Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem poklical za redni servis in se zmeniva za datum. Ko pa omenim, da bom prinesel svoje poceni olje pa takoj v luft...da potem ne velja garancija, da lahko zariba ma?ina, da on ne bo odgovarjal... "Po?akaj, ?lovek. Kupil sem original dextelio extra super duper dpf filter +". On pa "Ja, samo vseeno, ni originalno.To moramo zapisati v zapisnik".

"Seveda je original, samo za ceno 7? za liter napram va?im 20+? za liter.

" Ja,potemtakem vam moram zara?unati 15% ve? za delo".

??? - ker kaj? , a ga je te?je napolniti, ne razumem tega stavka.

Iz tega se to?no vidi, da jim je to z oljem glavni zaslu?ek pri rednem servisu.

Pri Interclassu mi niso nikoli komplicirali glede olja. Vedno zelo korektni.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Napisano

Alex lahko napises v katerem delu Slovenije je to bilo da se zacnemo taksnih izogibat pa da vidijo. Tisto njegovo total olje iz soda ki ga imajo za vse za dizle bencinarje traktorje kosilnice je boljse kot moje original po liter ali 5litro? Ma ja kot da so zlatarji, jaz mu kar povem niste edini, ce je treba peljem v avstrijo al pa na hrvasko iz principa, te pa naj razmisljajo.

Napisano

To je v Kp. Ponavadi so bili korektni tokrat so me malo razo?arali.

 

 

Napisano

To je res pokvarjeno :-( . Kako pa imate drugi izkusnje z drugimi znamkami avtomobilov? Mi imamo se toyoto in mercesesa in nikoli ni problem ce imas svoje olje.

Napisano

Jaz se nikoli v zivljenju nisem na servis prinesel svojega materijala... Res pa je tudi, da mi olje ponavdi zaracunajo po normalni ceni ... Na zadnjem servisu letos spomladi recimo po 9? ... Ce bi mi pa olje zaracunali po neki precej drazji ceni, bi pa tudi jaz verjetno iskal drugi servis ali naslednjic prinesel svoje olje ... :P ... 

 

Ni mi pa vsec ta Mazdina politika na servisih, da za isto zadevo zaracunajo razlicno ceno ... Sem ze veckrat omenil, da mi je vsec recimo Toyotin nacin... kjer je cena servisa fiknsa glede na model in interval... ter enaka za vse ... Ze ko pripeljes avto tja, ti tocno pvoe, koliko bo servis kostal... ce ni potem se kaj dodatnega, kar se ugotovi ob servisu... takrat pa vedno prej poklicejo... Tudi Jures je tukaj pisal o podobni izkusnji s Citroenom v Franciji recimo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz se nikoli v zivljenju nisem na servis prinesel svojega materijala... Res pa je tudi, da mi olje ponavdi zaracunajo po normalni ceni ... Na zadnjem servisu letos spomladi recimo po 9? ... Ce bi mi pa olje zaracunali po neki precej drazji ceni, bi pa tudi jaz verjetno iskal drugi servis ali naslednjic prinesel svoje olje ... :P ... 

 

Ni mi pa vsec ta Mazdina politika na servisih, da za isto zadevo zaracunajo razlicno ceno ... Sem ze veckrat omenil, da mi je vsec recimo Toyotin nacin... kjer je cena servisa fiknsa glede na model in interval... ter enaka za vse ... Ze ko pripeljes avto tja, ti tocno pvoe, koliko bo servis kostal... ce ni potem se kaj dodatnega, kar se ugotovi ob servisu... takrat pa vedno prej poklicejo... Tudi Jures je tukaj pisal o podobni izkusnji s Citroenom v Franciji recimo ... 

Ja, jaz sem v aplikaciji videl ceno servisa v naprej, potrdil, izbral katerikoli servis in na koncu je bilo to?no tako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni tudi pove na servisu koliko bo pri?el servis?..plus popust na delo in material..zadnji je bil 185?..njihov material..vse se da zmenite .Mazda servis ko

Alex pokli?i g.damjana .?.in se zmeni..lp

Napisano

Meni tudi pove na servisu koliko bo pri?el servis?..plus popust na delo in material..zadnji je bil 185?..njihov material..vse se da zmenite .Mazda servis ko

Alex pokli?i g.damjana .?.in se zmeni..lp

Je na dopustu...Se bom zmenil takrat, ko pride nazaj.

 

 

Napisano

Ja, jaz sem v aplikaciji videl ceno servisa v naprej, potrdil, izbral katerikoli servis in na koncu je bilo to?no tako.

 

Point in za ta topic relevantna zadeva je torej, da ne pi?e? o mazdi?

Napisano

Point in za ta topic relevantna zadeva je torej, da ne pi?e? o mazdi?

