Skoči na vsebino

Slovenski avto leta 2020


Jest

Priporočeno sporočilo

Znani so finalisti izbora Slovenski avto leta 2010 ... in med njimi je tudi Mazda CX-30 ... 

 

http://www.slovenskiavtoleta.si

 

Screenshot_04_12_2019__08_55_23979E01.pn

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo predviden vrstni red na koncu:

1. Clio

2. T-roc

3. CX-30

4. Kamiq

5. Corsa

 

Lahko, da bosta 3 in 4 zamenjana med seboj.

Isto jaz napovedujem. ?eprav zna tudi corsa presenetiti,glede na agresivno propagiranje elektrike v corsi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo predviden vrstni red na koncu:

1. Clio

2. T-roc

3. CX-30

4. Kamiq

5. Corsa

 

Lahko, da bosta 3 in 4 zamenjana med seboj.

Jaz mislim da bo Cx30 celo komaj 5., Ker je najmanj 'ljudski voz'

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tudi mislim, da bo na CX-30 na repu ... Po glasovanju "ljudstva" so bili rezultati taki:

 

  1. Renault Clio (40 to?k) 6 (2539 glasov)
  2. Opel Corsa (35 to?k) 4 (2621 glasov)
  3. Volkswagen T-Cross (24 to?k) 3 (1903 glasov)
  4. ?koda Kamiq (20 to?k) 2 (1864 glasov)
  5. Mazda CX-30 (12 to?k) 1 (1610 glasov)

Cela tabela z glasovi pa je objavljena tukaj >> http://www.slovenskiavtoleta.si/wp-content/uploads/2019/12/Glasovnice-SAL-2020-glasovi-OK.pdf 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve se kaj je najbolj?e za ta denar ampak se tudi ve da bo na repu ker ljudje Mazdo bolj slabo poznajo, ?al! Jaz vem da bi glasoval in kupil Mazdo. Ker je najmanj SUV med vsemi.

Itak, da bo clio. Ta avto kupuje ve?ina voznikov. To ni glasovanje o najbolj?em avtu ampak o avtu, ki ga najve? folka pozna.Veliko ljudi za Mazdo ?e sli?alo ni, ne pa da bi glasovali zanjo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e bodo novinarji kaj bolj pametno izbrali, misli da imajo tudi oni nekaj v rokah glede glasovanja.Pustimo se presenetiti v dobro za cx30.

 

 

Glasovanje ljudstva je koncano... Sedaj je samo se v rokah novinarjev posameznih medijev, ki sodelujejo ... Zato pa sem napisal prej, da je VW v finalu ...  :P  :vesel:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Je ze jasno, da bo Clio zmagal... avto, ki dandanes nima niti seste brzine ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se zdi zaslu?ena zmaga Cliu. Dejansko avto primeren za ve?ino slovenskih kupcev. Meni osebno je ?al , da ni ve? karavana,ampak saj vemo da se avti pa? gledajo z o?mi in to ?edalje bolj...

 

Presenetljivo se je vw precej nizko uvrstil . Hvala Bogu,saj vsi vemo da je precenjen...

 

Skoda... Ni? posebnega, odsev dana?njih ?asov (SUV Manija).

 

Corsa... Imidz jih tepe. Je pa vpra?anje koliko ljudi da kaj poudarka na vpeljavo led matri?nih ?arometov v tem razredu in elektriki....

 

Mazda... Itak mi je lepa in noro vsec,ampak spada v razred, ki je pa? predrag za povpre?nega Slovenca. Sem pa mislil,da bo pristala ni?je... Kot ka?e je oblikovno ve?ini zadetek v polno

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo predviden vrstni red na koncu:

1. Clio

2. T-roc

3. CX-30

4. Kamiq

5. Corsa

 

Lahko, da bosta 3 in 4 zamenjana med seboj.

No ja 3 od 5 sem zadel. Me je pa vseeno presenetilo, da se je Corsa tako dobro odrezala in da razen amaterjev iz vala 202 so dejansko vsi ostali ustrezno ocenili vrednost WV-jevega kontejnerja. ?eprav sem mislil, da jih bo znamka nahajpala so pokazali kar dober?no mero kompetentnosti.

 

Meni je v?e?, da je Clio zmagal:

- zato ker je dejansko OK avto

- ker je cenovno zelo ustrezen

- ker ni SUV

- ker ni nekaj iz VAG grupe

- ker je delno doma?i avto

 

 

 

P.s. ?e ne bi bilo laikov iz vala 202 bi bila Mazda celo druga.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.