Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sedaj pa zraven dodaj se kako to vpliva na pm acc dsd recimo.

 

Čeprav to je ob engine load 9%, kar je skoraj prosti tek

 

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

 

 

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Poskusil sem uporabiti PIDe, ki jih je napisal Aless na začetku.
Pa mi vrag ne deluje. Imam sicer brezplačno verzijo Torque, ki sicer omogoča dodajanje PIDov. Za razliko od prikazanega pa nimam tistih spodnjih vrstic (recimo Header je povsod omenjen).
Kaj za vraga gre narobe?
Sicer se Torque poveže in ostali (njegovi) prikazi delujejo.

Napisano

Moram malo pogledati tale Torque. Prejle sem nastavil nekaj stvari, pa se jih kakšna polovica ni prikazovala (mislim, da recimo temperatura olja). Se bom bolj sistematično lotil.

 

Napisano
pred 3 minutami je kacnje napisal:

Moram malo pogledati tale Torque. Prejle sem nastavil nekaj stvari, pa se jih kakšna polovica ni prikazovala (mislim, da recimo temperatura olja). Se bom bolj sistematično lotil.

Povsem normalno 👍 Od vgrajenih PIDov tudi meni pol ne dela, tisti, ki pa delajo so v aplikaciji obarvani zeleno. Če pogledaš prvo vrstico moje xls datoteke, so v glavnem vsi, ki delajo.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
dne 8. 11. 2018 ob 18:14 je Aless napisal:

Ker je blo zanimanje za dodatne PID-e (Parameter ID) za Torque PRO, sem se odlo?il naredit seznam, da ne pi?em po 100 drugih temah.

Najprej bom pokazal postopek kako sploh dodati dodatne PID-e v Torque. Da bo la?je za nove uporabnike Torque, ki se ?e ne znajdejo najbolje.

 

post-5522-0-14413000-1541693948_thumb.png Prvo odpremo Torque.

post-5522-0-52002100-1541694742_thumb.png Gremo na Settings

post-5522-0-81838500-1541694844_thumb.png Gremo na Manage Extra PIDs/Sensors

post-5522-0-99937800-1541695858_thumb.png Kliknemo na 3 pikice

post-5522-0-76594200-1541695924_thumb.png Izberemo Add Custom PID

post-5522-0-43479700-1541695985_thumb.png Kliknemo OK

post-5522-0-78832000-1541696012_thumb.png Zdaj se nam je odprl PID Editor v katerega vnesemo podatke ki jih bom posredoval v seznamu

post-5522-0-87402900-1541696104_thumb.png Ko vnesemo podatke novega PIDa kliknemo ?e na OK da shrani PID

 

 

Zdaj pa Gremo na SEZNAM, ki ga bom sproti dopolnjeval, ker je tega kr dost in se mi ne ljubi vsega na enkrat pisat.

 

RAZTEGNJENOST VERIGE

Name: Timing Chain Elongation (lahko tudi po ?elji napi?ete slovensko-raztegnjenost verige npr.)
Short Name: Chain El (enako lahko date slo ime sam bolj kratko)
PID: 22DAA1
Equation: (((A*256)+ B)-32768)/1000
Min: 0.0
Max: 15.0
Units: deg?

 

NABIRANJE SAJ V FILTRU DPF

Name: DPF PM Accumulation
Short Name: PM ACC
PID: 22042C
Equation: ((A*256)+B)/628
Min: 0.0
Max: 20.0
Units: g/l

 

?ELJENO NABIRANJE SAJ V FILTRU DPF
Name: DPF PM Accumulation Desired
Short Name: PM DSD
PID: 22042B
Equation: ((A*256)+B)/628
Min: 0.0
Max: 20.0
Units: g/l

 

PROIZVEDENE SAJE DPF
Name: DPF PM Generated
Short Name: PM GEN
PID: 22042D
Equation: ((A*256)+B)/628
Min: 0.0
Max: 20.0
Units: g/l

 

NAPOLNJENOST DPF FILTRA V %

Name: DPF LOAD %
Short Name: LOAD %
PID: 22042D
Equation: ((((A*256)+B)/628)*100)/10
Min: 0.0
Max: 100.0
Units: %

 

PRIKAZ AKTIVNOSTI REGENERACIJE (on/off)

Name: DPF Regeneration status
Short Name: DPF Regen sts
PID: 220380
Equation: A
Min: 0.0
Max: 1.0
Units: ON / OFF

 

