Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moja dela regeneracoje to?no na 220km.Do sedaj do km to?no in ?e vem, kfaj ne smem avta ugasniti.

Olje je na 80%.Kaj to?no to pomeni, ne vem. Najbr? gre proti 0 in ko je na ni? je cajt za menjavo olja, ?etudi ni ?e leto okoli. Po mojem.

Tako je... pa se racunalnik te bo opozoril, da je cas za servis, ceprav mogoce se ne bo 12 mesecev ali 20.000 od zadnje menjave...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e kaj ve? kot mi vejo :D,.. jaz se z regeneracijami in intervali sploh ne obremenjujem ni?,.. le opravim jo do konca kadar pa? pride

A lahko vpra?am, koliko prevozi?, da se opravi regeneracija?

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

A lahko vpra?am, koliko prevozi?, da se opravi regeneracija?

Jaz moram z mojo vozit enih 15 min nad 2000 obratov. Si nastavim na i-loop in ko je "ready" vem, da je konec. Se ?e ustavim in,?e se avto ugasne je to to.

 

 

Napisano

A lahko vpra?am, koliko prevozi?, da se opravi regeneracija?

Ojej prav koliko km prevozim, da se opravi ne bi vedel to?no. Vem pa da sem enkrat spremljal kliko minut  traja, da se opravi genracija. Ponavadi tam 10minut normalne vo?nje izven mesta. Drga? mi je  tudi ?e v mestu opravilo regeneracijo sam je pa? dlje trajalo pa vo?nja je bila tisti 50-60km/h

 


image.jpeg

 

Napisano

Na moji 2gen. M6 2.0 dizl regeneracije trajajo med 18-25km, ponavadi traja 20km. To je ve?inoma na AC 6.prestava 130kmh.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Meni tudi 2.2 motor pri 2. generaciji rabi 15-20 km vo?nje na avtocesti, da opravi regeneracijo. ?udi me, da 3. generacija spet dela regeneracije na kraj?e razdalje, zato je tudi mo?nost, da pride do prekinitve regeneracije ve?ja. Kolikor sli?im pa se pri drugih znamkah regeneracija v povpre?ju opravi enkrat na tank goriva.

Bom moral dobiti 6-ko bencinarko na test, da bom stestiral porabo z mojim na?inom vo?nje.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Poskusi,mogo?e ti nebo ?al.Pa nobene zajebancije z praznimi kilometri pod prisilo,da dokon?a rege.....?e ne dela? vsaj 30-40 000 na mesec se tako ne spla?a imet dizla.

Napisano

Jst sem mel testno M6 G145 pa me ni glih neki prepri?ala, teh 145HP ni blo glih ?utit, pa? NA bencinar. ?e bom kupil bencinarja bo definitivno Turbo bencinar, ker se mi ne lu?ta ve? nabijat motorja v obrate da da kaj od sebe. Tak da bencinar DA samo ne atmosferski.

Aja no poraba je bla ?e kr vredu pri enaki vo?nji na ?iht AC130kmh+5oseb, je bila poraba po ra?unalniku 6,9L, za primerjavo moj dizl ima prera?unano porabo 6L.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Opazil sem nekaj zanimivega. Velikokrat sem bral da se nekaterim dviguje nivo olja.

 

Tudi jaz sem trenutno pri?a temu. Prej?nji servisni interval se mi je nabralo nafte v olju za 350g. Majes je rekel, da je to super.

 

No v 2 mesecih od servisa se mi je nabralo ?e 286g. Sedaj pa zanimiv del. Zadnje regeneracije opa?am, da se nivo olja dviguje med izvajanjem regeneracije. Ne, takrat ko naj bi jo prekinil, ampak vmes.

 

90b50e5154c0c95fdb4a2f87190b4793.jpg

 

Na za?etku regeneracije je bil oil dilution na 245g, po koncu pa na skoraj 290g. Kar je ful.

Razlog? Mislim da s samim dpf-jem ni n? Narobe, kar sumim ?e od za?etka te?av.

 

No pa o?itno kak injektor slab. Zadnji? mi je majstr z mlake dejal, da ?e pri forsirani regeneraciji pogleda? korekcijo injektorjev in ?e ima kaj injektor korekcijo blizu 2,potem je zanic.

 

Torej, naslednja stvar je, da to preverim. Po dopustu.

 

To bi pojasnilo zakaj enim olje raste, drugim ne. Pod pogojem da se regeneracija seveda normalno izvaja.

 

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Hmh, zanimiva ugotovitev.

Zdaj nevem kdaj bi spremljal korekcijske vrednosti injektrojev a med samo regeneracijo ali po?

Korekcijske vrednosti se spreminjajo po kalibraciji injektorjev in po dolocenih kilometrih, tocno se ne spomnim mislim da vsakih 1500km.

Aja, pa korekcijske vrednosti so od -100 do +100 pri razli?nih pritiskih. Zdaj pri keri korekciji je mi?ljena vrednost 2??

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

V forscan se recimo korekcija vidi v leru in se tudi spreminja. Morm probat kako je pri regeneraciji. V leru ima pri meni prvi injektor - 0.5 korekcije

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Spektr pri vsem tem - kaj sumis oz kaj naj bi bilo narobe z avtom?

Pa daj se mal na cesto glej :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ktere PIDe to gleda??? FI_LRN_01?

Ne, inj_correction al nekaj takega.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Bi, ?e bi bil zihr da je to to. Pa nisem ?e. Poraba ni ni? kaj ve?ja, pri prej?nji ko je bil en injektor Fu? je bila poraba vi?ja za cca 5 deci.

 

To me ?e malo bega.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Aless, a se ti pm_acc_dsd hitro dviguje ob pospe?evanju ali ne? Pri meni je trenutno takole, ampak ko bom ju3 zalaufal bodo vrednosti prvih dveh malce padle.

534abf5b83d09ce8b1f3310ff283cd79.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Aless, a se ti pm_acc_dsd hitro dviguje ob pospe?evanju ali ne? Pri meni je trenutno takole, ampak ko bom ju3 zalaufal bodo vrednosti prvih dveh malce padle.

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Bom preveril ob priliki ;)

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Evo sem danes preveril in sem zanala?? na polno pospe?evali in sta se pm_acc_dsd in pm_gen dvignila za 0,4 v 10km. Pm_acc pa se je dvignil za 0,9

post-5522-0-38924400-1541850939_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ampak ti nista potem padli nazaj. Pri tebi so ti trije tudi poravnani vidim.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.