Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz menim, da ni veliko razlike pred fl in po fl 2015, kar se motorja ti?e (seveda ?e je bila odmi?na ?e menjana pri stari), edina razlika je, da imajo mlaj?e ve?inoma precej manj kilometrov, posledi?no manj te?av. Edino turbina oz. loputa, ki preusmerja pline med turbinama naj bi bila izbolj?ana (tema na forumu, takih primerov glede na tuje forume ni malo) ampak ne vem kako zanesljiv je ta podatek. Prav tako ne vem ali so veri?ni pogon oljne pumpe kaj nadgrajevali, se tudi dogaja, da gre motor v ... zaradi odpovedi mazanja.

Pogovarjal sem s vodjo mehanikov na uradnem servisu v Kp, ki je mimogrede tudi moj znanec in je zatrdil, da so vse najve?je te?ave z FL na motorjih odpravljene. Tudi te?ave z dpf filtrom in dvigom olja.Smejal se je in rekel, da ko pripeljejo mazdo 6 na vle?nem vozilu takoj ve, kaj je narobe. V 99% ?ene voznikov pogre?ijo gorivo in tankajo dizel gorivo v benzinarja. Najbr? mislijo, da bodo kaj navora pridobile. :)

 

 

Napisano

Amm pa a ni da dizla nemors nalit v bencinarja ker je tulec polnilne pistole debelejsi, lahko samo kontra bencin v diesel.

Napisano

Eno prvih tak?nih re?itev je sicer ponudil Ford s sistemom ?easy fuel?, ki vsebuje mehansko prepre?itev dolivanja napa?nega goriva. ?Pri tem gre za to, da sistem ne odpre lopute na grlu cevi za dolivanje goriva, ?e ro?ka ni ustreznih dimenzij ? dolivalne ro?ke za dizel in bencin se namre? dimenzijsko razlikujejo....

 

Torej da se... Nimajo pa vsi avti...

Napisano

Dizl v bencinarja ne more? naliti ?e kak?ni dve ali ve? desetletij - preozka luknja. Za prepre?itev to?enja bencina v dizel avto imajo sedaj avti loputo ki jo odpre pravi premer cevi - dizlski je ve?ji od bencinskega. Uglavnem, cela jeba ko poizku?a? nato?it iz kantice.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Tako je; bencin zlahka natocis v dizelski avto, obratno ne gre... Ali pa vsaj zelo,zelo te?ko (sploh pri starej?ih avtih).

Napisano

Tako je; bencin zlahka natocis v dizelski avto, obratno ne gre... Ali pa vsaj zelo,zelo te?ko (sploh pri starej?ih avtih).

Ni? ve? ne gre bencin zlahka v dizela?a.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Ima kdo svoje konkretne pozitivne ali negativne izku?nje z Mazdo 6 CD 175 KM (FL 2015 -2018) in prevo?enimi 150.000 - 300.000km?

 

Moja je pri 207.000 km, dela bp. Ce je avtomatik, ji zamenjaj se olje in filter v menjalniku.

Napisano

Ni? ve? ne gre bencin zlahka v dizela?a.

Od kdaj? Sodelavec je v golf 4 sdi nato?il bencin... Videl na lastne o?i.

Napisano

Moja je pri 207.000 km, dela bp. Ce je avtomatik, ji zamenjaj se olje in filter v menjalniku.

Lepo povedano. Tej miti o slabih mazdinih dizel motorjih so kr neki. Ve?inoma o tem modrujejo tisti, ki ga niso nikoli imeli. Pa fejsbuk strokovnajaki.

?e gre? na bilo kateri avtoforum ima? pod rubriko te?ave najve? objav. Pri mazdi je tega kar manj kot pri drugih.

 

 

Napisano

dvorjan, tole je dobra novica  - ?e sem prav razumel ravno tako diesel in model 2015-2018.

 

Kako pa je s servisi - katere na obmo?ju Ljubljane najbolj priporo?ate? Morda kak?en neuradni cenej?i, ki obvlada Mazde?

 

lp Janez

Dr.Pelko je strup za Mazde,baje. Meni se ?e ni pokvarla,ker Mazda se ne kvari ampak se ji v?asih ne ljubi.....
Napisano

Od kdaj? Sodelavec je v golf 4 sdi nato?il bencin... Videl na lastne o?i.

