Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni zadni? v KP niso dejali da bi ?e bil za airbage,.. tko da upam da ne pride kaj po po?ti :P

 


image.jpeg

 

Napisano

Meni so tudi poslali vpoklic. Imam pa 1.gen 6-ko, letnik 2003...

A to so ti sedaj poslali? Za tiste letnike je bil vpoklic za sovoznikov airbag ?e vsaj ene 5-6 let nazaj. Razen, ?e je bila tudi na vpoklicu vgrajena zani? roba. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

A to so ti sedaj poslali? Za tiste letnike je bil vpoklic za sovoznikov airbag ?e vsaj ene 5-6 let nazaj. Razen, ?e je bila tudi na vpoklicu vgrajena zani? roba.

Ja, prej?nji teden so mi poslali. Avto imam od leta 2009, pa sem sedaj prvi? dobil vpoklic... Kdo bi vedel...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Lep ni ampak lepo gode ha ha ha

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Sem danes slucajno na nekem nemskem forumu opazil, da lahko na Mazdini spletni strani preverimo, ce je kaksen vpoklic za nas avto... pa sem poiskal to se na slovenski strani in nasel, da lahko to naredimo tukaj >> https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/

 

Za moj avto vidim, da je na voljo en vpokic.. in sicer ima stevilko AK038A... kar je tisti vpoklic, ki velja za bencinske motorje, ki imajo sistem izkljapljanja cilindrov ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem danes slucajno na nekem nemskem forumu opazil, da lahko na Mazdini spletni strani preverimo, ce je kaksen vpoklic za nas avto... pa sem poiskal to se na slovenski strani in nasel, da lahko to naredimo tukaj >> https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/

 

Za moj avto vidim, da je na voljo en vpokic.. in sicer ima stevilko AK038A... kar je tisti vpoklic, ki velja za bencinske motorje, ki imajo sistem izkljapljanja cilindrov ... 

Mogo?e pa lavfa? na treh...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lol, ka js mam dejavu spet al ka, ?e mesec bluzim o problemih z DPF regeneracijami zej pa ugotovim, da mam vpkolic: AK016A - Intake Shutter Valve Concern

Sicer ni dierktno povezano in po googlu bi se lahk sam zgodil, da ti avto ugasne. Ma gremo se zment na servis, pa da vidimo.

Napisano

Lol, ka js mam dejavu spet al ka, ?e mesec bluzim o problemih z DPF regeneracijami zej pa ugotovim, da mam vpkolic: AK016A - Intake Shutter Valve Concern

Sicer ni dierktno povezano in po googlu bi se lahk sam zgodil, da ti avto ugasne. Ma gremo se zment na servis, pa da vidimo.

Tudi jaz.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Evo sem preveril, tudi jaz.

 

AJ024D Reprogramming PCM
AK016A Intake Shutter Valve Concern
 
Hja, bo treba peljat, ni druge
Napisano

@Hixxy: ta reprogramming sem nardil ?e na ?e?kem, takrat so mi rekli, da je to sam PCM prene?en iz novih M6 2018. Tale AK016A pa zgleda, da smo vsi dizla?i fasali. Me prav zanima, kaj bojo s tem nardil.

Napisano

V petek naslednji peljem.

 

Amm a za ta reprogramming, a dam nazaj original SD kartico noter (sedaj imam posodobljeno, kupljeno na Ebay-u :P ) ali lahko pustim to noter.

 

Jao upam da ni kaj ve?jega, naslednjo nedeljo ?tartam na Kor?ulo :D

 

Bomo videli :)

Napisano

Ja po par mescih sem menju turbino, ker je loputa crknala :D

 

Pa na mal bolj resno noto: niti ne, podobna zadeva, kve?jemu placebo. Takoj ko sm se odpeljal iz servisa, zej pa leti k strela... Po tednu dni ti ta ob?utek izgine.

Napisano

Lol ne me pla?it :D

 

Bodo ?e na servisu povedali kaj in kako :)

 

Hvala :)

  • 2 tedna kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ti se hecas ampak meni so se za cca 50km podalj?al. Bo pa o?itno treba ?pegle menjat, ker se dogaja da se ne odprejo vedno do konca.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ti se hecas ampak meni so se za cca 50km podalj?al. Bo pa o?itno treba ?pegle menjat, ker se dogaja da se ne odprejo vedno do konca.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Meni so oba motor?ka od ogledal zamenjali. Baje, da je bil vpoklic?

 

 

Napisano

Jaz sem tudi imel problem z ogledalom na voznikovi strani, da se vcasih ni zlozil do konca ... pa so menda menjali na obeh straneh, ko sem imel redni servis  ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A je ?e kdo dobil vpoklic zaradi lu?ke MIL? Naj bi pregledali loputo (kot lopute) - krmiljenje. Hkrati naj birepogramirali ra?unalnik na novi softwer (ve? konjev?) :)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.