PRIKAZ ?TEVILA REGENERACIJ

Name: DPF Regeneration Count
Short Name: DPF Regen Cnt
PID: 220432
Equation: A*256+B
Min: 0.0
Max: 0.0
Units:

Header: 7E0

 

TEMPERATURA ZRAKA V INTERCOOLERJU

Name: Boosted Air Temp
Short Name: Boost AT
PID: 22F446
Equation: A-40
Min: -40
Max: 215
Units: ?C

 

ODPRTOST VARIABILNE TURBINE V %

Name: VGT Open %
Short Name: VGT %
PID: 2203FB
Equation: (((A*256)+ B)*100)/65536
Min: 0.0
Max: 100.0
Units: %

 

PRITISK V SESALNEM KOLEKTORJU

Name: Intake manifold abs press. (kPa)
Short Name: IMAP (kPa)
PID: 22F470
Equation: (D*256+E)/32
Min: 0
Max: 300
Units: kPa

Header: 7E0

 

?ELJENI PRITISK V SESALNEM KOLEKTORJU

Name: Intake manifold abs pressure Desired(kPa)
Short Name: IMAP DSD (kPa)
PID: 22F470
Equation: (B*256+C)/32
Min: 0
Max: 300
Units: kPa

Header: 7E0

 

?ELJEN PRITISK TURBINE

Name: Desired Boost
Short Name: DSD Boost
PID: 221305
Equation: (((A*256)+B)/64)/100
Min: -0.5
Max: 2
Units: Bar

 

PRITISK V PNEVMATIKAH (za ostale pnevmatike se spremeni ?tevilka PIDa v 222A06, 222A07, 222A08)

Name: Tyre 1 pressure
Short Name: T1 Press
PID: 222A05
Equation: ((A*1373)/1000)/100
Min: 0.0
Max: 3.5
Units: bar
Header: 720

 

TEMPERATURA V PNEVMATIKAH (za ostale pnevmatike se spremeni ?tevilka PIDa v 222A0B, 222A0C, 222A0D)

Name: Tyre 1 Temperature
Short Name: T1 Temp
PID: 222A0A
Equation: A-50
Min: -50
Max: 205
Units: ?C
Header: 720

 

TEMPERATURA OLJA V AVTOMATSKEM MENJALNIKU

Name: Transmission Fluid Temperature
Short Name: TFT
PID: 221E1C
Equation: (SIGNED(A)*256+B)/16
Min: -40
Max: 1000
Units: ?C

Header: 7E1

 

PRIKAZ PRESTAVE

Name: Gear
Short Name: GEAR
PID: 221E12
Equation: A
Min: 0
Max: 100
Units:

Header: 7E1

 

DPF PRITISK

Name: DPF DifFerential Pressure
Short Name: DPF DP
PID: 22F47A
Equation: (SIGNED(B)*256+C)/100
Min: -10
Max: 100
Units: kPa

Header: 7E0

 

TEMPERATURA AKUMULATORJA

Name: Battery Fluid Temperature
Short Name: BATT Temp
PID: 224029
Equation: A-40
Min: -40
Max: 100
Units: ?C

Header: 7E0

 

NAPOLNJENOST AKUMULATORJA

Name: Battery Estimated State Of Charge
Short Name: BATT SOC
PID: 224028
Equation: A
Min: 0
Max: 100
Units: %

Header: 7E0

A se da kako uvoziti csv datoteko?

 

Namreč na telefonu ne najdem kam jo naj prilepim Samsung S20+

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Settings => Manage extra PIDS/Sensors => Add predifined set => ExportedPIDs

 

Na osnovnem direktoriju telefona je mapa ".torque", ki je zaradi pikice v imenu mape ne vidiš .. sam uporabljam program "ES file Explorer" in v nastavitvah lahko nastavim, da program prikazuje tudi skrite mape.

 

slika.thumb.png.2ff28825884f64e27eeca3b799f1132f.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Nimam na voljo exported pidsac40d7746b37c6cebb04a1d64bd32cb3.jpg

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pa tukaj sem ga dal v mapo.