Pa ne zdaj oldtimerje ven vle?i kot primer. Lepo ti je bilo napisano da imajo dizela?i posebno loputo ki jo odpre le ustrezen premer cevi. Jeba je ko ho?e? to?it iz kantice. Videl na lastne o?i.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Alex, seveda je mislil obratno ker se samo dizelce pripeljejo z vlecno sluzbo. Bencinarji se normalno pripeljejo in je ponavadi potrebno zamenjati samo kaksno zarnico ali kaj podobnega :D

Napisano

Scr3em se je javil, da natankamo v njegovega poln tank nafte in da se bo normalno okol vozil. Kdo je ?e za?  :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Scr3em se je javil, da natankamo v njegovega poln tank nafte in da se bo normalno okol vozil. Kdo je ?e za? :hudicek:

Ne da se. Baje.

Pa ne zdaj oldtimerje ven vle?i kot primer. Lepo ti je bilo napisano da imajo dizela?i posebno loputo ki jo odpre le ustrezen premer cevi. Jeba je ko ho?e? to?it iz kantice. Videl na lastne o?i.

Ok. Razumem.

Napisano

Ne da se. Baje.

 

Ok. Razumem.

a da ne?  :hudicek:  :hudicek:  Vse gre, ?e se ho?e.

33112_1.png

Napisano

Alex, seveda je mislil obratno ker se samo dizelce pripeljejo z vlecno sluzbo. Bencinarji se normalno pripeljejo in je ponavadi potrebno zamenjati samo kaksno zarnico ali kaj podobnega :D

V bistvu ima? skoraj prav, da je ve?ina dizlov. Ker ?e pogleda? prodajo, so benzinark prodali-obe dve. :)

 

 

Napisano

Veriga ni tak problem, samo glej da bos dal noter pravo olje in redne servise...

V najslabsem primeru stane veriga dobrih 300 eur plus delo dr Pelka

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hvala LabiGT, za olje in podobne stvari pa vedno pravo?asno poskrbim ...

Olje raje menjaj pogosteje kot pa, da ?aka?, da naredi? 20000 km. S temi podalj?animi intervali menjave olja so naredili medvedjo uslugo motorjen.Olje ni tak stro?ek, da bi se ?paralo na njem. Aja, pa kvalitetno olje uporabljaj,kar ne moremo ravno trditi za to, ki ga priporo?a Mazda. :)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem se tudi včeraj okoli 17ih peljal brez zastojev do Postojne ... Bila pa je polna cesta kamionov v nasprotni smeri proti Ljubljani ... Ampak ob vrnitvi nazaj proti Ljubljani je bilo pa že prazno ... 
    • Problem je debelina hladilnika in ventilatorji in se zabije v zgornji del rama v kolikor nimas low profile. Ja tocno tega sem isto jest gledal arctic frezzer III k je bil za 80€. Plato imam ATX format.     Challenge Validation WWW.CORSAIR.COM   V igri imam naceloma 70-80C. Ok ryzen ima 93C limit, ampak vseeno je 80C kr mal too much. Trenutno imam be quiet pure rock 2 fx. Overclockat itq 5700x3d ne mores imam pa vkljucen PBO.   Evo pa se link in game (zgoraj levo)      
    • So bili tej Arctic 360 lani decembra znižani na 80€ in sem ga vzel, ko sem moji sestavljal PC. Noro dobro hladi (intel). Kako bi lahko AIO bil problem z višino rama pa mi ni jasno. Zračni dual tower cooler ja, za AIO pa ne bi smel bit problem? Edino, če imaš mogoče kako mATX varianto plate? Ampak tudi moja draga jo ima in kišto tudi, pa ni bilo problema tega 360 Arctica not spravt. Jaz na mojem 13600K imam zračnega, Dark Rock 4, pa potem še tisti intel cpu bracket namesto serijskega cpu držala na plati. Pri temu Arcticu konkretno ga moraš itak zamenjat, imajo pa zraven svojo varianto bracket-a za intel. Za AMD ga ne rabiš. Sem ga pa montiral tudi kolegu na 7800X3D, je pa pri AMD edino malo nerodno vijačenje, s tistimi upognjenimi fedri. Njemu je potem v idle laufalo 40-45, kar je za te AMD kar normalno, glede na to kako so narejeni, za igre ne vem z glave, ker je potem še drekal tiste PBO in neki navijal itd... je pa zelo zadovoljen. Res je dober cooler.    EDIT: Si sigurno prav gledal? Kolikor vidim imaš v 4000D normalno supported 360 radiator, tudi zgoraj. Ne more bit potem 280 nikakor ovira.
    • To je res vrhunska neumnost. Tule je malo globlja raziskava. Sem nekaj časa nazaj pogledal.    
    • Kakšno vezo imajo neke nebuloze diktatorja Stalina s fiziko? Pozabi na te bumbarje. Njim ni nič drugega jasno, samo kako se na oblasti obdržati...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.