Skoči na vsebino

Krajši interval regeneracije


Priporočeno sporočilo

25 minutes ago, SpEkTr said:

Jaz sem to že 2x čistil, se kar hitro zabaše - no v drugo ni bilo tako hudo, ampak v nobenem primeru pa nisem opazil neke razlike v porabi, vožnji...

Kolikor sem bral, naj bi servis ob menjavi zračnega filtra rutinsko očistil tudi MAF. Ne vem ali to tudi počnejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je vzupan3 napisal:

Kolikor sem bral, naj bi servis ob menjavi zračnega filtra rutinsko očistil tudi MAF. Ne vem ali to tudi počnejo.

Ne verjamem. Naredi pa to vsakokrat moj serviser ob rednem servisu. (pod kozolcem) 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MAF je pri filtru za zrak (če pucate bodite izredno pazljivi, gor je nitka oziroma rezistor (nvem slovenskega izraza, upornik?). 

Če tole stržeš potem je baje nov kar drag - gledam cca 150€ za košček plastike z žico.

 

MAP je pa dodatni senzor pri naših super duper bio eko EURO 6495947 motorjih 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Hixxy napisal:

MAF je pri filtru za zrak (če pucate bodite izredno pazljivi, gor je nitka oziroma rezistor (nvem slovenskega izraza, upornik?). 

Če tole stržeš potem je baje nov kar drag - gledam cca 150€ za košček plastike z žico.

 

MAP je pa dodatni senzor pri naših super duper bio eko EURO 6495947 motorjih 

Zadel bistvo, right there :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes vzel ven innn - no saj slika pove več kot 1000 besed. Dvomim, da je bilo kdaj to spucano (avto ima 120k kilomterov).

 

272833887_519828296058216_8442674613315674159_n.thumb.jpg.3194f4f7ff0c4452813e48312fae22fb.jpg

 

Porabil sem nekih 30 min da sem s čistilom, vatkami in zobotrebci vse spahal dol.

 

Nato sem naredil testno vožnjo in avto lepše teče, bomo videli če bo kaj drugače z regeneracijami.

 

Poročam ampak  zaenkrat imam občutek, da je mogoče bil ta senzor krivec za vse :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Hixxy napisal:

Danes vzel ven innn - no saj slika pove več kot 1000 besed. Dvomim, da je bilo kdaj to spucano (avto ima 120k kilomterov).

 

272833887_519828296058216_8442674613315674159_n.thumb.jpg.3194f4f7ff0c4452813e48312fae22fb.jpg

 

Porabil sem nekih 30 min da sem s čistilom, vatkami in zobotrebci vse spahal dol.

 

Nato sem naredil testno vožnjo in avto lepše teče, bomo videli če bo kaj drugače z regeneracijami.

 

Poročam ampak  zaenkrat imam občutek, da je mogoče bil ta senzor krivec za vse :)

Uf,tole je pa res usrano...😲

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Hixxy napisal:

Danes vzel ven innn - no saj slika pove več kot 1000 besed. Dvomim, da je bilo kdaj to spucano (avto ima 120k kilomterov).

 

272833887_519828296058216_8442674613315674159_n.thumb.jpg.3194f4f7ff0c4452813e48312fae22fb.jpg

 

Porabil sem nekih 30 min da sem s čistilom, vatkami in zobotrebci vse spahal dol.

 

Nato sem naredil testno vožnjo in avto lepše teče, bomo videli če bo kaj drugače z regeneracijami.

 

Poročam ampak  zaenkrat imam občutek, da je mogoče bil ta senzor krivec za vse :)

Wtf??? Kaj pa tankaš v ta avto? Surovo nafto??zmeden?

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

4 hours ago, Hixxy said:

Danes vzel ven innn - no saj slika pove več kot 1000 besed. Dvomim, da je bilo kdaj to spucano (avto ima 120k kilomterov).

 

272833887_519828296058216_8442674613315674159_n.thumb.jpg.3194f4f7ff0c4452813e48312fae22fb.jpg

 

Porabil sem nekih 30 min da sem s čistilom, vatkami in zobotrebci vse spahal dol.

 

Nato sem naredil testno vožnjo in avto lepše teče, bomo videli če bo kaj drugače z regeneracijami.

 

Poročam ampak  zaenkrat imam občutek, da je mogoče bil ta senzor krivec za vse :)

A je tole MAP ali MAF senzor?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je Alex napisal:

To je standard v naših dizelcah. Zahvala pa gre dodatnemu bio dizlu. 😉

:blink: 

Po pravic povedan sem res vesel, da vozim starega saaba.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
pred 20 urami je Hixxy napisal:

Sam ne poslušati možakarja v poznih urah, res ima tak pomirjujoč glas, zaspal sem v 3eh minutah haha

Ravno zato mi ga je všeč poslušati kako lepo počasi vse razloži... Ni to neki zafnani gringo,ki pol besed poje in nimaš pojma kaj je povedal. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.