Skoči na vsebino

Transport koles na avtu...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno vpra?anje...kupil sem si nosilec za tri kolesa (za prtlja?na vrata) in ga bom vrnil...se mi zdi, da je fejst pod naklonom in mi ne pa?e...?e bi bila ravna zadnja prtlja?na vrata (ala scenic) bi bilo ql...no v glavnem, ker me je ?e ?ena zdaj zapalila :lol:  bi pa ?el v varianto, ki gre na streho...se pravi kaj potrebujem za Mazdo3? ?e ima kdo tak?ne sanke, namre? glede na to, da nimamo na strehi alu nosilcev ob straneh bi moral zgornji prtlja?nik najbr? fiksirati s tistimi zaponkami, ki gredo na zgornji steber od vrat (sprednjih in zadnjih)? Malo grdo zgleda, pa ?e lahko po?koduje? lak, ko vedno gor in dol daje?? ?e ima kdo izku?nje kateri alu zgornji prtlja?nik mi priporo?ate in pa katere nosilce za kolo (3x)?

Napisano

rabis tole

https://www.euroton.si/avtodeli/thule-kit-thule-rapid-kit-1742-maz-3-5dr-hatchback-14-th5002-p-537615.aspx

 

potem tole npr

https://www.mimovrste.com/pritrdilni-kiti/thule-pritrdilni-kit-evo-clamp

 

potem nekaj takega

https://www.mimovrste.com/precne-palice/thule-osnovne-palice-wingbar-962-135-cm?src=sug&s=thule%20135

 

in na koncu se sam nosilc koles

https://www.mimovrste.com/nosilci-za-kolesa/thule-nosilec-za-kolesa-proride-591

 

za komplet pa poglej mal po netu da dobis boljso ceno

 

sicer pa dalec najboljsa varianta je da imas kljuko zadi in potem taprav nosilc...jaz sem se zafrknil, ker nisem tega naredil od zacetka

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Za 2osebi, da? komot 2kolesi v prtlja?nik ?e sede?e podere?.

Se pa strinjam tisti nosilci za kolesa na kljuko se najbolj obnesejo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hvala za pomo?. Potrebujem za 3 kolesa, ?e za mulca  :lol: ...saj bi sam tudi vzel za na kljuko sam kaj, ko me ta ?pas kar stane...pa ?e na novo, recimo 3-jko ne bi verjetno ?el, ko bom enkrat zamenjal...zato bi vzel za na streho...bom malo pre?ekiral

Napisano

Jaz sem dal za original pre?ke okrog 160 ? na Mazdinem servisu.

?e si Thuletove Wing bar pre?ke, plus osnovne noge, plus pritrdilni kit, skupaj zra?una? si tudi hitro na 180 ?.

Napisano

Kako pa pridejo pritrjene originalne pre?ke?  Gledal sem Cruz alu,tudi aerodinami?ne in pa pritrdilni set pa je 110 eur+3x cruze alu bike holder...znese vse skupaj okoli 270 eur. S koliko kg pa lahko obte?i? streho?75kg? In pa s kak?no najve?jo hitrostjo se lahko potem pelje? recimo na avtocesti?

Napisano

Vzemi priklop in nosilec zadaj.

Enostavno in brez skrbi...lahko zapelje? v gara?no hi?o, enostavno in brez napora in straha, da po?koduje? avto, daje? kolesa gor in dol...

Se bo? enkrat spozabil in zapeljal v gara?no hi?o, pol bo pa veselica...

Napisano

Kateri nosilec za kolesa zadaj na priklop priporo?ate oziroma na kaj naj bom pozoren, ko bom kupoval. Za?el bom iskati nosilec za tri kolesa in prvi? kupujem tako stvar.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Jaz imam tegale in je odl razmerje cena / kvaliteta

 

https://www.mimovrste.com/za-vlecno-kljuko/menabo-naos-rapid-nosilec-za-2-kolesi-na-kljuki

 

Obstaja tudi za 3. Najvecja prednost je quick lock, drugace je treba sravfat na kljuko.

 

https://www.mimovrste.com/za-vlecno-kljuko/menabo-naos-rapid-nosilec-za-2-kolesi-na-kljuki

 

Sem pa obcasen kolesar - mamo predvsem za dva kolesa za vikend gor dol.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Imel tri na izposojo, potem pa kupil thule za 3 kolesa plus 1 dodatno...in mi ni ?al.

Dal 500?, enostavna monta?a in kompaktno na avtu.

So cenej?e zadeve, je pa kvaliteta thule upravi?ena...

Napisano

Imel tri na izposojo, potem pa kupil thule za 3 kolesa plus 1 dodatno...in mi ni ?al.

Dal 500?, enostavna monta?a in kompaktno na avtu.

So cenej?e zadeve, je pa kvaliteta thule upravi?ena...

Ja lej 4 leta ze dajem velikrat kolesa gor in dol, na kljuko in dol. se vedno dela. Torej kako ocenjujemo kvaliteto? Po ceni, znamki ali delivanju?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo moje izku?nje govorim.

Imel peruzzo na izposoji, pa menabo in thule. Kupil potem thule, ki mi je bil med temi tremi najbolj?i.

 

Odlo?itev posameznika.