Odgovarjam oz potrjujem Jestu.

 

Se opravicujem ce opozarjam na slabosti vele japonske znamke :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je res pokvarjeno :-( . Kako pa imate drugi izkusnje z drugimi znamkami avtomobilov? Mi imamo se toyoto in mercesesa in nikoli ni problem ce imas svoje olje.

Sam sem svojega citroena v garanciji vozil na poobla??enca ; 1x njihovo olje (12eur/l), ko sem naslednje leto vpra?al ?e lahko prinesem svoje olje , so rekli da ni problema.

 

Zdaj na stara leta (avtomobila) spet obiskujem poobla??enca (ne istega), v?asih prinesem svoje olje,vcasih ne. Ker mi pa? dajo normalno ceno oziroma skompenziramo drugje.

 

?e bi mi rekel,da moram pla?ati uni?enje olja, bi mu najraje rekel, da naj lepo olje spusti v kanto (ki bi mu jo prinesel) in se bom jaz ukvarjal kako zavre?i staro olje.

 

Ampak... Z nekom ,ki mi rihta avto, se nebi hotel zapenjati in Bi ga pa? vozil drugam

Napisano

Oprosti, ampak tako kot je boss napisal v neki drugi temi gre mazda iz generacijo v generacijo bolj v k... Moj naslednji avto po vsej vrjetnosti nebo mazda. Pa ne zato, ker s trenutnim nebi bil zadovoljen...

 

@nejc to pa sploh nebom komentiral. To je isto kot da bi jaz racunal pomivanje kroznika/kozarca po obedu...

Napisano

Oprosti, ampak tako kot je boss napisal v neki drugi temi gre mazda iz generacijo v generacijo bolj v k... Moj naslednji avto po vsej vrjetnosti nebo mazda. Pa ne zato, ker s trenutnim nebi bil zadovoljen...

@nejc to pa sploh nebom komentiral. To je isto kot da bi jaz racunal pomivanje kroznika/kozarca po obedu...

Ja,ampak zgleda, da to nekateri pocnejo , ce jim prineses svoje olje... pa ni 2x za rect, da ze ob nakupu olja placas razgradnjo le -tega, tako kot je to pri nakupu novih gum....

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Res ?alost, kako ljudje kot slepe kure sledijo trendom oz. kaj jim drugi uturijo. Podobno je trenutno v glasbi, kjer 95% ljudi nima svojega glasbenega okusa ampak poslu?ajo to, kar jim drugi servirajo.

Na ?alost kmalu ne bo ve? lepih avtov ampak same suv grdobe.

 

 

Napisano

Res ?alost, kako ljudje kot slepe kure sledijo trendom oz. kaj jim drugi uturijo. Podobno je trenutno v glasbi, kjer 95% ljudi nima svojega glasbenega okusa ampak poslu?ajo to, kar jim drugi servirajo.

Na ?alost kmalu ne bo ve? lepih avtov ampak same suv grdobe.

To?no tako, ampak kot ka?e se vodilni pri Mazdi ?al ne zavedajo, da vsak kupec, ki ga izgubijo ne pomeni, da bodo na drugi strani dobili novega, ki bo kupil dvignjen SUV na isti platformi kot klasi?en avto pri tem, da je SUV pa? ?e dra?ji za povrhu.

 

Mazda v segmentu, ki je trenutno ?ist preve? nabasan bo te?ko splavala. Pravijo, SUV-i se prodajajo, ampak bolj zaradi trenda kot ?esar koli drugega. Nove EU regulative klasi?no gnani SUV ne dose?e noben, pri navadni limuzini pa bi se to dalo celo dose?i brez uporabe hybridne tehnike in baterij.

 

Mazda je ?al zaplaval tja, kjer se bo zadu?ila v poplavi enakosti in manjku razli?nosti, sploh, ker je ukinila tako enoprostorce, kot obliko vozil, ki bi z minimalnimi dodatnimi stro?ki razvoja lahko konkurirale v segmentu, kjer je danes ?e precej?nja su?a. Njihov flagship se je medtem postaral, saj je star ?e 7 let in kot ka?e ga tudi v svetu ne bodo menjali pred letom 2022, ?e sploh. Takrat bo star 10 let in to je za dana?nje razmere ?al ?isto nesprjemljivo.

 

Mazda po?teno zamuja tako s hybridi kot elektri?arji in ko bo enkrat spravila skupaj hybridni SUV se bo ta zna?el v preveliki konkurencei drugih znamk in zgodba ravno ni glih ro?nata za Mazdo.

