do Lj porabo kot videno na sliki 😎  želim si le, da ostane tako čim dlje, ker sem res navdušen nad avtom, kot kaže ne bo zadnja Mazda 💪🏿

DSC_0910.JPG

Napisano

@Hombre: Ti imaš verjetno zadnji model, ki ima še AdBlue sistem, ki pomaga prej opraviti regeneracijo ... Sicer pa zelo lepa poraba, ampak obratno-sorazmerna z užitkom v vožnji. 😃

 

Moji zadnji dve regeneraciji sta bili na 160 km (poslovilna vožnja od letnih gum, hehe) in 200 km (v glavnem AC s hitrostmi, višjimi od omejitev). Tako da trenutno vse bp. Tok tok.

Napisano

@Hombre, dobrodošel med nami,očitno imaš dizlaša v odličnem stanju!👍

Koliko imaš pa kilometrov oziroma koliko je star?

Pa lepotico lahko malo poslikaš......🧐

Napisano (urejeno)
pred 35 minutami je dvorjan napisal:

 😃

 

pred 2 urama je Hombre napisal:

Pozdravljeni, sem nov na Mazdi 6, pa sem kar nekaj prebral vaše komentarje pa če lahko še svoje dodam 😁 mam cd184 at, ful zadovoljen glede vožnje, realno imam porabo 5,2 in mi dela regeneracijo na 500km po 3-4 min... Takrat dam vedno v manual da imam prb 3k obratov, da hitreje konča. Enkrat mi je celo naredil po 1100 km 🤔 drugače imam pa rekord iz Kamnika do Lj porabo kot videno na sliki 😎  želim si le, da ostane tako čim dlje, ker sem res navdušen nad avtom, kot kaže ne bo zadnja Mazda 💪🏿

DSC_0910.JPG

To je druga gen. 6_ke ali tretja? 🤔 Ker, če je to tretja nekaj ne štima z regeneracijami. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
1 hour ago, Alex said:

 

To je druga gen. 6_ke ali tretja? 🤔 Ker, če je to tretja nekaj ne štima z regeneracijami. 🤔

To je facelift Alex, čisto nov motor (nima veze z D175), čist drugi bati, druga zasnova...

Napisano

Avto je lanski, zadnji fl, narjenih je 12t km, in ja, ima adblue... 

 

Kar se tiče užitka Dvorjan, ga je več kot si misliš, primarno je pa družinski avto 😁

 

Kar se tiče pa regeneracije, sm pa zelo natančn tuki, ker je več kot očitno, kdaj jo dela: ima vonj po zažganem, motor začne drugače zvenet, trenutna poraba se recimo pri 100kmh iz 3,5 dvigne na 10 litrov... In ja, res je enkrat ni naredil več kot 1000km 🙈

 

Drugače pa hvala 😎

DSC_0514.JPG

Napisano
pred 5 urami je Hombre napisal:

Avto je lanski, zadnji fl, narjenih je 12t km, in ja, ima adblue... 

 

Kar se tiče užitka Dvorjan, ga je več kot si misliš, primarno je pa družinski avto 😁

 

Kar se tiče pa regeneracije, sm pa zelo natančn tuki, ker je več kot očitno, kdaj jo dela: ima vonj po zažganem, motor začne drugače zvenet, trenutna poraba se recimo pri 100kmh iz 3,5 dvigne na 10 litrov... In ja, res je enkrat ni naredil več kot 1000km 🙈

 

Drugače pa hvala 😎

DSC_0514.JPG

:bravo:

Napisano

Ja precej 180km je bila trenutno zadnja regeneracaja ob bolj grobi voznji..prej mi je pa.delal na 90km

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Ja precej 180km je bila trenutno zadnja regeneracaja ob bolj grobi voznji..prej mi je pa.delal na 90km

Se pravi, da je pri meni, ki mi dela regeneracije med 180 in 220( včasih tudi 240) km dpf dokaj čist. 🤔

