Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moja dela regeneracoje to?no na 220km.Do sedaj do km to?no in ?e vem, kfaj ne smem avta ugasniti.

Olje je na 80%.Kaj to?no to pomeni, ne vem. Najbr? gre proti 0 in ko je na ni? je cajt za menjavo olja, ?etudi ni ?e leto okoli. Po mojem.

Tako je... pa se racunalnik te bo opozoril, da je cas za servis, ceprav mogoce se ne bo 12 mesecev ali 20.000 od zadnje menjave...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e kaj ve? kot mi vejo :D,.. jaz se z regeneracijami in intervali sploh ne obremenjujem ni?,.. le opravim jo do konca kadar pa? pride

A lahko vpra?am, koliko prevozi?, da se opravi regeneracija?

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

A lahko vpra?am, koliko prevozi?, da se opravi regeneracija?

Jaz moram z mojo vozit enih 15 min nad 2000 obratov. Si nastavim na i-loop in ko je "ready" vem, da je konec. Se ?e ustavim in,?e se avto ugasne je to to.

 

 

Napisano

A lahko vpra?am, koliko prevozi?, da se opravi regeneracija?

Ojej prav koliko km prevozim, da se opravi ne bi vedel to?no. Vem pa da sem enkrat spremljal kliko minut  traja, da se opravi genracija. Ponavadi tam 10minut normalne vo?nje izven mesta. Drga? mi je  tudi ?e v mestu opravilo regeneracijo sam je pa? dlje trajalo pa vo?nja je bila tisti 50-60km/h

 


image.jpeg

 

Napisano

Na moji 2gen. M6 2.0 dizl regeneracije trajajo med 18-25km, ponavadi traja 20km. To je ve?inoma na AC 6.prestava 130kmh.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Meni tudi 2.2 motor pri 2. generaciji rabi 15-20 km vo?nje na avtocesti, da opravi regeneracijo. ?udi me, da 3. generacija spet dela regeneracije na kraj?e razdalje, zato je tudi mo?nost, da pride do prekinitve regeneracije ve?ja. Kolikor sli?im pa se pri drugih znamkah regeneracija v povpre?ju opravi enkrat na tank goriva.

Bom moral dobiti 6-ko bencinarko na test, da bom stestiral porabo z mojim na?inom vo?nje.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Poskusi,mogo?e ti nebo ?al.Pa nobene zajebancije z praznimi kilometri pod prisilo,da dokon?a rege.....?e ne dela? vsaj 30-40 000 na mesec se tako ne spla?a imet dizla.

Napisano

Jst sem mel testno M6 G145 pa me ni glih neki prepri?ala, teh 145HP ni blo glih ?utit, pa? NA bencinar. ?e bom kupil bencinarja bo definitivno Turbo bencinar, ker se mi ne lu?ta ve? nabijat motorja v obrate da da kaj od sebe. Tak da bencinar DA samo ne atmosferski.

Aja no poraba je bla ?e kr vredu pri enaki vo?nji na ?iht AC130kmh+5oseb, je bila poraba po ra?unalniku 6,9L, za primerjavo moj dizl ima prera?unano porabo 6L.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Opazil sem nekaj zanimivega. Velikokrat sem bral da se nekaterim dviguje nivo olja.

 

Tudi jaz sem trenutno pri?a temu. Prej?nji servisni interval se mi je nabralo nafte v olju za 350g. Majes je rekel, da je to super.

 

No v 2 mesecih od servisa se mi je nabralo ?e 286g. Sedaj pa zanimiv del. Zadnje regeneracije opa?am, da se nivo olja dviguje med izvajanjem regeneracije. Ne, takrat ko naj bi jo prekinil, ampak vmes.

 

90b50e5154c0c95fdb4a2f87190b4793.jpg

 

Na za?etku regeneracije je bil oil dilution na 245g, po koncu pa na skoraj 290g. Kar je ful.

Razlog? Mislim da s samim dpf-jem ni n? Narobe, kar sumim ?e od za?etka te?av.

 

No pa o?itno kak injektor slab. Zadnji? mi je majstr z mlake dejal, da ?e pri forsirani regeneraciji pogleda? korekcijo injektorjev in ?e ima kaj injektor korekcijo blizu 2,potem je zanic.

 

Torej, naslednja stvar je, da to preverim. Po dopustu.

 

To bi pojasnilo zakaj enim olje raste, drugim ne. Pod pogojem da se regeneracija seveda normalno izvaja.

 

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Hmh, zanimiva ugotovitev.

Zdaj nevem kdaj bi spremljal korekcijske vrednosti injektrojev a med samo regeneracijo ali po?

Korekcijske vrednosti se spreminjajo po kalibraciji injektorjev in po dolocenih kilometrih, tocno se ne spomnim mislim da vsakih 1500km.

Aja, pa korekcijske vrednosti so od -100 do +100 pri razli?nih pritiskih. Zdaj pri keri korekciji je mi?ljena vrednost 2??

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

V forscan se recimo korekcija vidi v leru in se tudi spreminja. Morm probat kako je pri regeneraciji. V leru ima pri meni prvi injektor - 0.5 korekcije

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Spektr pri vsem tem - kaj sumis oz kaj naj bi bilo narobe z avtom?

Pa daj se mal na cesto glej :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ktere PIDe to gleda??? FI_LRN_01?

Ne, inj_correction al nekaj takega.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Bi, ?e bi bil zihr da je to to. Pa nisem ?e. Poraba ni ni? kaj ve?ja, pri prej?nji ko je bil en injektor Fu? je bila poraba vi?ja za cca 5 deci.

 

To me ?e malo bega.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Aless, a se ti pm_acc_dsd hitro dviguje ob pospe?evanju ali ne? Pri meni je trenutno takole, ampak ko bom ju3 zalaufal bodo vrednosti prvih dveh malce padle.

534abf5b83d09ce8b1f3310ff283cd79.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Aless, a se ti pm_acc_dsd hitro dviguje ob pospe?evanju ali ne? Pri meni je trenutno takole, ampak ko bom ju3 zalaufal bodo vrednosti prvih dveh malce padle.

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Bom preveril ob priliki ;)

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Evo sem danes preveril in sem zanala?? na polno pospe?evali in sta se pm_acc_dsd in pm_gen dvignila za 0,4 v 10km. Pm_acc pa se je dvignil za 0,9

post-5522-0-38924400-1541850939_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ampak ti nista potem padli nazaj. Pri tebi so ti trije tudi poravnani vidim.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.