Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj, sej opravlja svojo funkcijo. Tvojim plju?am privo??im sve? zrak

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Za vikend sem imel moznost da sprobam ta OBD2 adapter na moji sedmici in dela lepo. Sem uvozil par PIDov za DPF regeneracijo ON/OFF, DPF Load ter DPF last regeneration  distance. 

 

Nisem uspel narediti screenshoot, bom probal drugic. Vglavnem, regenracija se je zacela, pri 49,6% DPF Load ter pri 461 km DPF last regeneration distance.

Zakljucila se je v zirka 10 min pri 473 km +/-par km.

 

DPF load je padel na 0,3 %. Super zadeva, ampak moram si malo ustimat prikaz. 

 

Vrednost PIDa Regeneration ON/OFF je pri avtomatski regeneraciji poskocila iz 0 na 2.   

 

Sem nalozil se app za Torque Pro Mazda Skyactive -D PIDs, nisem se uspel sprobat, baje da dela. 

Napisano

Zgleda da je moj DPF ?e v dobri kondiciji, zadnje 2 regeneraciji je bil interval okrog 250km, kar je za 2.0 dizla baje zelo dobro.

Aja, sem pa za foro vlil pred cca 1000km ta Antigripante v rezervar, zdaj ali je ta aditiv ugodno vplival ali pa kaj drugega, bomo videli.

?e Antigripante res podalj?a interval se spla?a vlivat to zraven.

 

post-5522-0-37194800-1545411315_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Na moji mazda 6 skyactiv 2,2 se delajo regeneracije to?no na 250km.?e so tej procenti, ki jih poka?e ra?unalnik za olje, je pri meni na 80%.. Nivo olja je normalen na max.

 

 

Napisano

Na moji mazda 6 skyactiv 2,2 se delajo regeneracije to?no na 250km.?e so tej procenti, ki jih poka?e ra?unalnik za olje, je pri meni na 80%.. Nivo olja je normalen na max.

 

Procenti so mi?ljeni prek OBD-ja, zama?enost DF filtra v %.

Regeneracije se pri 2.0 dizlih za?nejo pri cca. 50% zama?enosti, pri 2.2 dizlih pa pri cca 60%.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zanimivo, jaz s tem nisem imel te?av, pa je avto imel skoraj 170k km, ko je od?el od mene. Verjetno na to vplivajo vo?nje na kraj?e relacije ali kaj.

Va?no da ste re?ili!  :prstgor:

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Podlo?ka kot podlo?ka. Pri prej?nji sem jih menjal. Tukaj ko sem ga kupil od Juresa, vem da smo na servisu nekaj govorili  o tem, sem bil prepri?an da so menjali, no pa niso. Tako da, sem jih sedaj pri 140 tiso?. Ena je bila ?ist zape?ena in je ?la prakti?no po del?kih ven. 

 

Je pa to znana te?ava, no va?no da je ok. Je pa to res malenkost, glede na to kak?no ?talo ti posledi?no lahko naredi na motorju.

Napisano

Pa karter in sito so ti tudi s?istili?

A zdaj bo pa avto ostal pri hi?i 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja, karter in sito tudi, je rekel na? Pelko, da tam je bilo vse ?isto. Kar me ne ?udi, ker jaz sem do sedaj olje menjal nekje na 13.000 km. ?akam na eno ponudbo v roku meseca oz dveh, (?e ne bo kaj drugega vmes) potem bomo pa videli.  Do takrat seveda ?e vozim :)

Napisano

Jst sem imel moznost mal testirat zadevo na daljsi voznji, in sem ugotovil da pm_acc hitreje raste in ko je na 5.0 sesprozi regeneracija pa ceprav napolnjenost filtra cca. 30%. Sem pa ugotovil da ce se nekej casa peljes hitro cca. 190 ali vec zacnejo vrednosti pasti. Tudi procenti padajo..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Torej vozi 200 pa bo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nimamo v sloveniji take ceste.. Zdej sem sel od makedonije prek grcije do turcije.. Ne mores vrjet sama ravnina.. Se hujsa cesta kot zagreb-slavonski brod. Dejansko vidis cesto tudi do 7, 8 km naprej..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ti malo zavidam...bil z mazdo v Istanbulu...pa pridem ?e enkrat tja...

Kak?no je vreme dol?

Napisano

Jst sem imel moznost mal testirat zadevo na daljsi voznji, in sem ugotovil da pm_acc hitreje raste in ko je na 5.0 sesprozi regeneracija pa ceprav napolnjenost filtra cca. 30%. Sem pa ugotovil da ce se nekej casa peljes hitro cca. 190 ali vec zacnejo vrednosti pasti. Tudi procenti padajo..

Ja pol ma? pasivno regeneracijo takrat. Meni se to zgodi ?e imam zadaj po?itni?ko prikolico. Pa ?e to zgolj v dalj?i klanec
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

V Soboto relacijska, Celove-Zagreb, ter isti dan nazaj, vecinoma avtocesta, razen prelaza ljubelj ter malekost mestne voznje.

 

Nisem ga prevec gnal, avtocesta nekje do 150kmh. Poraba  po racunalniku kaze 8,3, me je pa presenetil podatek iz Torqe aplikacije. Uspel sem narediti 551km, potem je sledila regeneracija DPFa, vauu.

 

Pri mesani voznji se je izvajala nekje med 250 in 350km. 


Jst sem imel moznost mal testirat zadevo na daljsi voznji, in sem ugotovil da pm_acc hitreje raste in ko je na 5.0 sesprozi regeneracija pa ceprav napolnjenost filtra cca. 30%. Sem pa ugotovil da ce se nekej casa peljes hitro cca. 190 ali vec zacnejo vrednosti pasti. Tudi procenti padajo..

 

Tudi jaz sem opazil to, je bil filter pri 43% ter sem avto bol gnal, cirka 170-175 kmh, pa je zacela vrednost padati. Ne vem pa koliko je bila takrat vrednost PM-ACC. Se pa defenitivno rengeneracija sprozi ko pride do vrednosti 5, ne glede na  Load DPF. 

Napisano

V Soboto relacijska, Celove-Zagreb, ter isti dan nazaj, vecinoma avtocesta, razen prelaza ljubelj ter malekost mestne voznje.

 

Nisem ga prevec gnal, avtocesta nekje do 150kmh. Poraba  po racunalniku kaze 8,3, me je pa presenetil podatek iz Torqe aplikacije. Uspel sem narediti 551km, potem je sledila regeneracija DPFa, vauu.

 

Pri mesani voznji se je izvajala nekje med 250 in 350km.

 

?udno... pri meni je vedno na 250 pa naj si bo to mesto ali avtocesta. ?e ga pi?im ni? ne pripomorem glede reg. ampak moram narediti cca 12 km, da se dokon?a in to je to.

 

 

Napisano

Mogo?e je bila vmes ena, ki je ni zaznal. Ugibam.

Po mojem bo tudi to. ?e nosi pozoren na trenutno porabo lahko mimogrede spregleda? regeneracijo.

 

 

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Evo dans se je pri meni izvajala regeneracija pri rekordnih prevo?enih 282km, kar je odli?no za 2.0 dizla.

Predvidevam da je Dpf filter v top formi.

post-5522-0-23564800-1554912854_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.