 

 

Napisano
pred 27 minutami je SpEkTr napisal:

22.5?emoji51.pngemoji849.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Jap...kr visoko je tole. Avto se je verjetno fural sam na neke kratke relacije tam po Koroški. Kaj bi bilo sedaj priporočljivo? Naredit prisilno regeneracijo? Olje je tudi na šipki na sredini med max in X. je pa 10k od menjave olja. 
A za ostale parametre je treba imeti Torque Pro ali kaj nisem prav nastavil? 
ODB sem kupil pa tegale:

naprava-za-avto-diagnostiko-icar-obd2-bl
WWW.SILUX.SI

iCar je odličen pripomoček za vse, ki želite podrobneje spremljati, kaj se dogaja z vašim vozilom. Stanje avtomobila boste lahko preverili kar prek svojega

 

Napisano

Vidim da se nobenmu ne sanja kaj bi lahko naredil 🤷.

Upam,da mi bo vsaj na to znal kdo odgovoriti🤔

Kaže mi samo vrednost PM ACC na ostalih pa samo utripa tista zelena lučka,ampak tudi ta kdaj izgine. Zakaj se to dogaja? Danes se mi je na AC,kjer sem ga priganjal ene 70km nad 3k rpm pokazal edino še Load % ki je kazal 180 in PM GEN 18.  Potem ko sem avto znova zagnal spet ni nič pokazalo. IMG_20211117_172835.thumb.jpg.43c095fce0166883d663923dcd1bbd05.jpgIMG_20211117_172743.thumb.jpg.88f8292db72ce37ceec7007ba1b8f519.jpg

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Martin Cufer napisal:

Vidim da se nobenmu ne sanja kaj bi lahko naredil 🤷.

Upam,da mi bo vsaj na to znal kdo odgovoriti🤔

Kaže mi samo vrednost PM ACC na ostalih pa samo utripa tista zelena lučka,ampak tudi ta kdaj izgine. Zakaj se to dogaja? Danes se mi je na AC,kjer sem ga priganjal ene 70km nad 3k rpm pokazal edino še Load % ki je kazal 180 in PM GEN 18.  Potem ko sem avto znova zagnal spet ni nič pokazalo. IMG_20211117_172835.thumb.jpg.43c095fce0166883d663923dcd1bbd05.jpgIMG_20211117_172743.thumb.jpg.88f8292db72ce37ceec7007ba1b8f519.jpg

Težko kaj svetovat, ker je toliko neznank.

Jaz bi poskusil še s brezplačnim FORScan za Windows, torej s prenosnikom in naredil log file z vsemi parametri PCM modula. Tu ne rabiš nobenih dodatnih PID-ov. Ali pa bi celo kupil za 6,49€ FORScan Lite, bolj priročno mobilno aplikacijo.

Če tudi FORScan enako nagaja, potem je težava drugje - v OBD2 adapterju ali celo nekje proti PCM modulu.

 

FORSCAN.ORG

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

@Martin Cufer probaj še z Forscanom.

Če ti tudi z Forscanom ne bo nič kazalo je verjetno problem z obd vmesnikom

Bom probal ja. Sam mi je res čudno,ker danes se je spet pojavil LOAD% in PM GEN. Load je bil danes na 54% in PM GEN na 8. Zelo nižje vrednosti od tistih včeraj.  🤷‍♀️  Katere OBD vmesnike drugače vi uporabljate?

Napisano

Ja možno da se bt telefona kaj tepe z obd bt vmesnikom. 

Ali pa je kak muhas obd vmesnik, jaz sem mel prvo enga kitajskega in mi je ful prekinjalo bt povezavo (cca 2min), zato sem nato raje kupil malo boljši obd vmesnik OBDLink MX BT. 

Ta mi dela brez težav, pa je stalno prikloplen na avto, tako da se avtomatsko ob zagonu avta vklopi in štarta Torque App na Android radiju. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno... 
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.