Skoči na vsebino

Krajši interval regeneracije


Priporočeno sporočilo

Tako, kon?no sm ?e js dobu adapter od Spektra in na hitro sem zra?unal povpre?je. 592 regeneracij pri 124k km -> regeneracije na 210 km.

 

Zej pa a je to dobr al pa slabo, se pa nemorm odlo?it, glede na to, da berem tule, da novej?i SkyActiv 2.2 majo spet kraj?e intervale. Definitivno pa opa?am, da kraj?e relacije delajo sranje, se mi zdi, da kr naprej regeneriram xD

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst sem pa dons naeekrat dobu dpf lucko, pm acc sem imel na nuli ko sem sel dol z avtoceste in naeekrat je narasel na 12.3. Pred tem sem ga mal tisal po avtocesti. Tole sem dobu zdej ze ene 2 u kratkem casu. Ali se komu sanja kaj bi zo lahko bilo?

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako, kon?no sm ?e js dobu adapter od Spektra in na hitro sem zra?unal povpre?je. 592 regeneracij pri 124k km -> regeneracije na 210 km.

 

Zej pa a je to dobr al pa slabo, se pa nemorm odlo?it, glede na to, da berem tule, da novej?i SkyActiv 2.2 majo spet kraj?e intervale. Definitivno pa opa?am, da kraj?e relacije delajo sranje, se mi zdi, da kr naprej regeneriram xD

 

To je po mojem mnenju dober rezultat. Na moji se ?e normalno vozim regenerira nekje okoli 220 do 240km, ter zaklju?i nekje proti 260km. Ne vem pa zakaj je spet manj?i filter notri od prej?nje serije, kjer so se regeneracije izvajale na okoli 400km. 

 

To seveda kar dobro dvigne porabo, so imel pa mogo?e kak dober , tehten razlog za to. Pa tudi ma?ina se precej hitreje ogreje in tudi mogo?e za malenkost bolj 'vro?a' je pri normalnem obratovanju, kot prej?nja GH serija.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Spektr: ja, na porabi se poznajo te regeneracije (ni mi v?e?, da to odpadno gorivo zlivajo med motorno olje, bljak). Ko sem bil na ?e?kem, kjer sem z njim delal dalj?e relacije, sem pr?u s porabo tut na 5.9 l/100km, zej v slo je pa 6.4 l/100km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je ?ist solidna poraba, jaz se zaradi tega ne bi sekiral. To da se pa nafta nabira v olju, to bom pa tudi jaz ?e videl kako bo. Zaenkrat malce spremljam, pri prej?nji sem ?e sem vedel da se dela sku?al narediti tako da se zaklju?i regeneracija. Pa nekih te?av z dvigovanjem nivoja olja nisem imel.

 

Upam, da bo tukaj isto. ?e so pa kaj pokvarili bomo pa videli kmalu :)


Iceman, naredi prisilno, naredi reset DPF, potem bo? pa videl. ?e se ti bo ?e pojavilo, lahko da je senzor fu?, lahko pa da ima? ?e toliko neodsranljivih ostankov v DPFju. To se vidi tako, da ko avto naredi regeneracijo ti parametra PM_ACC oz PM_ACC_DSD ne gresta nazaj na ni?, ampak obstane nekje na ne vem1 ,2 3 g/l.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni dela interval regeneracije v povpre?ju med 250 km in 270 km. ?e je ?e interval kraj?i v primerjavi z GH serijo, pa sama regeneracija traja manj ?asa, pri meni se kon?a med 10-15km, pri prej?nji pa med 15-20km, tako da je sedaj manj mo?nosti, da bi prekinil regeneracijo. Je pa avto dnevno v pogonu na avtocesti Kranj-Ljubljana, kar je po mojem mnenju minimalna razdalja za optimalno delovanje tega motorja.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma, takole na u?, ne bi rekel da je bistveno kraj?a. Pri prej?nji sem iz kranja do cerkelj jedva opravil oz. sem jo, ?e se je res kmalu po ?tartu zagnala, sicer ne. Pri tej je pa tudi nekaj podobnega, tako da neko bistveno kraj?e se mi zdi da ni. 

