Skoči na vsebino

Navigacija v Mazdah (infotainment, MZD Connect)


sylver

Priporočeno sporočilo

Jaz tudi z Google maps nism nikoli imel problemov po Avstriji, Nem?iji, Italiji...

Je pa treba rabit malo s pametjo in pred ?tartom preverit kje pelje...

 

Za Balkan je po mojih izku?njah Garmin najbolj?i. Sem slu?beno ogromno potoval pred leti in z Garminom sem vse dobil, vklju?no na Kosovem. Razen BIH/Sarajevo. Tam me je peljal na komplet drugo stran in me je re?la policija

 

Mazda navigacijo pa rabim samo za Slovenijo in ?e to bol malo, tako da ne dam komentarja.

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem s to mazdino navigacijo prepotoval pol evrope in je ?isto ok. Povsod sem pri?el to?no na cilj. Zdej, ali po najkraj?i poti ne vem a me to niti toliko ne briga, ker se mi nikamor ne mudi. Ima pa res lepo narisane odcepe na avtocestah.

Informacije o prometu pa redno spremlja moja ?ena na telefonu, tako, da se recimo izognemo poleti gu?vi na cestninski na koncu italijanske avtoceste in grem prej ven.

Nekako kombiniramo oboje in je top.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 tednov kasneje...

Pozdravljeni! Mogo?e je bilo o tem ?e govora, pa sem spregledal  :ne vem:  Pred kratkim sem kupil SD kartico z navigacijo, za mojo CX 5 in lahko re?em, da dela OK. Edino eno me moti (verjetno ne znam)... npr: rad bi vpisal samo ime trgovine v nekem kraju, pa ne sprejme. Verjetno je kaj v nastavitvah? Navigacija ho?e le to?en naslov. Mi lahko kdo pomaga? Hvala in prijetno uporabo va?ih (na?ih) Mazd. lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te dni sem dobil obvestilo:

Dear valued MZDConnect user,

A new map update (Map of Europe) is available for your MZDConnect navigation system as of December, 2019.

Mi ne pomaga, ker mi je pretekla triletna brezpla?na posodobitev.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nismo samo slovenci... tudi drugje je isto... Tudi na nemskih forumih ponavadi porocajo o obvestilu glede nove verzije kaksen mesec po izidu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A so v tej verziji ?e popravili omejitve recimo pri biv?i cestninski Log in Torovo? Jaz namre? ?e nisem ni? updejtal.

Ja... Log in Torovo je koncno OK... tista proti obali pri Kozini pa se nima popravljenih omejitev... Za te recimo vem...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ?e ne vem, kaj storiti glede te navigacije, ali pustiti tako kot je, pa? ne bo vse pokazala prav, kupiti na e bayu za enkratno posodobitev ali kupiti tri letno posodobitev. Hm...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolko pa stane 3 letni update?

 

https://infotainment.mazdahandsfree.com/navigation-updatemymaps?language=sl-EU

 

Mazda_Connect_23F13D1E.png

 

Ce potrebujes pa spletne storitve (ki mimogrede v Sloveniji niso uporabne, ker se vedno ni nobenega ponudnika informacij o stanju na cestah - lahko edino preveris cene goriv in uporabis krajevno iskanje ter pogledas vremensko napoved) pa so cene sledece >> https://infotainment.mazdahandsfree.com/navigation-connectedservices?language=sl-EU

 

Mazda_Connect_23F13D97.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala. Mi je potekla tudi meni naro?nina letos. Za to ceno pa je bolj ekonomi?no ponovno prek ebaya novo kartico naro?it.

 

Nevem, ce je bolj ekonomicno... Ker tiste ne mores posodabljati... in vprasanje, kaj bos dobil na kartici (ali bo res na njej cisto zadnje stanje ali bo recimo spomladanska posodobitev za 2019) ... Tako kartico iz eBaya lahko uproabis samo prvic, ko avto se ni imel vstavljene in registrirane navigacije... Potem je VIN zabelezen in ne mores kar tako kupit drugo kartico z drugo serisjko in jo aktivirat ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot ze napisano... jaz ne razumem tega, kako lahko za avto daste 20 jurjev, ali vec... potem pa iscete vec kot ocitno nelegalne ali napol legalne variante za to, da bi prisparali 100? ... Ampak OK... vsak bo zase vedel, kako in kaj  :rolleyes:  :zvizga: ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A zakaj :) nekdo na forumu je enkrat rekel, da ?e ne bi na tak na?in to po?eli, pol si tut tazga avta ne bi mogl kupt :)

 

To je bzv debata. Nekdo ima prioritete pa? druga?ne. In ?e se ne pusti lupit, jbg. Itak nobenega direktno ni o?kodoval, kot recimo pri ?raufanju DPFjev dol iz avta :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Noja... kupis tisto, kar si lahko privoscis ane? Ce si ne mores privoscit najnovejsih nadgradenj, jih pac ne uporabljas... Niso namrec zivljenjskega pomena  :P ... in se da tudi brez tega prezivet ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.