 

Pa toliko malo je treba, da bi namesto osmih SUV-ov (CX-3, CX-30, CX-4, CX-5, CX-6, CX-7, CX-8 in CX9) naredila recimo karavan ali pa fastback izvedbo Mazde 3 ali pa klasi?no limuzino zamenjala za 5-vratno limuzino z HB vrati tako pri 3 in 6. To je malenkostni dodatek, k raznovrstnosti ponudbe, ki lahko takoj prinese povi?anje prodaja za 5-10% za zanemarljive stro?ke.

 

?koda, ker Mazdi se bo trg SUV-ov zataknil v grlu in vpra?anje se postavlja ali bo sploh pre?ivela v taki obliki kot je, zato pa tako besno i??e povezovanja s Toyoto v upanju, da bo hybridni sistem Toyote re?il zadevo.

33112_1.png

Napisano

V?eraj sem bil na servisu v Kp.

Cena servisa brez olja =220?.To je zame navadna kraja. Olje pri njih je pa druga?e 16,20?+ddv.

Koliko bi bil servis z njihovim oljem si lahko izra?unate.

Rekli so mi, da so zamenjali tudi zavorno olje. Zakaj ?e je to potrebno pri 30000 km??

Torej, z uradnim servisom sem s tem zaklju?il, ker itak je avto v garanciji samo ?e dva meseca.

Toliko o "ugodnih" cenah na uradnih servisih.

 

 

Napisano

Alex: Zavorno olje se menja na 2leti neglede nato ?e ima? 3000km ali 30.000km.

Zavorno olje je zelo higroskopi?no, pomeni da na sebe vle?e vlago, s tem pa izgubi svoje lastnosti

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zato je potrebno preden avto gre na servis preveriti vse teko?ine in jih sam doliti, zavorno olje ti pa lahko menja tudi lokalni mehanik a to naj stori preden pelje? na poobla??enca.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

V?eraj sem bil na servisu v Kp.

Cena servisa brez olja =220?.To je zame navadna kraja. Olje pri njih je pa druga?e 16,20?+ddv.

Koliko bi bil servis z njihovim oljem si lahko izra?unate.

Rekli so mi, da so zamenjali tudi zavorno olje. Zakaj ?e je to potrebno pri 30000 km??

Torej, z uradnim servisom sem s tem zaklju?il, ker itak je avto v garanciji samo ?e dva meseca.

Toliko o "ugodnih" cenah na uradnih servisih.

 

Cene so pa? take, kot so, ?al zelo podobne, kot pri premium znamkah. Ampak ?e gre pri avtu kaj narobe, ti po preteku garancije ob izpolnjenem predpogoju servisiranje na poobla??encu pripada kulanca, vsaj do nekje 100k ali celo 150k kilometrov oz. okvirno do starosti 5 let.

 

Da bi zaradi 100 EUR ve? stro?ka na leto (8 EUR na mesec) pri relativno novem avtu vrednem ca. 20k EUR ?paral v smislu, da bi ga vozil na xy servis, je meni nerazumljivo. Ampak seveda, vsakemu svoje.

Napisano

Cene so pa? take, kot so, ?al zelo podobne, kot pri premium znamkah. Ampak ?e gre pri avtu kaj narobe, ti po preteku garancije ob izpolnjenem predpogoju servisiranje na poobla??encu pripada kulanca, vsaj do nekje 100k ali celo 150k kilometrov oz. okvirno do starosti 5 let.

 

Da bi zaradi 100 EUR ve? stro?ka na leto (8 EUR na mesec) pri relativno novem avtu vrednem ca. 20k EUR ?paral v smislu, da bi ga vozil na xy servis, je meni nerazumljivo. Ampak seveda, vsakemu svoje.

In kaj naj bi bila to "kulanca" ?

 

 

Napisano

V?eraj sem bil na servisu v Kp.

Cena servisa brez olja =220?.To je zame navadna kraja. Olje pri njih je pa druga?e 16,20?+ddv.

Koliko bi bil servis z njihovim oljem si lahko izra?unate.

Rekli so mi, da so zamenjali tudi zavorno olje. Zakaj ?e je to potrebno pri 30000 km??

Torej, z uradnim servisom sem s tem zaklju?il, ker itak je avto v garanciji samo ?e dva meseca.

Toliko o "ugodnih" cenah na uradnih servisih.

 

 

Ravnokar s servisa na moji CX-5 (drugi servis, pri cca. 39.000 km) ... Tudi pri meni so menjali zavorno tekocino... Cena kompletnega servisa je bila 212? ... Nic nisem s seboj prinesel :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ravnokar s servisa na moji CX-5 (drugi servis, pri cca. 39.000 km) ... Tudi pri meni so menjali zavorno tekocino... Cena kompletnega servisa je bila 212? ... Nic nisem s seboj prinesel :) ...

?e je tvoje olje ti kao ne upo?tevajo 15% popusta na delo.

Izgleda, da imajo kar razli?ne cene na servisih.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.