Moram ?e kak?no po?akat. 

 

Ampak , nekaj mi ni jasno. Pri GJ in GH se regeneracija ?tarta pri nekje 6g/l. Torej, potemtakem moja teza da je ?as regeneracije pribli?no enak dr?i. Ne vem pa zakaj potem pri novi , naredimo toliko manj km?? Edina razlaga je da motor bolj kadi?  :))


Kako pa se naredi dpf reset? Drugace pa vsi parametri gredo lepo na 0. Regeneracija se dela lepo. Zgori v cca. 15 do 25 km.

 

Hm, forscan ima to mo?nost. Mogo?e malce po?akaj ?e s tem, zaenkrat samo pobri?i napako.

 

?e se ti vse lepo zgenerira, potem je mogo?e kak?na za?asna 'slabost' :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno ima vpliv tudi vi?ja EU norma.

Ja, jaz sem bil od za?etka presene?en, ko je tako hitro zaklju?ilo regeneracijo. ?e vozim relacijo, jo zaklju?i celo pod 10 km, pri prej?nji ni bilo variante. Jaz sem se tega novega re?ima ?e navadil in ?e bo tako delala ?e v naprej, bom ?isto zadovoljen. Tudi s porabo sem zadovoljen, slabih ?est litrov.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, ro?ni menjalnik malce manj nafte zahteva :)

 

Avtomatski pa terja svoj davek, ampak zaenkrat je super. Vidim pa zakaj zahteva ve?. Ker avtomatski menjalnik pri mazdi ni tako 'eko' naravnan kot pri das auto koncernu. To ni varianta da ?alta izpod 1500 obratov, oz. da bi se vozil z manj kot 1500 obratov v katerikoli prestavi.

 

Mogo?e pa ho?ejo s tem poudart karakter avta :)))

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja vcerej ko se mi je lucka prizgala sem mogu kr prisilno regeneracijo naredit. Ce se mi se enkrat prizge potem pa gre na odstranitev dpf. Dost ga mam

 

Pa ?e ti je do sedaj lepo delovalo, ne vidim razloga. Sej nisi mel nekih stra?nih te?av s tem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma tezav nisem imel ampak zdej v roku 2 tednov sem dobu utripajoco lucko 2 krat. Cudno mi je da kr naeenkrat zaskoci pm_acc. Morem najdit enega avtomehanika da se s tem ukvarjam k pelko ima ocitno prevec strank..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pelko je res zaseden, v?asih se bojim, da ga bo delo ?isto povozilo.

 

Se pravi ko regeneracije ti ?e vedno dela na 400km? ?e ja, pol filter ni oblo?en z nepotrebnimi stvarmi.

 

Pol bi rekel ?ez prst, da ga kak?na sonda oz. senzor mal jeb?ka.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odstrani, blindiraj Egr das na of v ra?unalniku in ma? mir. Pa ?e avto bo bol dihal....

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem lih hotu re?t :) Jaz bi najprej preveril na ?em je stvar. Lahko da je kaka malenkost.

Jap, malenkost tipo zapackan dpf filter... cena? - sitnica. Malenkost ve? kot jurja pride nov.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ne, ni vse tako ?rno. Ma? en kup senzorjev ?e okoli, lahko ma? po?eno cev ki gre na senzor pritiska. Lahko ima? zabasano to cev. Tako malenkost sem mislil. 

Ne crkne samo DPF sam po sebi. Tudi ?e crkne, da? notri vlo?ek pa je nekako ?e sprejemljivo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsi prebivalci okol tebe, vklju?no s tabo samim, pa slab?e .... :D

 

 

In ladja s katero pripeljejo avtomobile iz bliznjega in daljnega vzhoda v zrak izpusti toliko svinjarije, kot jih bodo vsi tisti avti, ki jih prevaza, v ene 10 ali vec letih :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In ladja s katero pripeljejo avtomobile iz bliznjega in daljnega vzhoda v zrak izpusti toliko svinjarije, kot jih bodo vsi tisti avti, ki jih prevaza, v ene 10 ali vec letih :)

Torej kupujmo lokalno, doma?e iz NM :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.