Nekaj me jebeab6dff285a1682246b223b1839da12ed.jpg

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A obstaja pod da mi pokaže kdaj poteka regeneracija.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 2. 10. 2021 ob 15:20 je mazdaman napisal:

A obstaja pod da mi pokaže kdaj poteka regeneracija.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

 

Drgač imaš na prvi strani ;)

 

PRIKAZ AKTIVNOSTI REGENERACIJE (on/off)

Name: DPF Regeneration status
Short Name: DPF Regen sts
PID: 220380
Equation: A
Min: 0.0
Max: 1.0
Units: ON / OFF

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Evo danes zjutraj, sem jo doživel in spremljal, trajala je enih 5-10 km.
Prva slika ko se je začela morda trajala kak km druga pa po končani reg.8444a4e2845f38b5a5cbea130018abdb.jpgbcf0baabf92a8b2eb004825754af0b56.jpg

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Ta pa potem ko sem avto vgasnil za 3 minutne1125598b403c4331e63b5b0c099c98ea.jpg

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

@mazdamaninterval regeneracij je vredu, ampak malo me moti da DPF_PM_GEN ni šel na nulo. 

Kaj pa DPF_PM_DSD ti je po regeneraciji šel na nič? 

Koliko prevoženih ima avto? 

 

Pri meni po regeneraciji gre DPF_PM_GEN na 0,0 g/l,  DPF_PM_DSD pa na 0,3 g/l, kar kaže da je v dpfu že nekja negorljivih saj, je to za pričakovat za dpf z 300kkm.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Avto ima 57.000 km dsd še nisem vpisal ker jih moram ročno dodajati, pa dodam ko mi čas dopušča.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk



Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
dne 9. 8. 2021 ob 15:13 je Janez007 napisal:

A ni škoda časa? Plačaš tiste 3,5 evre in imaš Torque pro ter uvoziš datoteko z vsemi objavljenimi pidi (prilagam).

 

Pa objavi log datoteko, da lahko primerjamo.😉

 

Zanima me parameter DPF Pressure(bar), ki se pri meni giba od nekaj do 200 enot, vmes ko spustim plin kaže čez 4500 enot (verjetno napaka aplikacije???), tudi sicer te enote verjetno niso bari, ampak kPa, saj če bi bili, bi dpf zelo verjetno že zdavnaj razneslo in tudi nas v avtu 🤪

 

 

exportedPIDs.csv 3 kB · 8 prenosov

A ti PID-i so pravi tudi za M6 letnik 2008 z 2.0 103kw D motorjem? Ker jaz sem  jih uvozil v Torque in mi sploh ne kaže podatkov za DPF. Prej ko sem imel ročno vnešene pid-e mi je kazalo samo DPF PM ACC,zdej pa še tega ne. Edino koliko je km od zadnje regeneracije (2k km+) kar se mi zdi zlo sumljivo in št. regeneracij (1)... Kaj bi lahko bilo narobe? 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Hello,

 

I want to ask about PID 220434

 

Name: Last DPF Regen Distance
Short Name: DPF LRD
PID: 220434
Equation:((B<16)+(C<8)+D)*( 1/640 )
Min: -0
Max: 500
Units: Km
Header: pustiti prazno

 

Is this equation is correct?

  • 2 leti kasneje...
Napisano (urejeno)

Zdravo

Se komu sanja zakaj mi v torque-u za elongacijo verige ne vrne nobene vrednosti ? Najprej sem mislil da je problem v senzorju v mojem avtu, prejšnji vikend probal na M6 2013 bencinarju in je isto naredilo. Ostale vrednosti mi normalno pokaže. Ali delam kaj narobe ? PIDi so prepisani s tega foruma...Screenshot_20240112-145947.png

Popravljeno od ffbike
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Zdravo.

Še ni bilo omenjene zelo zanimivo koristne funkcije za lastnike AWD pogonov.

gre se za funkcijo spremljanja razmerja prenosa moči med sprednjo in zadnjo osjo.

Na cx5 2018 awd mi PID deluje v Torque pro.

Pa še kdor uporablja Android Auto s kablom, je od tega emseca naprej možno s povabilom testne aplikacije spet uporabljati AA Torque monitor - samo pošljite prošnjo z email naslovom v spodnji debati AA-Torque Android 14 debati. 

GITHUB.COM

Using Google Pixel 6a on Android 14 stable release, non-rooted. Installing from KingInstaller doesn't work as it returns "App installed from KingInstaller". I managed to get AA-Torque installed as ...

 

 

Tu je pa PID za AWD:

 

PID = 221e7a
Coupling Solenoid Duty Cycle (long name)
CUP SOL (short name)
min value =0
max value =100
Scale = x1
Units = %
Equation = A*100/255
OBD Header = 761

 

Podroben info pa na https://mazdas247.com/forum/t/2016-cx-5-awd-system-questions.123878840/

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.