Napisano

Kompakten...kolesa so pri miru tako, kot jih da? gor...tudi nosilec je pri miru...

Enostavna monta?a, praznega zlo?im in dam v avto, 13 pin elektro priklop...

Napisano

Kompakten...kolesa so pri miru tako, kot jih da? gor...tudi nosilec je pri miru...

Enostavna monta?a, praznega zlo?im in dam v avto, 13 pin elektro priklop...

Enako na vseh tockah pri mojem :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za montazo je Thule bolj enostaven, ker ne rabis nobenega orodja... pa se zaklene se lahko... Pa tudi za prekucevanje je kazje pri Thule, kjer samo z nogo pohodis in prekucnes... pa se pritrditev kolesa je lazja...

 

Sicer Menabota nisem videl v zivo... sklepam pa po tem videu

 

 

Pa se en Thule

 

 

Res pa je, da je Menabo cenejsi...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Moj je enako quick lock (nataknes, das rocko dol, pritisnes kljucavnico not, to je vse), Tilt na en klik. Saj pravim, zelo dobra stvar za to ceno

 

Mislim da bi bilo pametno bolj gledatl lastno tezo/nosilnost, tega pa ne vem, je pa pomembno. Tako za montazo kot za kljuko

Jest video menabota je za navadnega na matico - ni quick lock

Tale je pri 50 sekindi je patent

 

https://youtu.be/TyzIx5lxstk

Na strehi imam pa obvezno thule, in to tiste legendarne nosilce na 'klesce' ki jih ne delajo vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes so bicikli ?ir?i kot so bili 10 let nazaj. Kar je zadnje ?ase zelo pomembno, je razmak med kolesi - nimajo vsi enakih. Moj thule ima 19cm pa bi kak?en mm ve? prav pri?el. Kar je dobro pri thuleju je to, da lahko kupi? komplet klju?avnic, pa ima? lahko isti klju? za trugo, stre?ne pre?ke pa ?e za nosilec koles na kljuki. 

 

Pametno je tudi kupiti nosilec koles ki se zlo?i na dimenzijo da gre v prtlja?nik avta.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

https://youtu.be/TyzIx5lxstk

Na strehi imam pa obvezno thule, in to tiste legendarne nosilce na 'klesce' ki jih ne delajo vec

Zadeva zgleda zelo nerodna s tim opornim lokom na sredini med kolesoma. (Thule ga ima nad vle?no kljuko med avtom in bicikli). Vsaj jaz, ki sem bolj nerodne sorte, bi zagotovo rabil edigs korekturo za popravilo laka na odbija?u ker bi ga zagotovo podrgnil ko bi tja zadaj tla?il bicikel. Mojega je 35cm ?irine v pedalih. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

A ni 35 malo malo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kako pa pridejo pritrjene originalne pre?ke?  Gledal sem Cruz alu,tudi aerodinami?ne in pa pritrdilni set pa je 110 eur+3x cruze alu bike holder...znese vse skupaj okoli 270 eur. S koliko kg pa lahko obte?i? streho?75kg? In pa s kak?no najve?jo hitrostjo se lahko potem pelje? recimo na avtocesti?

Na servisu so mi zamenjali letve na strehi, ker se original nosilci privija?ijo v streho. Cena menjave je okrog 20-30?.

Kupil sem Thule proride 591 nosilce, s katerimi brez problema peljem tudi 140 km/h.

So zelo mo?ni in enostavni za uporabo.

Za trikrat na leto mi ni, da bi na avto montiral kljuko.

Napisano

Zato pa tudi meni ni, da bi za kljuko deval toliko, ker bom parkrat na leto peljal kolesa...a vse skupaj te je pri?lo 160 eur?

Napisano

A ni 35 malo malo...

Ima? res. Se opravi?ujem za ?irjenje la?i na internetu - narobe sem ra?unal sramezljiv . Meter je pokazal 43cm ?irine kadar imam tahuda CB Stamp pedala. S flati, ki jih sicer uporabljam za dru?insko kolesarjenje, je malo manj.

 

Pri nagibanju celotnega nosilca skupaj s kolesi, je ?e pri treh kolesih te?a kar konkretna, zato je dobro stati zadaj za kolesi, da jih pri nagibanju nazaj podpira?, sicer precej grdo padejo nazaj. Iz tega stali??a je pri thuleju pozicija stopalke za omogo?anje nagiba zadaj idealna.

 

Pri 3 kolesih je zlaganje pravi tetris-brez da ro?ice za pritrjevanje gi?telov na lok nosilca ne odpne? dol, sploh ne gre. Potem pa? najde? nekje v okvirjih koles ko??ek prostora med nosilci bidonov, amortizerji... , da ro?ico za naslednje kolo nekako pritrdi? na lok. ?e ti 3 kolesa rata v pol ure, si ?e kar dober. Zato je pomembno kako se ro?ice enostavno pritrdijo nazaj na lok - za thuleta ne bom rekel da sem navdu?en, nisem pa preizkusil drugih tako da so pa lahko celo dobri.

 

Thule Velo Compact 926 rabi za shranjevanje v avtu 1m ?irok prtlja?nik in nekaj manj dol?ine, pri tem da loka ni treba polo?iti. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.